«Θέλω να ζήσω ελεύθερος, δίχως ταυτότητα πια»

Γράφει ο π. Στέφανος Στεφόπουλος

   Πολλά χρόνια πίσω, συνοδεύαμε την Τάνια Τσανακλίδου που μας τραγουδούσε το “προφητικό” όσο δε και πάντα επίκαιρο τραγούδι, “Ο Ανθρωπάκος”! Πέρασαν δεκαετίες από τότε που ο στιχουργός περνούσε στο πεντάγραμμο μιά δυνατή αληθινή εικόνα της τότε καθημερινότητας. Κι όμως οι στίχοι αυτοί συνεχίζουν να περιγράφουν την ίδια με τότε πραγματικότητα, μόνο σε υπερθετικό βαθμό! Ανθρωπάκια είμαστε για τους μεγάλους και ισχυρούς της γης.

Για κάποιους, μάλιστα, φαίνεται πως θεωρούμαστε τιποτένια, άχρηστα ανθρωπάκια, υποκείμενα στην με στενά χρονικά περιθώρια “ανθρωπιστική” και “φιλάνθρωπη” διάθεση και δράση υπερανθρώπων όπως εκείνος ο ανεκδιήγητος Χαράρι ο οποίος πιστεύει όχι ότι ζούμε, χαλάλι. Αλλά ότι ζούμε ελέω Χαράρι.

Ας θυμηθούμε τους σοφούς στίχους και μετά καταθέτουμε λίγες σκέψεις σε σκεπτόμενους ανθρώπους.

“Είμαι φτωχός κουρασμένος σκυφτός ανθρωπάκος,

των ταπεινών και των άλλων πουλιών φιλαράκος…

Μιά ζωή με κρατούν, με κουνούν μ’ ένα σπάγγο.

Λόγια, σχολειά, μέρα νύχτα δουλειά και στον πάγκο…

Όπου χαρά πρώτη σειρά κάποιος κλέφτης,

κι όποιο κακό κάνει τ αφεντικό, εγώ είμ ο φταίχτης… “!

Ελάχιστη σκέψη αρκεί για να διαπιστωθεί η αντιστοιχία της τότε με την σημερινή” κανονικότητα”!

Έτσι ακριβώς μας έχει σχεδιάσει η νεοταξική σχολή του μετα-ανθρωπισμού και της μεγάλης επανεκκίνησης, λες και είμαστε μηχανάκια που υπολειτουργούν στα χέρια εξειδικευμένων ρακοσυλλεκτών.

Μας θέλουν φτωχούς. Να μην έχουμε περιουσία, σπίτια για ιδιοκατοίκηση, αυτοκίνητα, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές ανέσεις, δουλειές.

Μας θέλουν κουρασμένους. Να δουλεύουμε ολοένα και περισσότερο, να στερούμαστε εργασιακά δικαιώματα, να μη σηκώνουμε κεφάλι.

Μας θέλουν σκυφτούς. Απογοητευμένους απ’ τη ζωή, μας μεταφέρουν τις δικές τους ενοχές, ζητούν να μοιραστούμε ή να αναλάβουμε την αποκλειστική ευθύνη των συνεπειών της δικής τους αριστοτεχνικής κλοπής. Ανθρώπους σκυφτούς ως να είμαστε ένοχοι που ζούμε, ανθρώπους χωρίς ελπίδα, που επιβιώνουν με λίγα ψίχουλα (με “δημοσιονομικά κριτήρια” και μόνο για τους ανυποψίαστους πολίτες που ξαφνικά εξαφανίζονται στα μεγάλα φαγοπότια των ισχυρών) κι αυτά με περιορισμένη χρονική διάρκεια.

“Μιά ζωή με κρατάν, με κουνάν μ’ ένα σπάγγο”.

Θέλουν ανθρώπους που θα είναι υποχείριά τους. Ανθρώπους χωρίς όνειρα, χωρίς κριτική σκέψη, χωρίς άποψη, χωρίς επιλογές. Να μας ελέγχουν τη ζωή. Να μας επιβάλλουν την καθημερινότητα, να μας ποδηγετούν σε μιά νέα” κανονικότητα” που δεν έχει σχέση με το τι ξέραμε αλλά με το τι έχουν αυτοί κανονίσει για το μέλλον μας.

“Μέρα νύχτα δουλειά και στον πάγκο”.

Εμείς είμαστε οι στατιστικές τους, τα νουμεράκια της κάθε “AGB”, τα χαϊβάνια που ελέγχει η αδιανόητη νεοταξική διανόηση, σε λίγο μάλιστα αληθινά 14ψήφια νουμεράκια. Θέλουν ανθρώπους για τη “δουλειά” που συχνά καλείται και “ανάπτυξη” (το πιό μεγάλο παραμύθι ως τώρα μαζί και με την άλλη, την καταπράσινη προς…μαύρη κι άραχνη “ανάπτυξη”).

Θέλουν ανθρώπους που θα μπαίνουν εθελούσια στη θηλιά του καραγκιοζοπαίχτη, θα  κινούνται όπως εκείνος θα κουνάει τα νήματα και να είμαστε σκυφτοί και ευχαριστημένοι, και κυρίως…κωφάλαλοι (κατά το σφάξε με πασά μου ν’ αγιάσω.

“Όπου χαρά πρώτη σειρά κάποιος κλέφτης”

Από κλέφτες, να “φάνε και οι κότες” σ’ αυτή τη χώρα. Από τους πιο ταπεινούς εθελοντές κωφάλαλους σκυφτούς ανθρωπάκους μέχρι τους ανώτατους πολιτειακούς, πολιτικούς, διανοούμενους, καλλιτεχνικούς, πνευματικούς, κλπ άρχοντες.

Πάντα μπροστά. Πάντα μας προλαβαίνουν. Για πότε συνεννοούνται για το μεγάλο φαγοπότι δεν περιγράφεται. Εμείς όμως, οι μη κλέφτες, είπαμε… σκυφτοί, φτωχοί, κουρασμένοι και κυρίως κωφάλαλοι ως μαριονέτες και τελικά απλά ανθρωπάκια.

“Κι όποιο κάνει κακό τ αφεντικό, εγώ είμ ο φταίχτης”.

Χρόνια τώρα με περισσή αναισθησία, αναισχυντία και θράσος τόσοι πολλοί κλέφτες τι κάνουν; Τρώνε καλά, και μετά μας ρίχνουν τις ευθύνες μαζί με τις ενοχές τους. “Μαζί τα φάγαμε”!

