Τομέας Παιδείας – Εκπαιδευτικό υλικό

Ὁ τομέας Παιδείας τῆς «Ἑνωμένης Ρωμηοσύνης» καλεῖ ὅλους τοὺς ἐνδιαφερόμενους ἐκπαιδευτικοὺς νὰ συμμετέχουν στὸν ἐμπλουτισμὸ τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ ὑλικοῦ ποὺ προσφέρεται δωρεὰν μέσῳ τῆς ἱστοσελίδας.

Ἐνδιαφερόμαστε γιὰ βοηθητικὸ ἐκπαιδευτικὸ ὑλικὸ πρωτοβάθμιας καὶ δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης. Ἔχουμε ὅμως μεγαλύτερη ἀνάγκη γιὰ ὑλικὸ δευτεροβάθμιας, ὅπου παρατηροῦνται τὰ περισσότερα κενά. Ἐπίσης, θὰ μᾶς ἦταν ἰδιαίτερα εὐχάριστο νὰ λάβουμε ὑλικὸ ποὺ σχετίζεται μὲ μεγάλες θρησκευτικὲς ἢ ἐθνικὲς ἑορτές.

Ὅποιος ἐκπαιδευτικὸς διαθέτει τέτοιο ὑλικό, καὶ ἐπιθυμεῖ νὰ μᾶς βοηθήσει, παρακαλοῦμε νὰ μᾶς τὸ προωθήσει στὴν ἠλεκτρονικὴ διεύθυνση: contact@enromiosini.gr

Εὐχαριστοῦμε πολύ !!!

Μετά το εκπαιδευτικό μας υλικό ακολουθούν σύντομες παρουσιάσεις άρθρων που σχετίζονται με τον τομέα παιδείας.

Εκπαιδευτικό υλικό


Ἡ Μάχη στὰ Δερβενάκια – 26 Ἰουλίου 1822

Ἡ Μάχη στὰ Δερβενάκια – 26 Ἰουλίου 1822

Μία ἀπὸ τὶς σημαντικότερες μάχες ποὺ πραγματοποιήθηκαν κατὰ τὴν Ἑλληνικὴ Ἐπανάσταση τοῦ 1821, μὲ νικηφόρα ἔκβαση γιὰ τοὺς Ἕλληνες καὶ μεγάλη καταστροφὴ τῶν ὀθωμανικῶν δυνάμεων.

Ρωμανὸς Δ΄ Διογένης Μαντζικέρτ: Μιὰ προσπάθεια διάσωσης τῆς Αὐτοκρατορίας

Ρωμανὸς Δ΄ Διογένης Μαντζικέρτ: Μιὰ προσπάθεια διάσωσης τῆς Αὐτοκρατορίας

Ἀρχικά, οἱ Τοῦρκοι αἰφνιδιάστηκαν ἀπὸ τὴν ξαφνικὴ ἐπίθεση καὶ ἄρχισαν νὰ ὑποχωροῦν μὲ τάξη παρασύροντας τὰ βυζαντινὰ στρατεύματα. Ὅταν ἄρχισε νὰ νυχτώνει, ὁ Ρωμανὸς διέταξε νὰ σταματήσει ἡ προέλαση ἐπειδὴ φοβήθηκε τὸ τέχνασμα ποὺ συνήθως ἐφάρμοζαν οἱ ἐχθροί.

Ἡ μουσικὴ παράδοση τῆς Θράκης καὶ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας

Ἡ μουσικὴ παράδοση τῆς Θράκης καὶ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας

Θὰ ξεκινήσουμε τὴν μουσικὴ μᾶς περιήγηση μὲ τὴν Θράκη μας καὶ θὰ συνεχίσουμε μὲ τὶς ἀλησμόνητες πατρίδες τῆς Ἀνατολῆς

Ἡ Μάχη στὴν Καστάνιτσα – 19 Ἰουλίου 1780

Ἡ Μάχη στὴν Καστάνιτσα – 19 Ἰουλίου 1780

Ἑλλάδα εἶναι ἡ Μάνα μου καὶ ΜΑΝΗ τὸ ὄνομά μου καὶ Τοῦρκος δὲν ἐπάτησε ποτὲ τὰ χώματά μου.

