Google: Οι αναζητήσεις με AI θα έχουν διαφημίσεις – Κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ το Overview

Σε μια προσπάθεια να καλύψει το χαμένο έδαφος σε σχέση με την OpenAI και τη Microsoft, οι οποίες δείχνουν να κυριαρχούν στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης, η Google παρουσίασε μια σειρά νέων εργαλείων ΑΙ, μεταξύ άλλων και βελτιώσεις στη μηχανή αναζήτησης της εταιρείας.

Στην περίπτωση του Google Search, η εταιρεία λανσάρει στις ΗΠΑ το AI Ovwerviews, μια λειτουργία που δοκιμαζόταν μέχρι σήμερα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών. Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να απαντά σε σύνθετα ερωτήματα για τα οποία δεν υπάρχει απλή απάντηση στο διαδίκτυο.

Ακόμα, οι αμερικανοί χρήστες θα βλέπουν τα αποτελέσματα αναζητήσεων ομαδοποιημένα σε κατηγορίες που αποφασίζει η ΑΙ.

Ρωτάς, απαντά, ψωνίζεις

Στο παράδειγμα που μοιράστηκε η Google, η μηχανή αναζήτηση απαντά  στην ερώτηση: «Πώς μπορώ να αφαιρέσω το τσάκισμα από τα ρούχα;».  Κάτω από τις απαντήσεις της τεχνητής νοημοσύνης παρατηρούμε μια νέα ενότητα με την ετικέτα «Sponsored» και ένα καρουζέλ που παραπέμπει σε προϊόντα για να τα αγοράσετε από μέρη όπως το Walmart και το Instacart.

Η Google λέει ότι θα εμφανίζει διαφημίσεις όταν «είναι σχετικές τόσο με το ερώτημα όσο και με τις πληροφορίες». Οι διαφημιζόμενοι που «τρέχουν» ήδη ορισμένες καμπάνιες μέσω της Google θα αποκτήσουν αυτόματα δικαίωμα εμφάνισης στην αναβαθμισμένη μηχανή αναζήτησης του αμερικανικού κολοσσού.

Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το πότε ακριβώς η Google θα αρχίσει να δοκιμάζει τις διαφημίσεις αλλά αυτό ακυρώνει κατά κάποιο τρόπο τον σκοπό της χρήσης της AI για να έχετε μια γρήγορη περίληψη αυτού που ψάχνετε. Αν μη τι άλλο, φαίνεται ότι θα μπερδέψει ακόμα περισσότερο αυτή την… εμπειρία.

https://www.in.gr