Όχι, κύριοι, δεν τα φάγαμε μαζί.  Μαζί σας τα φάγανε μόνο κάποιοι από  εκείνους που προτίμησαν να ζουν ανελεύθεροι, μουγγοί, ανεύθυνοι. Εσείς τα φάγατε και τα τρώτε ακόμα. Αυτός δε που το είπε αυτό το φαιδρό ανήκε τότε σε ένα κόμμα που χρωστούσε στα δημόσια ταμεία πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ! Κι ακόμα χρωστάνε και αν δεν πληρωθούν αυτά, υπολογίζεται ότι το 2025 θα πλησιάσει το 1 δις ευρώ!!! (dimokratia.gr 1/8/2023, 14:15). Και αυτοί, οι ανενόχλητοι κλέφτες (χωρίς εισαγωγικά) , νομοθετούν εναντίον της περιουσίας και της ζωής πολιτών για 800 ευρώ, χωρίς καμμία ντροπή! Από τα αρχαία χρόνια γινόταν, βεβαίως, αυτό. Ο ρήτορας Δημοσθένης είχε δώσει μιά επική απάντηση σε έναν κλέφτη που του είπε : “ουκ ήδειν ότι σον εστίν”, δηλαδή, “δεν ήξερα ότι ήταν δικό σου”. Ο ετοιμόλογος ρήτορας του απάντησε : “σον ουκ εστίν ήδεις”, δηλαδή “ναι αλλά ήξερες ότι δεν ήταν δικό σου”!

Θέλουν, όμως, διακαώς εκείνους τους κωφάλαλους που δεν μπορούν ποτέ να διαπιστώσουν τη “νόμιμη” κλοπή των πολιτών από την Πολιτεία, όπως στην περίπτωση των διαφόρων τραπεζών.

Έπεισαν πρώτα (Τράπεζες, καναλάρχες, οικονομολόγοι, πολιτικοί, κόμματα, εταιρείες, κλπ) το λαό ότι χρειάζεται (χωρίς να χρειάζεται αληθινά) άνεση ζωής και πολυτέλεια, σχεδίασαν δάνεια με απεχθείς πονηρούς όρους (“στα ψιλά γράμματα”), παγίδευσαν το λαό με υπέρογκα ποσά, με υποθήκευση ολόκληρων περιουσιών, μετά κατέστρεψαν την εθνική οικονομία, εξάρτησαν τη χώρα και τους πολίτες της από ξένους “επενδυτές”, υπέγραψαν τα ανθρωποκτόνα μνημόνια, τίναξαν τους μισθούς στον αέρα, δημιούργησαν τα κόκκινα δάνεια, χρέωσαν τη χώρα με αλλεπάλληλα απεχθή δυσβάστακτα μνημόνια για να στηρίξουν τις τράπεζες που δημιούργησαν, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα, φτωχοποίησαν το λαό, τον ταΐζουν με ψίχουλα των διαφόρων “pass”, και μας έπεισαν ότι πρέπει τώρα να χρηματοδοτούμε εμείς ως φορολογούμενοι τα σπασμένα των τραπεζών που ακόμη και τώρα “νόμιμα” κλέβουν τον κόσμο με καταχρηστικούς και παράνομους όρους όπως τα επιτόκια δανεισμού των πολιτών και του τοκισμού των καταθέσεών τους.

Ώστε βγήκε αληθινός ο Μπέρτολτ Μπρεχτ που είπε πως “είναι ευκολότερο να ληστέψεις ιδρύοντας μιά τράπεζα, παρά απειλώντας έναν ταμία”!

Κι έτσι, αν και η παροιμία για τους κλέφτες που τυγχάνει να είναι και ψεύτες, μιλάει για τον πρώτο μόνο χρόνο της χαράς τους, εδώ η χαρά κάποιων κρατάει δεκαετίες.

Επειδή, λοιπόν, παραπάνω η κ. Τσανακλίδου μας απογοήτευσε άθελά της, μετά έρχεται και η απάντηση του λαού που αντιδρά σε όλο αυτό το σχέδιο με ό, τι του απέμεινε. Δηλαδή την επιστροφή του στην δική του κανονικότητα, δηλαδή μιά ζωή με αξιοπρέπεια, ειρήνη, γαλήνη, ελευθερία, μακριά από κομματισμούς, ίντριγκες, δολοπλοκίες “μάχες και έριδες”.

Γι’ αυτό ζητάει το αυτονόητο.

“Για δε μ’ αφήνετε ήσυχο, άστε με ήσυχο όλοι, θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως ταυτότητα πιά”!

    Στον αντίποδα του ανθρωπάκου που περιέγραψαν οι προηγούμενοι στίχοι, έρχεται τώρα ο στιχουργός να μας θυμίσει ποιός είναι αληθινά ο Άνθρωπος, μέσα σε ελάχιστες λέξεις.

Εδώ βλέπουμε τον αληθινό άνθρωπο. Το πλάσμα του Θεού, την εικόνα του Θεού, το πιό τέλειο δημιούργημά Του, τον άνθρωπο, στον οποίο έδωσε αυτά που δεν υπάρχουν πουθενά στη φύση. Του έδωσε την αθάνατη ψυχή ως “πνοή ζωής” και του έδωσε και κάτι άλλο που εκείνος ως αγνώμων αγνοεί. Τον νουν. Και μάλιστα, όταν δεν νοσεί από την παράδοσή του στα πάθη του, τον χαρακτηρίζει η Εκκλησία μας “νουν Χριστού”!

Ο άνθρωπος Αδάμ πλάστηκε από τον Άγιο Τριαδικό Θεό (“ποιήσωμεν άνθρωπον” – Γεν. 1, 26) , του δόθηκε πλασμένη από την σάρκα του η ευλογημένη γυναίκα – Εύα και του δόθηκε ως βοηθός και συνοδοιπόρος στον αγώνα για την επιστροφή προς την ουράνια πατρίδα.

Δεν έδωσε ο καλός Θεός άλλα φύλα. Άρσεν και θήλυ δημιούργησε. Τα υπόλοιπα τα “κατασκεύασε” ο μεταπτωτικός άνθρωπος εν τη πονηρία του. Απαιτείται επίγνωση, συντριβή και μετάνοια.

Ο άνθρωπος του Θεού είναι τόσο σημαντικός γι’ Αυτόν, ώστε έδωσε τον μονογενή Του Υιό να πάρει το δικό μας σώμα για να μας αγιάσει, να μας σώσει, να μας δώσει την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του Χριστιανού διά του Αγίου Βαπτίσματος και της  σφραγίδας του Αγίου Πνεύματος (Άγιο Χρίσμα).

Θυσιάστηκε ο Χριστός μας εκουσίως, έπαθε, σταυρώθηκε, αναστήθηκε, ανελήφθη, μας έστειλε το Άγιο Πνεύμα, που εκπορεύεται μόνο από τον Πατέρα, κι όλα αυτά για να μας προσφέρει το ζων ύδωρ και τη σωτηρία μας, για να μας οδηγήσει στον Παράδεισο. Αυτόν τον άνθρωπο που τόσο αγάπησε ο Θεός, ουδέποτε εμίσησε περισσότερο ο ίδιος ο συνάνθρωπος. Τόσο μίσος που βρέθηκε; Μίσος που φτάνει στο σημείο να επιζητεί ολοένα και περισσότερο την καταστροφή του, την υποδούλωσή του σε άψυχες μηχανές, την εξάρτησή του από δήθεν υπερανθρώπους όπως ο αλαζόνας και μισάνθρωπος Χαράρι, ο πολύς κ. Σβαμπ με την παρέα του που καθοδηγούνται από νεοεποχίτες μάγους-γκουρού της Ανατολής όπως ο Τζάγκι Βάσουντεβ ή Sadhguru (anixneuseis.gr, 2/5/22) που βοηθά τους “σβαμπιανούς” να παίρνουν αποφάσεις για μας, πριν από μας και χωρίς εμάς.

