Gerhard Scheuch: Παράλογες και επικίνδυνες οι απαγορεύσεις εξόδου λέει ο γνωστός καθηγητής

Πολύ πιο επικίνδυνη εκτιμά την απαγόρευση εξόδου από τα σπίτια, συγκριτικά με τις συναθροίσεις σε εσωτερικούς χώρους χωρίς αυστηρά μέτρα προστασίας ο διακεκριμένος ερευνητής αερολυμάτων και περιζήτητος από τα ΜΜΕ Γκέρχαρντ Σόιχ και προειδοποιεί τις αρχές.

 «Οι απαγορεύσεις εξόδου μεταξύ 9 μ.μ. και 5 π.μ. που προγραμματίζονται με το ομοσπονδιακό φρένο έκτακτης ανάγκης θα έχουν αποτελέσματα αντίθετα των επιδιωκομένων από επιστημονική άποψη», δήλωσε σήμερα στο δίκτυο WDR 5 ο φυσικός και πρώην πρόεδρος της Διεθνούς Ερευνητικής Ένωσης Αερολυμάτων (ISAM) . «Όταν επιβάλλουμε απαγόρευση κυκλοφορίας, τότε υποβάλλουμε στους πολίτες την σκέψη “Προσοχή! Είναι επικίνδυνα έξω”, αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Εάν οι άνθρωποι παραμένουν σε εσωτερικούς χώρους, αυτό είναι το επικίνδυνο», τόνισε ο Σόιχ.

Κορυφαίοι ερευνητές αερολυμάτων της Γερμανίας έχουν ήδη ζητήσει αλλαγή στο θέμα αυτό με ανοιχτή επιστολή τους προς την ομοσπονδιακή και τις κυβερνήσεις των κρατιδίων. «Οι επιστήμονες αντιτάχθηκαν στην άποψη ότι η παραμονή των ανθρώπων σε εξωτερικούς χώρους είναι καταστροφική», όπως είπε ο Σόιχ.

Παράλογα μέτρα

«Το τζόκινγκ με μάσκα, τα κλειστά πάρκα, η απαγόρευση περιπάτου ή του καπνίσματος ενός τσιγάρου το βράδυ σε εξωτερικό χώρο, εκτός δηλαδή ενός πιθανώς μικρού διαμερίσματος, στον καθαρό αέρα είναι παράλογα μέτρα. Αντ΄αυτού, πρέπει να επιτρέπεται στους πολίτες να πάνε έξω. Οι μολύνσεις από κορωνοϊό είναι ένα πρόβλημα εσωτερικού χώρου», τόνισε ο ερευνητής αερολυμάτων.

Ο Σόιχ συνέστησε σε όσους πρέπει οπωσδήποτε να συναντηθούν με άλλα άτομα να περιορίσουν τον αριθμό των ατόμων και την χρονική διάρκεια των συναντήσεων: «Κάθε μία ώρα περισσότερη σε εσωτερικούς χώρους είναι πάρα πολύ επικίνδυνη. Οι περισσότεροι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη».

Τέλος, αναφερόμενος στην λειτουργία των σχολείων επισήμανε ότι «τα μαθήματα στα σχολεία πρέπει να γίνονται μόνο σε συνδυασμό με προστατευτικά μέτρα, όπως είναι ο εξαερισμός, τα φίλτρα καθαρισμού του αέρα, η χρήση μάσκας, οι σύντομοι χρόνοι διδασκαλίας και οι μεγάλες αίθουσες».

 

Πηγές: ΑΜΠΕWDR 5