Ἀφιέρωμα στὴ Μάχη τῶν Βρυσακίων – 15 Ἰουλίου 1821

Ἀφιέρωμα στὴ Μάχη τῶν Βρυσακίων – 15 Ἰουλίου 1821

Τὸ χρωστοῦμε σ΄αὐτοὺς ποὺ ἀγωνίστηκαν ἀψηφώντας τὴ ζωή τους νὰ εἴμαστε σήμερα ἐλεύθεροι καὶ πέρασαν στὴν ἱστορία σὰν ἥρωες. Ἡ μνήμη τοὺς σήμερα, ποὺ ἡ Ἑλλάδα διανύει δύσκολες στιγμές, πρέπει νὰ΄ναὶ ζωντανή.

Ἡ δράση τοῦ Δημήτριου Μαυρομάτη στὸν Μακεδονικὸ Ἀγώνα (1904–1908)

Ἡ δράση τοῦ Δημήτριου Μαυρομάτη στὸν Μακεδονικὸ Ἀγώνα (1904–1908)

Σ᾿ ὅλες τὶς κρίσιμες φάσεις τῆς μακραίωνης «ταραγμένης» ἑλληνικῆς ἱστορίας δὲν ἔλειψαν καὶ ἐκεῖνοι ποὺ ἀφιέρωσαν τὴ ζωή τους στὸ νὰ «φυλᾶνε Θερμοπύλες».

Τὸ Κρυφὸ Σχολειὸ

Τὸ Κρυφὸ Σχολειὸ

Φεγγαράκι μου λαμπρὸ φέγγε με νὰ περπατῶ, νὰ πηγαίνω στὸ σχολειό, νὰ μαθαίνω γράμματα, γράμματα, σπουδάγματα, τοῦ Θεοῦ τὰ πράγματα.

Ἡ Ὀρθοδοξία μέσα ἀπὸ τὸ παιδικὸ βιβλίο

Ἡ Ὀρθοδοξία μέσα ἀπὸ τὸ παιδικὸ βιβλίο

Μιὰ ἐνδιαφέρουσα ἐκπομπὴ γιὰ τὴν πορεία τῆς ἑλληνικῆς παιδικῆς λογοτεχνίας μέχρι σήμερα καὶ τὸν ρόλο – ἀνάχωμα ποὺ ἔχει ἀναλάβει τὸ ὀρθόδοξο παιδικὸ βιβλίο σὲ ἐποχὲς ἁλώσεως τῆς ἑλληνορθόδοξης παιδείας μας.

Ἡ Μάχη τοῦ Πέτα – 4 Ἰουλίου 1822

Ἡ Μάχη τοῦ Πέτα – 4 Ἰουλίου 1822

Μετὰ τὴ μάχη ὁ Μπότσαρης, μὲ τὰ ἀπομεινάρια τοῦ ἐκστρατευτικοῦ σώματος ὑποχώρησε στο Μεσολόγγι μαζι μὲ τὸν Μαυροκορδάτο ἐγκαταλείποντας τοὺς Σουλιῶτες στὴν τύχη τους. Στὶς 2 τοῦ Σεπτέμβρη 750 Σουλιῶτες καὶ γυναικόπαιδα ἀποχαιρέταγαν γιὰ ὕστατη φορὰ τὸ Σούλι. 

Ἡ ναυτικὴ μοίρα τοῦ Μιαούλη ἀποβιβάζεται στὰ Ψαρὰ – 3 Ἰουλίου 1824

Ἡ ναυτικὴ μοίρα τοῦ Μιαούλη ἀποβιβάζεται στὰ Ψαρὰ – 3 Ἰουλίου 1824

Ιδόντες οι επί της νήσου τους εχθρούς των αποβάντας, άφησαν όλα τα μέρη της νήσου και έτρεξαν εις τα εν τω λιμένι πλοία των τόσον έντρομοι, ώστε τινές αυτών επνίγησαν.

Γιά τά παιδιά πού «απέτυχαν»

Γιά τά παιδιά πού «απέτυχαν»

Συνήθως, προτιμούμαι να είμαστε με τους χαρούμενος, αυτούς που πέτυχαν, όμως πιό πολύ στα παιδιά που  δέν  «πέτυχαν» πρέπει να έχουμε την σκέψη μας και την προσευχή μας.

Ἡ ἀπελευθέρωση τῆς Δράμας – 1 Ἰουλίου 1913

Ἡ ἀπελευθέρωση τῆς Δράμας – 1 Ἰουλίου 1913

Ἡ αἰφνιδιαστικὴ βουλγαρικὴ ἐπίθεση ἐναντίον τῶν ἑλληνικῶν καὶ σερβικῶν τμημάτων προκάλυψης, στὶς 16 Ἰουνίου 1913, σήμανε τὴν ἔναρξη τοῦ Δεύτερου Βαλκανικοῦ Πολέμου.