Επιστημονική έκθεση: Τραγικές οι συνέπειες των εγκλεισμών στα μικρά παιδιά

Το κλείσιμο σχολείων και παιδικών σταθμών κατά τη διάρκεια του lockdown επηρέασε την ανάπτυξη των μικρών παιδιών, σύμφωνα με έκθεση του Οfsted που έχει δει το φως της δημοσιότητας. Οι περιορισμοί του κορωνοϊού κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχουν καθυστερήσει την ετοιμότητα των παιδιών για το δημοτικό σχολείο επειδή δεν μπορούσαν να συναναστραφούν με άλλους και περνούσαν λιγότερο χρόνο σε περιβάλλοντα πρώιμης εκπαίδευσης.
 
Η Amanda Spielman, η επικεφαλής επιθεωρητής των σχολείων του Ofsted, είπε στην εκπομπή Today του BBC Radio 4 : «Βρήκαμε μια σειρά από ανησυχητικά πράγματα. Βρήκαμε καθυστερήσεις στην ομιλία και τη γλώσσα των νέων, διαπιστώσαμε ότι μερικά από τα μικρότερα παιδιά δυσκολεύονταν να ερμηνεύσουν τις εκφράσεις του προσώπου, κάτι που τους εμποδίζει να αναπτύξουν κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και κοινωνική αυτοπεποίθηση. Διαπιστώσαμε ότι τα παιδιά ήταν λιγότερο καλά στο να φροντίζουν τον εαυτό τους και να αναπτύσσουν την ανεξαρτησία τους. Αυτό προφανώς έχει ένα μεγάλο αντίκτυπο στην ετοιμότητά τους για το σχολείο».
 
Η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι τα μικρά παιδιά μιμούνται τις φωνές χαρακτήρων σε ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα λόγω των πολλών ωρών που περνούν στις οθόνες εν μέσω lockdown για τον κορωνοϊό.