Η Ἱερά Μονή Ζωοδόχου Πηγῆς Πόρου σχετικά μέ τόν Προσωπικό ἀριθμό

Πρός τήν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν σχετικά μέ τόν Προσωπικό ἀριθμό

Ἱερά Μητρόπολις Ὕδρας Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἱερά Μονή Ζωοδόχου Πηγῆς Πόρου

Ἐν Πόρω,

Κυριακή, 25 Αὐγούστου 2024

«Πρός τήν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν σχετικά μέ τόν Προσωπικό ἀριθμό»

Ἅγιοι Πατέρες καί ἀδελφοί, μετά τή θεσμοθέτηση τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας διατίθεται πλέον καί ὁ “Προσωπικός ἀριθμός”/ΕΚΑΜ μέσω τοῦ ὁποίου ὁλοκληρώνεται ἡ τεχνολογική ψηφιακή ὑποδομή γιά τήν πλήρη ἠλεκτρονική καταγραφή καί ἰχνηλάτηση ὅλων τῶν συναλλαγῶν καί τῶν κινήσεων τῶν ἀνθρώπων. Σύντομα, ὁ Προσωπικός ἀριθμός θά εἶναι ὑποχρεωτικός γιά τήν πραγματοποίηση συναλλαγῶν μέ τούς δημόσιους καί ἰδιωτικούς ὀργανισμούς γιά τήν κατάργηση τῆς ἰδιωτικότητας, τήν πλήρη ἀστυνόμευση, καί τήν ἀπομόνωση τῶν ἀντιφρονούντων.

Τραγικότερες ὅμως εἶναι οἱ πνευματικές ἐπιπτώσεις. Ἡ συναίνεσις τοῦ Χριστιανοῦ στήν ἀποδοχή ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας καί προσωπικοῦ ἀριθμοῦ ἰσοδυναμεῖ μέ οἰκειοθελῆ παράδοση τοῦ θεοσδότου ἀγαθοῦ τῆς ἐλευθερίας καί de facto ‘πολιτογράφηση’ τοῦ ἀνθρώπου στήν παράταξη τοῦ ἀντιχρίστου συστήματος τῆς νέας τάξης, τό προτελευταῖο βῆμα πρίν ἀπό τό χάραγμα, οὐσιαστικά μιά πρώτη “ἄρνηση” τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος.

Τό θέμα τῶν ταυτοτήτων ἔχει ἀπασχολήσει διαχρονικά τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας καί τούς Ἁγίους της, καί πολλές φορές ἰδιαίτερα τά τελευταῖα σαράντα χρόνια τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τήν Ἱερά Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὅρους, τίς Μονές τῶν Μετεώρων, καθώς καί Πανεπιστημιακούς διδασκάλους καί Θεολόγους. Οἱ θέσεις μέ τίς ὁποῖες ὀφείλουν νά συνταχθοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἔχουν ἐκφραστεῖ στίς παρακάτω πηγές:

(1) Ἅγιος Ἀρέθας, Ἐπίσκοπος Καισαρείας (διάδοχος τοῦ Μ. Βασιλείου) στό ἔργο του «Ἐξήγησις τῆς Ἱερᾶς Ἀποκαλύψεως» (PG 106, κεφάλ. ΛΗ/)

(2) Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος, Λόγος «Περί ἐμφάνισης τοῦ ἀντιχρίστου», στό Ἔργο «Ἀσκητικά».

(3) Γέρων Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος: «Ὁ Βεελζεβούλ καί ὁ Ε.Κ.Α.Μ», 11-9-1987.

(4) Ἅγιος Πορφύριος, μαρτυρία κ. Γερασίμου Μοσχοπούλου, «Ὁ Ὅσιος Πορφύριος ὁ Προφήτης, Μαρτυρίες – ΤΟΜΟΣ Β’» (Ἁγιοπαυλίτικο Ἱερό Κελλί Ἁγίων Θεοδώρων – Ἅγιον Ὄρος).

(5)    Ἅγιος Παΐσιος: (α) τό κεφάλαιο «Περί Ἀντιχρίστου, 666 καί ταυτοτήτων», ἀπό τό βιβλίο «Βίος γέροντος Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου», μακαριστός Ἱερομόναχος Ἰσαάκ, Ἅγιον Ὄρος 2008, ἔκδοση Ἱ. Ἡσυχαστηρίου Ἄγ. Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος, Μεταμόρφωση Χαλκιδικῆς, σ. 307-311, (β) Νικολάου Ἀ. Ζουρνατζόγλου, «Μαρτυρίες Προσκυνητῶν» Γέροντας Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης 1924-1994, Τόμος B, Ἔκδοση 2η, σελ. 61 – 62, 220 – 221 & 374 – 375, (γ) «Ὁ γέρων Παΐσιος καί τά σημεῖα τῶν καιρῶν», σέλ. 61, Ι. Μ. Κουτλουμουσίου Ἁγίου Ὄρους, (δ)    Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου: «ΛΟΓΟΙ Β΄ – Πνευματική Ἀφύπνιση» – Ἱερόν Ἡσυχαστήριον «Εὐαγγελιστής Ἰωάννης ὁ Θεολόγος», Σουρωτή, (ε) Ἀπόσπασμα ὁμιλίας κ. Ἀθανασίου Ρακοβαλῆ «Ὁ Ὅσιος Παΐσιος, ὅπως τόν ἔζησα», 6-3-2017, (στ) Ἱερομ. Χριστοδούλου Ἁγιορείτου «ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ», Ἅγιον Ὅρος 1996, σέλ. 420-422, (ζ)    Ἀπόσπασμα ἀπομαγνητοφωνημένης συνομιλίας μέ τόν ἅγιο, Ἱερομ. Ἰσαάκ καί συνοδεία, Καλύβη Ἀναστάσεως, Καψάλα Καρυές, (η) Χειρόγραφο Ἁγίου Παϊσίου μέ τίτλο «ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ», 1987.