Όπως οι αλαζόνες των κινημάτων και κομμάτων οικολογίας που υποστηρίζουν την μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού! Ναι, μη σας κάνει εντύπωση. Μπείτε στην ιστοσελίδα ecogreens.gr και διαβάστε τι υποστηρίζουν και φυσικά προσυπογράφουν όλα τα οικολογικά κινήματα και πολιτικά κόμματα  στην Παγκόσμια Οικολογική Χάρτα. Για να μη σας κουράζω το παραθέτω εδώ : “Πιστεύουμε ότι για να επιτευχθεί η αειφορία αλλά και για να καλυφθούν οι ανάγκες της σημερινής και των επομένων γενεών με τους πεπερασμένους φυσικούς πόρους που διαθέτει η γη, χρειάζεται να ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΟΥΜΕ και να ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ την συνεχιζόμενη αύξηση στην παγκόσμια κατανάλωση, ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ και τις οικονομικές ανισότητες”.

Εσείς τι καταλάβατε απ’ το παραπάνω κείμενο;

Στο σημείο αυτό κρίνεται σκόπιμη μιά παρένθεση που θα προβληματίσει περαιτέρω και έχει να κάνει με το σχέδιο μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού, όπως φανερώθηκε προ ετών μέσα από το νεοεποχίτικο, δαιμονικής σύλληψης, κίνημα zeitgeist ( δηλ. το πνεύμα των καιρών).

Στην πολύ αξιόλογη και ενημερωμένη ιστοσελίδα της Ι. Μονής Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου Λαγκαδά (διαβάζουμε στην επιτυχή προσπάθεια αναίρεσης των πλανών των δημιουργών του ομώνυμου βίντεο και των αιρετικών μηνυμάτων που αυτό μεταφέρει τα εξής πολύ ενδιαφέροντα: ” Η μέλλουσα ευτυχία δεν θα προέλθει μόνο από την απελευθέρωση της παραγωγής και την πρόοδο της τεχνολογίας, αλλά και από τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού (venus project)…”.

Και για να προλάβω μιά πιθανή παρέμβαση των “κροαζόντων”, διευκρινίζω πως η ίδια ανίερη ιδέα κυοφορείται εμμέσως πλην σαφώς και στους κόλπους  δορυφορικών και μη οργανώσεων του ΟΗΕ όπως το δίκτυο GEN (Global Ecovillages Network) στην οποία μέλη γίνονται οι ανά την υφήλιο “Οικοκοινότητες” οι οποίες με τη σειρά τους προωθούν την ιδέα της μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού. Να εξηγήσουμε όμως το γιατί.

Ως γνωστόν, οι διάφορες οικολογικές οργανώσεις και οι δράσεις τους όπως και τα οικολογικά ιδεολογικά ρεύματα (π.χ το κίνημα της Βαθιάς Οικολογίας του Arne Naas) συχνά είναι βαθιά διαποτισμένα από θεωρίες των ανατολικών θρησκειών όπως ο Βουδδισμός και ο Ινδουϊσμός. Κι αυτό γιατί οι λαοί αυτοί, με τη σχετική αυτή θρησκευτική κουλτούρα (Κίνα, Θιβέτ, κλπ) εύκολα θεοποιούν την ύλη – ακόμα και την άψυχη. Έτσι, η φύση εύκολα “προσωποποιείται” στη “θεά Γαία”.

Με λίγα λόγια, σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, η γη είναι ένας ζωντανός οργανισμός με συνείδηση που συνεχώς εξελίσσεται. Πρώτος ανέπτυξε αυτή τη θεωρία ο Άγγλος φυσικός Τζέημς Λάβλοκ ο οποίος επηρεάστηκε από τον Ινδουϊσμό και αναφορές αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος. Η πίστη στη Γαία ως οντότητα με συνείδηση θεωρεί τον άνθρωπο ως εισβολέα και εχθρό που την καταστρέφει και γι αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί ο ίδιος και οι δραστηριότητές του ως λύση για την δική της επιβίωση.

Η θεωρία αυτή υιοθετήθηκε από ομάδες της “Νέας Εποχής” και έφτασε ως τις μέρες μας και εμπλούτισε αρνητικά τις επιδιώξεις της ΝΤΠ, της παγκοσμιοποίησης και της Επανεκκίνησης με φιλοσοφικό υπόβαθρο που διακρίνεται για την μισανθρωπία του. Κάπως έτσι ο άνθρωπος κατέστη γιά όλους αυτούς ένα “εργαλείο” με ενοχλητικές δραστηριότητες και αποδόθηκε σ αυτόν η κατηγορία της μη αναστρέψιμης καταστροφής του περιβάλλοντος και της συνδρομής στην εξαφάνιση πολλών απειλούμενων ειδών της παγκόσμιας χλωρίδας και πανίδας. Έτσι κάπως δόθηκε και το σύνθημα της” αναγκαίας” μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού ώστε να σωθεί ο πλανήτης ή μάλλον η συμπαντική “θεότητα” της “Μητέρας Γης”.

Προς την κατεύθυνση αυτή κινείται τα τελευταία χρόνια και ο έτερος του ΟΗΕ “Καππαδόκης”, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) του ευφυέστατου, δαιμονικών ιδεών, Κλάους Σβαμπ ο οποίος με τη συνδρομή του διάσημου γκουρού Sadhguru ή Τζάγκι Βάσουντεβ (anixneuseis.gr, 2/5/22) προωθεί την μείωση του πληθυσμού. Ο ίδιος, μάλιστα, γκουρού φέρεται να έχει δηλώσει πως θέλει “λιγότερες ψυχές στον πλανήτη”!!!

Το πώς θα επιτευχθεί αυτό δεν μας το έχουν φανερώσει. Δεν θέλει, όμως, και πολλή σκέψη. Ας πούμε ότι σ’ αυτήν την κατεύθυνση “λύσεις” συνιστούν:

– Η παγκόσμια προπαγάνδα υπέρ των εκτρώσεων με παράλληλη αντισυνταγματική πολιτειακή στήριξη και παράλληλη – νομικά και ηθικά κολάσιμη – φίμωση  της αντίθετης άποψης (θυμηθείτε τι είχε γίνει στη χώρα μας με τη διαφήμιση στα ΜΜΜ των εκτρώσεων και του κινήματος προστασίας του αγέννητου παιδιού!).

– Με την οργανωμένη και πάλι πολιτειακά προώθηση της αντισύλληψης από τα πρώιμα κιόλας προεφηβικά χρόνια των παιδιών.

– Με τον έλεγχο των γεννήσεων (όπως πχ στην Κίνα).

– Με την μη αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας (βλέπε αφασία σε σημείο ύποπτο, των πολιτικών στην Ελλάδα).

