Ποια κανάλια βγάζουν χρήμα από τουρκικές σειρές!

Οι δύο τουρκικές σειρές που συνεχίζουν να μεταδίδονται από τα κανάλια Star Channel και ΣΚΑΪ βρέθηκαν και την εβδομάδα που πέρασε (29 Ιουνίου-3 Ιουλίου 2020) στις δύο από τις τρείς τελευταίες θέσεις της απογευματινής ζώνης όλων των εκπομπών εθνικής εμβέλειας που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση, με την τηλεθέαση τους να καταγράφεται, στον πίνακα που ακολουθεί, ως εξής:

Την Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ τροποποίησε το πρόγραμμά του, μεταφέροντας την τουρκική σειρά που μεταδίδει, μια ώρα αργότερα από την κανονική. Εν τούτοις, η σειρά δεν μεταδόθηκε τελικά καθόλου και ο τηλεοπτικός χρόνος “καλύφτηκε” από το φινάλε της απογευματινής σειράς “Καλό μεσημεράκι” με τον Νίκο Μουτσινά, σημειώνοντας μάλιστα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Το ευαισθητοποιημένο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό εφαρμόζει στην πράξη ολοένα και περισσότερο το σύνθημα «Παίζουνε Τούρκικα; Αλλάζουμε κανάλι!».

 

Αντί λοιπόν, για λόγους στοιχειώδους ευαισθησίας απέναντι στην απίστευτη, καθημερινή επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας και στην άμεση ανάγκη απαξίωσης της συστηματικής προπαγάνδας “ήπιας ισχύος” που κάνουν μέσω των επιδοτούμενων τουρκικών τηλεοπτικών σειρών εδώ και δεκαπέντε χρόνια, να γίνει διακοπή διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές, παρακολουθούμε διάφορες εταιρίες να συνεχίζουν να καταβάλλουν τον (διαφημιστικό) «οβολό» τους προκειμένου να στηριχτεί η μετάδοση της τουρκικής προπαγάνδας μέσα από την πανελλαδική εμβέλεια των τηλεοπτικών σταθμών ΣΤΑΡ και ΣΚΑΪ.

Πτώση τζίρου

Έτσι την εβδομάδα 29/6/2020-3/7/2020, 95 εταιρίες μετέδωσαν 312 περίπου διαφημιστικά μηνύματα, έναντι 90 εταιριών και 288 διαφημιστικών μηνυμάτων της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος.

Αντί αυτών, οι σταθμοί φρόντισαν να καλύψουν πληθωρικά τον διαφημιστικό τους χρόνο με διαφημίσεις Pampers, Lenor, Fairy, Always, Pantene και Swiffer της Procter & Gamble, Lancome, Garnier BB, Εxcellence, Elvive, Revitalift και Vichy Mineral 89 της L’Oréal Hellas, καθώς και τηλεοπτικού περιοδικού που (περιστασιακά) διαφήμιζε την δωρεάν προσφορά μια παλαιάς τουρκοσειράς σαν κάτι το εξαιρετικό!

Η σύμπτωση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την επένδυση στο Ελληνικό, συνέβαλε στην μετάδοση αλλεπάλληλων διαφημιστικών μηνυμάτων και μέσα στις τουρκοσειρές για προσέλκυση επενδυτών, συμπληρώνοντας την εικόνα της εβδομάδος 29/6/2020-3/7/2020.

Δεκάδες ελληνικές επιχειρήσεις

Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι δεκάδες ελληνικές επιχειρήσεις «συμμετέχουν» κάθε εβδομάδα με ένα ή δύο διαφημιστικά μηνύματα στις τουρκοσειρές της ελληνικής τηλεόρασης. Π.χ. την εβδομάδα που έκλεισε την Παρασκευή 3 Ιουλίου, 28 επιχειρήσεις μετέδωσαν ένα μόνο διαφημιστικό μήνυμα (και άλλες 34 δύο), σε εννέα διαφορετικές εκπομπές, μέσα σε μια ολόκληρη εβδομάδα.

Την εβδομάδα 29/6/2020-3/7/2020 αναδείχτηκαν δύο «Χρυσοί Χορηγοί» με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης – ένας περιστασιακός τρίτος, δεν συμπεριελήφθη. Πρόκειται για την Procter & Gamble με 31 διαφημιστικά μηνύματα και την L’Oréal Hellas με 18 διαφημιστικά μηνύματα, σύμφωνα με τον κατάλογο των «Χρυσών χορηγών» της εβδομάδος που ακολουθεί:

Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει και πάλι έκκληση σε όσες εταιρίες διαφημίζουν ακόμα τα προϊόντα τους μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις δύο τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.

Όταν, σύμφωνα με δημοσκόπηση της εβδομάδας που κλείνει σήμερα, το 66% των Ελλήνων θεωρεί αρκετά ή πολύ πιθανό ένα θερμό ελληνοτουρκικό επεισόδιο τους επόμενους 12 μήνες, από την αχαλίνωτη επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας, είναι πραγματικά αδιανόητο να παρακολουθούμε αμέριμνοι και ανυποψίαστοι από τον καναπέ του σπιτιού μας, την πληρωμένη από τους ισλαμιστές προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» που μεταδίδουν καθημερινά οι τουρκικές τηλεοπτικές σειρές των καναλιών ΣΤΑΡ και ΣΚΑΙ μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι.

Και σαν μην έφθαναν όλα αυτά, πληρώνουμε και από πάνω την τουρκική προπαγάνδα από την τσέπη μας, όταν αγοράζουμε προϊόντα που διαφημίζονται σε τουρκοσειρές, αφού η διαφημιστική δαπάνη επιρρίπτεται στον τελικό καταναλωτή. Η μετάδοση τουρκοσειρών από την ελληνική τηλεόραση θα σταματήσει όχι μόνο με την απαξίωση τους από το τηλεοπτικό κοινό αλλά και με την διακοπή μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Οι τηλεθεατές κάνουν το μερίδιο που τους αναλογεί. Οι επιχειρήσεις όμως;

Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος όλων των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, για την εβδομάδα 29/6/2020-3/7/2020:


Πηγή: International Hellenic Association