(6) Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος: Ἀπό τή σειρά ὁμιλιῶν τῆς Κατηγορίας «Ἀπαντήσεις ἀποριῶν (Κατηχήσεων Ἀνδρῶν – Γυναικῶν)», «Ἀπορία 108 – Περί τῶν νέων ταυτοτήτων».

(7) Γέροντας Ἀμβρόσιος Λάζαρης: (α) Διδακτικά καί προφητικά ἀποφθέγματα Α καί Β, (β) ἀποσπάσματα ἀπό συνομιλίες μέ πιστούς.

(8) Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου (ὄντος τότε Μητροπολίτου Δημητριάδος): Ἀπόσπασμα συνεντεύξεως, «Ἡ ἀλήθεια», σέλ. 54-55.

(9) π. Ἰωάννης Καλαΐδης: (α) «Πατήρ Ἰωάννης Καλαΐδης (1925-2009)», τόμ. Β, σελ. 159, (β) μαρτυρία γιά τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες ἀπό τήν κόρη τοῦ π . Ἰωάννη Καλαΐδη, Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη.

(10) Γερόντισσα Λαμπρινή Βέτσιου: (α) «Ἀσκήτρια στόν κόσμο: Ἡ Λαμπρινή ἀπό τήν Ἄρτα», (β) Ζωντανή συνομιλία μέ πιστούς ἀναρτημένη στό διαδίκτυο (youtube).

(11) Μακαριστός Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστίνος Καντιώτης: Ἄρθρο, «Εἴμεθα ἕτοιμοι διά θυσίας;», Χριστιανική Σπίθα, Ἰούλιος 1997, ἄρ. φ. 543.

(12) π. Ἰουστίνος Πίρβου: βιβλίο «Ζωή Θυσιαζόμενης Ἀγάπης. Βίος, Διδαχές καί Θαύματα» (μτφ.: Χ.-Α. Λιαναντωνάκη, ἔκδ. Ἄθως, Ἀθήνα 2019).

(13) Μακαριστός Καθηγούμενος τῆς Ἱ. Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου π. Γεώργιος Καψάνης: «Ἠλεκτρονικές ταυτότητες. Ὥρα γιά ὁμολογία ἤ ἄρνησι», “Ἡ ἀλήθεια”, σελ. 86-87.

(14) Γέρων Βασίλειος Καυσοκαλυβίτης:    «Νουθεσίες – Διδαχές, Μέρος Α»΄, ἔκδ. Ἀγαθός Λόγος (σειρά Συναξάρια Ἁγίων), Ἀθήνα 2018.

(15) π. Σαράντης Σαράντος: κείμενο μέ τίτλο «Ἕνα βῆμα πρίν τό τελικό σφράγισμα».

(16) Καθηγητής Δογματικῆς Α. Π. Θ. Δημ. Τσελεγγίδης: ἐπιστολή πρός τό Ὕπ. Ἐσωτερικῶν καί Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης    23-11-2010.

(17) Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος: (α) ἐγκύκλιος 2626/1997, (β) ἐγκύκλιος 2641/9.2.1998 (Α.Π. 445, ἀριθ. Διεκπ. 145), (γ) ἀνακοίνωση Δ.Ι.Σ. 17-11-2010 γιά τήν «κάρτα τοῦ πολίτη», (δ) ἀνακοίνωση Δ.Ι.Σ. 8-12-2010 γιά τήν «κάρτα τοῦ πολίτη».

(18) Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης: (α) ἐγκύκλιος 100/11.8.1997, (β) ἐπιστολή πρός τήν ἑλληνική κυβέρνηση 22-3-1993.

(19) Ἱερά Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους: (α) ἀνακοίνωση Ἐκτάκτου Διπλῆς Ἱερᾶς Συνάξεως (ΕΔΙΣ) Αὐγούστου 1988, (β) ΕΔΙΣ 2.6.1997, (γ)    ΕΔΙΣ 3.9.1997 (μέ ἀριθμό πρωτ. Φ.2/32/1412), (δ) πρακτικά ΕΔΙΣ τῆς Ἱερᾶς Ἐπιστασίας ἐκ τῆς Συνεδρίας ΡΛΘ’ (139), 20-8-1997, (ε) ἐπιστολή πρός πρωθυπουργό, πρόεδρο τῆς Βουλῆς, ὑπουργούς Ἐσωτερικῶν καί Ἐξωτερικῶν μέ ἀριθμό πρωτ. Φ.2/8/99, 19-2-1993.

(20) Μοναστικό κέντρο τῶν Ἁγίων Μετεώρων (ὅλες οἱ Μονές): (α) βιβλίο μέ τίτλο «Συνθήκη Σένγκεν καί ἠλεκτρονικές ταυτότητες», 1997, (β) βιβλίο καί εἰδική ἐφημερίδα «Ἐν Συνειδήσει», Αὔγουστος 1997.

Ὡς ἐκ τούτου δέν ἀποδεχόμεθα τόν Προσωπικό ἀριθμό διότι διά τῆς παραλαβῆς αὐτοῦ ὑποκλέπτεται ἡ συναίνεσις τοῦ Χριστιανοῦ εἰς τό νά παραδοθεῖ οἰκειοθελῶς ἡ θεόσδοτη ἐλευθερία του εἰς ἕνα ἀντίχριστο σύστημα Παγκοσμίου ἠλεκτρονικῆς δικτατορίας.

Μετά τιμῆς,

ὁ Ἡγούμενος Ἀρχιμ. Λουκᾶς Ζήσιμος.

Orthros.eu