– Με την προώθηση της ομοφυλοφιλίας που στερεί από την ανθρωπότητα την διαδοχή του γένους όπως είναι απολύτως φυσικό αφού οι άνδρες δεν γεννούν, με όρους κοσμικότητας. Ο ευαγγελιστής Ματθαίος στην αρχή του ευαγγελίου του αναφέρει πως “Αβραάμ δε εγέννησε τον Ααρών… Ααρών δε εγέννησε τον…”. Εννοεί όμως την διαδοχή του γένους που εξαρτάται από το σπέρμα του ανδρός από τα χρόνια εκείνα. Γι’ αυτό η Εκκλησία μας διευκρινίζει πως ο άνδρας γεννά αλλά η γυναίκα τίκτει!

Αλλιώς όμως, χωρίς μίξη ανδρός και γυναικός, δεν υπάρχει διαδοχή και καλό θα ήταν όλοι οι ενιστάμενοι στο σημείο αυτό να σταματήσουν να επικαλούνται την “παρένθετη” μητρότητα την οποία και “βιάζουν” ιδεολογικά.

– Με την τεχνητή έλλειψη τροφίμων. Με δικαιολογίες τη μιά με τις πολεμικές συγκρούσεις, την άλλη με την “κλιματική αλλαγή”, την τρίτη με τις πυρπολήσεις και γενικώς τις καταστροφές εργοστασίων επεξεργασίας τροφίμων και τις υπαρκτές ή ανύπαρκτες ασθένειες των ζώων (ΗΠΑ και Ολλανδία, Γερμανία, Ελλάδα). Επίσης με τις πυρκαγιές των τελευταίων μηνών (είναι η ιδέα μου ή ειδικά φέτος αυξήθηκαν κατακόρυφα οι καμμένες αγροτικές και αγροτοδασικές  εκτάσεις με συνέπεια την καταστροφή σοδειών, καρποφόρων δένδρων, ελαιόδεντρων και κτηνοτροφικών μονάδων;)

– Με μυστικές ή φανερές συμφωνίες που ουσιαστικά επιχειρούν να επιβάλλουν επικίνδυνα τρόφιμα, σπόρους και γεωργικές τεχνικές. Συμφωνίες όπως ο κώδικας Αλιμεντάριους και οι διεθνείς εκβιαστικές συμφωνίες όπως αυτή γιά την ελεύθερη διακίνηση επικίνδυνων γενετικά τροποποιημένων τροφών (μεταλλαγμένα) από τις ΗΠΑ και μάλιστα με σφοδρές πιέσεις να μην  αναγράφονται στις ετικέττες των προϊόντων που διακινούνται στην Ευρώπη ότι είναι μεταλλαγμένα. Επίσης με την αποκλειστική διάθεση στους αγρότες των μεταλλαγμένων σπόρων της Monsanto κυρίως και με πονηρές και δόλιες αγροτικές τεχνικές που επιμολύνουν τα χωράφια με τους παραδοσιακούς υγιείς σπόρους.

Στο σημείο αυτό αξίζει να γίνει αναφορά στον ΟΟΣΑ που δήθεν ενδιαφέρεται για την παγκόσμια ανάπτυξη.

Σας θυμίζω μερικά από όσα είχαν προτείνει ειδήμονες του ΟΟΣΑ στην μνημονιακή κυβέρνηση του 2012 σχετικά με την “ανάπτυξη”  της χώρας (στον τότε Υπουργό  Χατζηδάκη αν θυμάμαι καλά).

Να επιτρέπεται η ανάμιξη του ελαιολάδου με άλλα λάδια!

Να επιτρέπεται η παρασκευή γιαουρτιού από σκόνες και όχι από φρέσκο γάλα!

Να καταργηθεί η διάταξη του νόμου που ορίζει με ποιά γάλατα και σε ποιά αναλογία πρέπει να παρασκευάζεται το  γνωστό μας τυρί “φέτα”!

Να καταργηθεί η αναγραφή στα μπουκάλια “φρέσκο γάλα” και να παραταθεί η ημερομηνία λήξης του!

Να καταργηθεί η υποχρεωτική ανάλυση του Γενικού Χημείου του Κράτους στην περίπτωση προώθησης στην αγορά νέων απορρυπαντικών!

Να καταργηθεί η υποχρεωτική πόρτα που χωρίζει τον χώρο διάθεσης από τον χώρο επεξεργασίας του κρέατος σε μεγάλα καταστήματα!

Και ερωτώ. Είναι αυτά σοβαρά μέτρα που θα συνέβαλαν τότε στην ανάπτυξη της οικονομίας της μνημονιακής Ελλάδας ώστε αυτή κάποια στιγμή να μπορεί να διαχειριστεί το χρέος της (κατά το 3324μ.Χ) και να ελευθερωθεί από τα αναπτυξιακά μνημόνια;

Με τα διάφορα φαρμακευτικά σκευάσματα και άλλα φάρμακα για ασθένειες και πανδημίες όπως ο πρόσφατος κορωνοϊός χωρίς να έχουν δοκιμαστεί επαρκώς ή και καθόλου, με ψευδή ή παραπλανητικά στοιχεία γύρω από την αποτελεσματικότητά τους και με συνέπειες τραγικές για τον παγκόσμιο πληθυσμό, όπως οι γνωστές “ξαφνικίτιδες” υγιών ανθρώπων, νέων και παιδιών ή ακόμα και καλογυμνασμένων αθλητών που μάλιστα ποτέ μα ποτέ και πουθενά στον κόσμο δεν διερευνώνται. Γιατί άραγε; Αφού οι πιο πολλοί έχουν το ακαταδίωκτο ή βουλευτική ασυλία, τι φοβούνται; Μην εκθέσουν τα αργυρώνυτα αφεντικά των big pharma;

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι τελικά ο άνθρωπος από εικόνα του Θεού, ανεκτίμητος στην αξία, για τους μεγάλους νόες της διεθνούς πολιτικής και επιστημονικής σκηνής έχει ξεπέσει από πρόσωπο σε αύξοντα αριθμό και από ψυχοσωματικό πλάσμα του Θεού σε μηχανή και εργαλείο.

Με μηδαμινή αξία.  Ας είναι. Αρκεί που εμείς ξέρουμε ότι αληθινά είμαστε ανυπολόγιστης αξίας αφού ο ίδιος ο Πλάστης μας καταδέχτηκε εκουσίως να πάρει το δικό μας σώμα, τη δική μας φύση και να πάθει, να θυσιαστεί για να ζήσουμε εμείς με την ελπίδα της αναστάσεως “προσδοκώ ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος αιώνος”.

Δεν είναι όμως ο Χριστιανός ηττοπαθής, μεμψίμοιρος, κακομοίρης, απελπισμένος, καρπαζοεισπράκτορας. Είναι, αντίθετα, λεβέντης, καυχώμενος εν Κυρίω, πατριώτης που κουβαλάει στις πλάτες του Ρωμηοσύνη και Χριστό, πολύτιμη παρακαταθήκη και αιματοβαμμένη κληρονομιά. Είναι αξιοπρεπής, νομοταγής, φιλάνθρωπος, συνεπής πολίτης. Υπηρετεί με καμάρι τη στρατιωτική του θητεία, ψηφίζει, πληρώνει φόρους, είναι νομοταγής, υπόκειται σε υποχρεώσεις αλλά έχει και δικαιώματα τα οποία διεκδικεί, ώ Καίσαρ.

