παιδίατρος κ. Χρήστος Παβέλης: «Μετά από τρία χρόνια και εκτιμώντας την κατάσταση, θεώρησα ότι είμαι ικανοποιημένος από την ζωή της Σερίφου, με την σύζυγό μου. Σκέφτηκα “μπορώ να τα καταφέρω, μπορώ να βοηθήσω”, και αυτό με έκανε να μείνω μόνιμα. Στο νησί, οι κάτοικοι ήταν χαρούμενοι, πόσω μάλλον οι οικογένειες με μικρά παιδιά, και πλέον έχει καλλιεργηθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ μας…».
Σέριφος: Ο παιδίατρος που αποφάσισε να στηρίξει μόνιμα το νησί – «Δεν ήθελα να είμαι ακόμη ένας περαστικός»