Και εν πρώτοις, είναι ευαίσθητος με την ελευθερία του. Απαιτεί στη χώρα της ελευθερίας και της δημοκρατίας, να μη τον εμπαίζουν στερώντας του την ελευθερία κάτι ανθρωπάκια που μάλλον ξέχασαν τους αγώνες των παππούδων τους ή θέλουν να ξεχάσουν τις προδοσίες και τους δοσιλογισμούς τους και σήμερα κουνάν το δάχτυλο σε ανθρώπους που συγκινούνται και δακρύζουν ακόμη όταν ακούνε τον εθνικό μας ύμνο. Άνθρωποι που καλά καλά δεν υπηρέτησαν τη στρατιωτική τους θητεία, που είχαν την εύνοια να έχουν ευκατάστατους μπαμπάδες που τους σπούδασαν στα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού, που μάλλον δεν δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους ή απλά βρήκαν πόρτες ανοιχτές για κατά παραγγελίαν διορισμούς, άνθρωποι που θυμούνται ότι υπάρχουν ψηφοφόροι κάθε 4 χρόνια, που απομυζούν με παντός είδους προνόμια τον κρατικό κορβανά, αυτοί οι ίδιοι έρχονται να νομοθετήσουν, να επιβάλλουν την νεοταξική και ξενόφερτη ηλεκτρονική σκλαβιά διά των ταυτοτήτων, στους ανθρώπους που τους ανέδειξαν.

Ναι, καλά το καταλάβατε. Βαρεθήκαμε πιά να παίζουμε  τη θεατρική παράσταση με τον κακό λύκο και τα 3 γουρουνάκια.

Είμαστε ελεύθεροι πολίτες και χριστιανοί και θα παραμείνουμε. Η ταυτότητά μας είναι αυτή που πήραμε στο άγιο Βάπτισμά μας και με το μύρωμά μας. Χριστιανοί είμαστε!

Αλλά επειδή ο Κύριος μας είπε να αποδίδουμε “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι” δεχόμαστε την υποχρέωσή μας να επιδεικνύουμε οσάκις χρειάζεται την αστυνομική μας ταυτότητα για να αποδείξουμε την ταυτότητά μας και ως εκεί.

Βεβαίως η Ελληνική Πολιτεία, ως η μόνη αρμόδια, αποφάσισε να εκσυχρονίσει τις υπάρχουσες ταυτότητες για να εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία αλλά και να ενισχύσει την ασφάλειά τους. Κανείς δεν θα διαφωνήσει μ’ αυτό.

Όμως,

1) Δεν μπορώ να συναινέσω σε καταγραφή ευαίσθητων προσωπικών μου δεδομένων για επεξεργασία από αγνώστους σ’ εμένα φορείς, ιδιωτικού ή δημοσίου χαρακτήρος και μάλιστα εν αγνοία μου όσον αφορά στο είδος των πληροφοριών, την σκοπιμότητα, τον τρόπο επεξεργασίας τους και τη διάρκεια. Εφ’ όσον μάλιστα αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ.

2) Σύμφωνα με την αρμόδια αρχή για την προστασία των προσωπικών μου δεδομένων, όλες οι εταιρείες/φορείς/ιδιώτες/τράπεζες που τα επεξεργάζονται μου γνωρίζουν τι συλλέγουν, γιατί, για ποιό χρονικό διάστημα και παρέχουν τη δυνατότητα υπαναχώρησής μου. Εδώ όμως, η κυβέρνηση δεν προβλέπει τέτοια ρύθμιση. Συνεπώς, δικαιούμαι να αρνηθώ την  παραχώρησή τους και μάλιστα με δική μου αίτηση!

3) Πώς μπορώ να εμπιστευθώ μιά Πολιτεία που διά των πλέον επισήμων χειλέων της ψεύδεται σε μιά προσπάθειά της να παραπλανήσει 10.000.000 πολίτες αφού ανώτατος πολιτειακός άρχοντας μας διαβεβαίωσε προ ολίγων ημερών ότι οι νέες “ταυτότητες” δεν θα περιέχουν chip – τσιπάκι (naftemporiki.gr 1/9/2023, 12:19). Μάλιστα, φάνηκε να ειρωνεύεται την δήθεν ανοησία των πολιτών οι οποίοι “εμπαίζονται” όπως είπε!

Ποιός εμπαίζει ποιόν εδώ;

Απάντηση έδωσε 3 μέρες μετά η ιστοσελίδα ellinikahoaxes.gr (4/9/2023, Αλέξανδρος Τάσσος): “ο ισχυρισμός είναι ψευδής” και παραθέτει την ΚΥΑ 8200/0-297647/2018 και την τροποποίησή της με την ΚΥΑ 8200/0-109568/2023 καθώς και τις προδιαγραφές του ICAO (Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας) σύμφωνα με τον οποίο στις κάρτες υπάρχει τσιπάκι τεχνολογίας RFID!

Πώς να εμπιστευθώ, λοιπόν, έναν άνθρωπο που ψεύδεται δημοσίως;

4) Στην κάρτα αυτή που παραπλανητικώς ονομάζεται “νέα ταυτότητα”, σύμφωνα με την τελευταία ΚΥΑ, θα “δύναται”  να συμπεριληφθούν και άλλες πληροφορίες που έχουν σχέση με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Χωρίς νομοθετική κάλυψη προφανώς. Δηλαδή, όποια ώρα κρίνει ΚΑΠΟΙΟΣ, θα προστεθούν ΚΑΠΟΙΑ στοιχεία, σε ΚΑΠΟΙΟ ηλεκτρονικό μέσο (τσιπάκι), με πλήρη δική μου άγνοια και πλήρη προσωπική ευθύνη αφού θα με έχουν βάλει νωρίτερα να υπογράψω αίτηση με την οποία θα συναινώ να λάβω την νέα “ταυτότητα”.

5) Διαρρηγνύουν πολλοί τα ιμάτιά τους ότι η τεχνολογία RFID δεν συνιστά κάμερα παρακολούθησης ούτε διαθέτει δυνατότητα γεωεντοπισμού των πολιτών. Πάλι μας εμπαίζετε κύριοι!

Τι να την κάνετε την κάμερα και τον γεωεντοπισμό όταν έχουμε γεμίσει τη χώρα με κάμερες υψηλής ευκρίνειας σε όλα τα κεντρικά σημεία των μεγαλουπόλεων και όταν διά στόματος του πρώην Δημάρχου Αθηναίων πρόκειται να γεμίσει η πρωτεύουσα με κάμερες. Για την ασφάλειά μας, προφανώς. Ναι, αλλά θα μπορεί εκεί η Πολιτεία, η Αστυνομία, κλπ να κάνουν και κανέναν γεωεντοπισμό. Μήπως θα τους καταλάβει κανείς; Κάποιοι ίσως πουν ότι είναι ένα μέτρο για την ασφάλειά μας.

Για σκεφτείτε όμως. Δημιουργήσανε την τρομοκρατία και τις σχετικές ομάδες, αλλοδαπές και ημεδαπές, αποδυνάμωσαν αριστοτεχνικά και σταδιακά την αστυνομία ώστε ο πολίτης να μην αισθάνεται ασφαλής και μετά του πρόσφεραν το δώρο-“φάκα” των χιλιάδων καμερών που μαζί με τα κακοποιά στοιχεία θα “δύνανται” να παρακολουθούν και όποιον εκείνοι για οποιονδήποτε λόγο στοχοποιούν. Ευκολάκι!

Όσο για την παρακολούθηση των καθημερινών μας δραστηριοτήτων, δεν κομίζουμε γλαύκα εις Αθήνας. Μέσα από τα πανέξυπνα κινητά μας, και τις έξυπνες τηλεοράσεις που ξαφνικά προσφέρονται σε εξευτελιστικές τιμές, μπορούν ιδιώτες και επιχειρήσεις να μας βλέπουν και να μας ακούν πολύ εύκολα. Οπότε τι να τις κάνουμε τις κάρτες;.

Πολλά ακόμη τα επιχειρήματα που μπορώ να παραθέσω αλλά θα κουράσω.

Εκείνο που πρέπει να διευκρινίσω είναι ότι η κάρτα του πολίτη, και όχι “νέα ταυτότητα”, σε λίγο καιρό θα προσφέρει τη δυνατότητα να δεσμεύουν οι “Πραιτωριανοί” σιγά σιγά, τμήματα της ελευθερίας των πολιτών αφού ο Καίσαρας νομοθέτησε εν τη πονηρία του (και αντισυνταγματικά) ώστε οι ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες που θα μπαίνουν σ’ αυτή αναμεμειγμένες με αυτές της ταυτοπροσωπίας, να μην  είναι γνωστές σ’ εμάς αλλά δε θα μπορούν ούτε να προσβληθούν νομικά.

Θα μπορεί, για παράδειγμα, να δεσμεύσει μισθολογικά ή περιουσιακά στοιχεία των πολιτών και να τους αποκλείσει από κάποιες δραστηριότητες, προνόμια, επιδοτήσεις αν δεν έχει γίνει πχ κάποιο εμβόλιο. Κι αυτό θα είναι οπωσδήποτε εφικτό αφού ήδη συνέβη στους υγειονομικούς που αρνήθηκαν να εμβολιαστούν επί των ημερών του κορωνοϊού. Έτσι κι αλλιώς η Δικαιοσύνη-δεκανίκι της Πολιτείας θα μπορεί να τα βγάζει όλα συνταγματικά. Ο μόνος αντισυνταγματικός στη χώρα-μπανανία είναι πλέον ο πολίτης, φαίνεται.

Θα μου πείτε, μιλάς υποθετικά. Σωστά. Αν όμως δεν θέλετε να κάνουμε υποθέσεις, φέρτε μας όλες τις πληροφορίες που δικαιούται καθένας μας στο φως! Να είστε ώ Καίσαρ σαφής, ειλικρινής και αληθινός για να μη μας αναγκάζεις να κάνουμε υποθέσεις. Όσο όμως μας εμπαίζετε, “οπλίζετε” τη φαρέτρα των επιχειρημάτων μας!

Τέλος, πρέπει να τονιστεί ότι η θέση της διοίκησης της Εκκλησίας μας φάσκει την θεόσδοτη ελευθερία του κάθε ανθρώπου ως ανεκτίμητης αξίας εικόνας του Θεού. Η ελευθερία αυτή που τιμά η Εκκλησία μας με τις αποφάσεις της εδράζεται πάνω στη στέρεη βάση της Αλήθειας αφού είναι αψευδής η ευαγγελική ρήση “και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς”!

Αλλά, δυστυχώς, οι αποφάσεις της παρερμηνεύονται και παραποιούν το αληθινό πρόσωπό της. Παράδειγμα χαρακτηριστικό είναι εκείνη η εγκύκλιος επί κορωνοϊού η οποία “κακοποιήθηκε” ερμηνευτικώς. Θυμίζω πως οι σχετικές εγκύκλιοι στα πιο επίμαχα σημεία τους χρησιμοποιούσαν τις λέξεις : “συνιστά” και “προτρέπει” που ουδόλως μεταφράζονται ως “υποχρεώνει”! Αυθαίρετα και καταχρηστικά κάποιοι παρερμήνευσαν την εγκύκλιο της ΔΙΣ του Νοεμβρίου 2021 και επέβαλλαν υποχρεωτικότητα και μάλιστα με αυστηρότατα επιτίμια!

Η Εκκλησία μας ως φιλόστοργος μητέρα, προέτρεψε μόνο, σεβομένη την ελευθερία των προσώπων!

Το ίδιο έκανε πρόσφατα με τις νέες “ταυτότητες”.

Ας δούμε τώρα προσεκτικά τις θέσεις που καταγράφονται στην τελευταία εγκύκλιο για τις νέες “ταυτότητες” και υπερθεματίζουν στο θέμα της ελευθερίας αποφάσεων των πολιτών με ευθύνη και ωριμότητα με ελάχιστη παρέμβαση της Εκκλησίας και όποτε της ζητηθεί.

“1)…ζητά από όλους να έχουν εμπιστοσύνη στην Εκκλησία και τους ποιμένες Της, οι οποίοι γρηγορούν γιά όλα τα ζητήματα που αφορούν στη ζωή των πιστών”.

Σε συνδυασμό με την παράγραφο 4 που τελειώνει ως έχει κάτωθι : “…αφορά ένα διοικητικής φύσεως ζήτημα των σχέσεων Κράτους και πολίτη”, συνάγεται το συμπέρασμα πως, όπως το θέτει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, η απόφαση ανήκει αποκλειστικά στους πολίτες γιατί αφορά στη σχέση τους με την Πολιτεία και η Εκκλησία δεν μπορεί να επιβάλλει σε έναν πολίτη τη σχέση του μ αυτήν. Όπως δεν έχει λόγο στο τι  θα ψηφίσει ή το τι θα δηλώσει στην εφορία.

Ωστόσο, διευκρινίζει πως αν ο πολίτης που αυτοπροσδιορίζεται ως πιστός Ορθόδοξος Χριστιανός και μέλος της Εκκλησίας του Χριστού επιθυμεί να λάβει τη γνώμη της Εκκλησίας, τότε πρέπει να εμπιστευθεί αυτήν γιατί αυτή έχει ιδρυτή και αρχηγό της τον Ιησού Χριστό και διδάσκει το Ευαγγέλιο που προσδιορίζει και το θέμα της σχέσης του χριστιανού ως πολίτη με τον “Καίσαρα”, δηλαδή την Πολιτεία.

Μάλιστα, καλεί τους πολίτες να εμπιστεύονται τους ποιμένες της Εκκλησίας (Επισκόπους, Ιερείς, κλπ) “οι οποίοι γρηγορούν γιά όλα τα ζητήματα που αφορούν στη ζωή των πιστών”!

Άρα οι ποιμένες που αγρυπνούν για το ποίμνιο της Εκκλησίας, έχουν γνώμη, έχουν άποψη, έχουν την ευθύνη να συμβουλεύουν τους πιστούς που προστρέχουν σ’ αυτούς γιατί αυτοί ΓΡΗΓΟΡΟΥΝ!

Άρα εν τη ελευθερία τους οι πολίτες ως μέλη της Εκκλησίας και με την γνώμη των ποιμένων τους αποφασίζουν πώς θα ενεργήσουν σε θέματα που αφορούν μόνο εκείνους και την Πολιτεία.

Εν κατακλείδι, ο άνθρωπος πλάστηκε ως το τελειότερο δημιούργημα του Θεού και του δόθηκε η ελευθερία της επιλογής του καλού και του κακού.

Ο Κύριός μας προέτρεψε τους μαθητές Του να γνωρίσουν την αλήθεια, δηλαδή τον ίδιο τον Χριστό αφού Αυτός είπε για τον εαυτό Του “εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή” (Ιωα. ιδ’ 6) και αυτή η αλήθεια “ελευθερώσει υμάς” (Ιωα. η’ 32).

Η ελευθερία αυτή όμως σχετίζεται άμεσα με την σωτηρία μας. Δεν είναι η ελευθερία που επαγγέλεται και τάζει ο κόσμος.

Είναι η ελευθερία που έχει ο άνθρωπος να επιλέγει τον Χριστό ή τον Μαμμωνά, το καλό ή το κακό, το φως ή το σκότος. Είναι η ελευθερία από τα πάθη, από την αμαρτία. Και επειδή είναι δώρο  ανεκτίμητο του Θεού προς τον άνθρωπο και χάρισμα του Αγ. Πνεύματος, γι’ αυτό και δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τον άνθρωπο. Ούτε μπορεί αυτή να μας χωρίζει απ τον Χριστό, την Εκκλησία και το Ευαγγέλιό Του. Απορρίπτουμε νέες πολύ διαφορετικές στο νόημα, καινοφανείς θεωρίες όπως η “ελευθερία των σπόρων”, η “ελευθερία” της επιλογής της όποιας διαφορετικότητας, η “ελευθερία” από “προσχατισμένες αντιλήψεις”, η  “θεολογία” της ελευθερίας, η ελευθερία από την Πατερική σοφία με απαξιωτικές του παρελθόντος επιθετικούς προσδιορισμούς όπως : “αποξηραμμένα βότανα” ή “τσιτάτα”/”τσιτατολογική χρήση των Πατέρων” , πατερικά “οπλοστάσια”, “ξεπέρασμα της εποχής των Πατέρων”, “αναγωγή στο πνεύμα των Πατέρων”, μέχρι την “μεταπατερική” θεολογία των ημερών μας.

Κάπως έτσι, ίσως αγνοώντας τις συνέπειες, δημιουργούμε τη λανθασμένη εντύπωση σε “καλοθελητές”, χλιαρούς χριστιανούς, ανθρώπους που προσπαθούν να βρουν την αλήθεια και να ισορροπήσουν τη ζωή τους, αδαείς και πονηρούς, ότι έχει ο καθένας από μας την ελευθερία και το δικαίωμα να αλλάζει κατά το συμφέρον του όχι μόνο το  “ι” του νόμου αλλά ολόκληρο το νόμο. Επίσης παρουσιάζουν μιά στρεβλή εικόνα της Εκκλησίας – “λάστιχο” που αναλόγως των αδυναμιών, ελλείψεων και παθών των “κατά φαντασίαν” χριστιανών μπορεί και οφείλει να προσαρμόζεται, εκσυγχρονιζόμενη. Τότε, αυτή η όχι ελευθερία αλλά ασυδοσία, δημιουργεί την εντύπωση ότι η Εκκλησία δέχεται και “ευλογεί”  τις αμαρτίες μας χάνοντας τον προσανατολισμό της, οπότε από νοσοκομείο ψυχών και σωμάτων κατά τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο μετατρέπεται σε παρατηρητήριο αμαρτωλής ζωής και “πλυντήριο” παθών σαρκικών όπως ατυχώς άφησε να εννοηθεί  ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας!

Και τότε η Εκκλησία μας δεν θεραπεύει, δεν μεταμορφώνει, δεν ανακαινίζει, δεν σώζει. Απλά συντηρεί, ανέχεται, σιωπά, εναρμονίζεται, εκμοντερνίζεται, “προοδεύει”, πορεύεται χωρίς πυξίδα σ’ ένα ηθικό χάος.

Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπο και την ιδιότητα του Σεβασμιωτάτου κ.κ. Γαβριήλ, ως έσχατος που θα μπορούσε να τον κρίνει για τις συγκεκριμένες θέσεις του, θα παρακαλέσω υϊκώς να ανασκευαστούν οι δηλώσεις, οι θέσεις και τα διλήμματά του πριν αποτελέσουν εφαλτήριο εκκλησιαστικά κατοχυρωμένης αμαρτωλότητας που αντί να οδηγεί τον άνθρωπο στην αυτογνωσία, την συντριβή, την μεταμέλεια, την εξομολόγηση και την θ. Κοινωνία για την ψυχοσωματική σωτηρία, τον εξωθεί σε συνέχιση της αμαρτίας του και στην απροϋπόθετη κοινωνία με a priori θεώρηση του αμαρτωλού ανθρώπου ως “ελεύθερου” από “αναχρονιστικότητες” και αξίου για την σωτηρία χωρίς την συνέργεια της χάριτος του Χριστού. Ακούγεται κάπως σαν “εκβιασμός” του Αγίου Πνεύματος!

Αυτές τις φράσεις, όπως του προμνημονευθέντος Επισκόπου, χρησιμοποιούν ενίοτε άνθρωποι άσχετοι με τη θεολογία της Εκκλησίας μας, μάλλον καιροσκόποι, οι οποίοι αλλοιώνουν το σωτηριώδες μήνυμα της Εκκλησίας αλλά και τους ανθρώπους οδηγούν σε χαοτική κατάσταση και ηθικό τέλμα. Τρανό παράδειγμα οι δηλώσεις δημοσιογράφου του εκκλησιαστικού ρεπορτάζ που πρόσφατα σε συνέντευξή του, μεταξύ άλλων, μίλησε για μια “ευχή” που διάβασε ο μακαριστός γέροντας Κύριλλος στην Ιερά Μονή Οσ. Δαβίδ στις Ροβιές Ευβοίας και βοήθησε τον κ. Κασσελάκη να “βγει απ’ την ντουλάπα”, ως ομοφυλόφιλος!

Αν δείτε τη δήλωση αυτή και τη συγκρίνετε με τις θέσεις του Σεβασμιωτάτου θα διαπιστώσετε ότι οι τελευταίες αποτέλεσαν τρόπον τινά το ιδεολογικό υπόβαθρο των δηλώσεων του δημοσιογράφου. Αλήθεια, μπορεί κάποιος να μας βρει την “ευχή” που βοηθάει τους ανθρώπους να ανακαλύπτουν την “διαφορετικότητά” τους;

Επίσης, είναι πολύ βαρύ και αρκούντως παραπλανητικό να συγχέονται εσκεμμένα οι όροι της εκκλησιαστικής γλώσσας και πάντα να εμφανίζονται οι αποκλίνοντες της ορθοδόξου λατρείας και ζωής ως πιστά και συνειδητά μέλη της Εκκλησίας μας η οποία ως εκμοντερνιζόμενη (βλέπε εκκοσμικευόμενη) απλώς ανέχεται και δήθεν δεν διαιρεί την κοινωνία με τις μισαλλόδοξες απαιτήσεις  του Ιησού Χριστού, όπερ εστί βλασφημία!

Στο σημείο αυτό κρίνεται σκόπιμη η αναφορά σε νόμους,  περιορισμούς, συστάσεις,  εισαγγελικές παρεμβάσεις που χαρακτηρίζουμε ως ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ από μιά αεί υπνώττουσα, μουγκή, κουφή και αλλοίθωρη Δικαιοσύνη και άλλους κρατικούς φορείς που ουδόλως τιμούν τους πιστούς  Έλληνες που θέλουν εν τη ελευθερία τους να βιώνουν την πνευματική ζωή.

Σας παραθέτω την πληροφορία και σας καλώ να τη δείτε με αυστηρό κριτικό πνεύμα και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

Προ ολίγων ημερών παρενέβη το ΕΣΡ κατά τηλεοπτικών σταθμών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή τις τοποθετήσεις δημοσιογράφων οι οποίοι εκφράστηκαν με υποτιμητικό τρόπο για τον νυν πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σ. Κασσελάκη. Απηύθυναν λόγους που χαρακτήρισαν ως ρατσιστικούς (pronews.gr 16/10/2023, 19:58).

Πιο αναλυτικά, το μυωπικό Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, επικαλέστηκε μιά σειρά από εθνικούς και διεθνείς νόμους, το Ελληνικό Σύνταγμα (κάθε πότε;) και διεθνείς συμφωνίες, την δημοκρατικότητα της χώρας (εδώ γελάνε), την ελευθερία-λάστιχο των πολιτών, την αξιοπρέπεια των ανθρώπων (a la carte) για να προστατεύσουν τον κ. Κασσελάκη από προσβλητικές της προσωπικότητάς του, δηλώσεις δημοσιογράφων και καλώς έπραξαν. ΟΜΩΣ.

Γιατί δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ το ΕΣΡ όταν άλλοι “πρωϊνάδες” και δημοσιογράφοι, συγγραφείς και πολιτικοί γυρολόγοι-τυχοδιώκτες μιλούσαν και έγραφαν, χρόνια τώρα, με τον πιο απαξιωτικό τρόπο, προσβλητικό της προσωπικότητας, επιθετικό κατά της αξιοπρέπειας, αναιρετικό της ελευθερίας έκφρασης, υβριστικό κατά των θρησκευτικών αντιλήψεων-πεποιθήσεων μεγάλης μερίδας του λαού;

Γιατί δεν αντιδράσατε κύριοι του ΕΣΡ όταν οι ιερείς αποκαλούνταν “παράσιτα” και “απατεώνες”; Γιατί τότε δεν ενεργοποιήθηκε η επιλεκτικά υπνώττουσα χριστιανοφοβική ευαισθησία των μελών του ΕΣΡ Γιατί;

Μήπως γιατί είχαν φροντίσει κάποιοι βουλευτές σε μιά προηγούμενη κυβέρνηση (και συνεχίζουν στην παρούσα) να καταργήσουν τα άρθρα 198, 199, και 201 του ΠΚ που προέβλεπαν ποινές σε όσους βλασφημούσαν τα θεία ή περιύβριζαν νεκρούς;

Όλα, τελικά, είναι προγραμματισμένα με αριστοτεχνικό τρόπο. Ελευθερία σκέψης και έκφρασης έχουν όλοι οι πολίτες πλην των ορθοδόξων χριστιανών.

Γιατί, λοιπόν, αναφέρεστε σε “ομοφοβία” ή “ξενοφοβία” του λαού και όχι σε χριστιανοφοβία της συντεταγμένα ασύντακτης Πολιτείας;

Αλλιώς, ορίστε. Επανεφέρατε τα επίμαχα άρθρα 198, 199 και 201 και σταματήστε το παιχνίδι αυτό, τη μιά με κατάργηση διατάξεων, την άλλη με απόρριψη έγκυρων φιλανθρώπων (στην ουσία τους και την σκοπιμότητά τους) Αφορισμών που μερικοί φορτώθηκαν, να εμπαίζετε τον Θεό γιατί “Θεός ου μυκτηρίζεται” (Προς Γαλ. στ’ 7).

Μπορείτε εύκολα εσείς οι βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου να περάσετε διάταξη που επαναφέρει τα παραπάνω άρθρα του ΠΚ. Πανεύκολα. Ξέρετε εσείς! Στριμώξτε τα σε κανένα άσχετο νομοσχέδιο και ψηφίστε επί της αρχής! Έτσι δεν τα φέρνετε όλα; Ε, φέρτε κι αυτά.

Αντί άλλου επιλόγου θα παραθέσω τμήμα από εμπνευσμένη παρέμβαση του π. Νικολάου Λουδοβίκου που ανακεφαλαιώνει όλο το πρόβλημα που παρουσιάζεται στις παραπάνω γραμμές, ειδικά όσον αφορά τη συμβολή στο πρόβλημα του πώς παρουσιάζεται αλλοιωμένη η ουσία, τα χαρακτηριστικά και η αποστολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας από εκκλησιαστικά πρόσωπα και αφήνει να διαφανεί και η ενδεικνυόμενη λύση του.

“Αρκετοί σύγχρονοι θεολόγοι διδάσκουν μια θεολογία χειραφέτησης από το παρελθόν, μιά θεωρία μεταπατερικής/αντιπατερικής ερμηνείας των νόμων/εντολών του Θεού.

Είναι η “θεολογία της ελευθερίας”.

Εκπαιδεύονται οι σύγχρονοι χριστιανοί να έχουν μιά αυτόματη αλλεργική αντίδραση σε έννοιες όπως “εντολή Θεού”,  “δικαιώματα του Θεού”, “δικαιώματα του διαβόλου”, “αμαρτία, πόνος, θάνατος, κρίση Θεού…” και άλλα παρόμοια.

Οι χριστιανοί προτρέπονται να έχουν “δικιά τους άποψη” περί πίστεως και ζωής, να αμφιβάλλουν για την ορθότητα της διδασκαλίας των Πατέρων μας, να ζητούν λογικά και ορθολογιστικά επιχειρήματα, γιά τα πάντα, να δοκιμάζουν και να ζουν μέσα στην αμαρτία αρκεί να το κάνουν “με αλήθεια και αγάπη” (!!!), να σχετικοποιούν (και εν τέλει να αρνούνται) εύκολα και επιπόλαια οτιδήποτε τους δημιουργεί βάρος. Φιμώνεται έτσι η εσωτερική φωνή της συνειδήσεως, αλλοιώνεται η διδασκαλία του Ευαγγελίου και επιπλέον υπάρχουν οι πρόθυμοι  ιερείς, που με χαμόγελο και “ψαγμένο” στυλ, υποστηρίζουν θερμά όλα τα παραπάνω”!

Ο Θεός να μας ελεήσει!

entaksis