Ο ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
Παναγιώτης Α. Δρακᾶτος
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Πανεπιστημίου Πατρῶν
1. Ἱστορικό:
Ὁ πρῶτος Ἱερὸς Λόχος συγκροτήθηκε στὴν ἀρχαιότητα ἀπὸ τοὺς Θηβαίους. Ὁ δεύτερος Ἱερὸς Λόχος συγκροτήθηκε ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο Ὑψηλάντη μὲ Ἕλληνες φοιτητὲς τῶν Πανεπιστημίων τῶν Βαλκανίων καὶ τῆς Ρωσίας, στὴν Μολδοβλαχία καὶ ἀπετέλεσε τήν σπίθα γιὰ τὴν Ἐπανάσταση τοῦ 1821.
Ὁ τρίτος Ἱερὸς Λόχος συγκροτήθηκε τὸ ἔτος 1941 ἀπὸ τὸν Χριστόδουλο Τσιγάντε ἀπότακτο Ἀξιωματικό τοῦ Ἑλληνικοῦ στρατοῦ μὲ τὸ κίνημα τοῦ 1935 ἐναντίον τῆς Βασιλείας καὶ μὲ τὴν κήρυξη τοῦ Ἑλληνοϊταλικοῦ πολέμου τὸ 1940, ζήτησε νὰ καταταγεῖ ὡς ἐθελοντὴς στρατιώτης ἀλλὰ ὁ πρωθυπουργὸς Ἰωάννης Μεταξᾶς τὸν ἐπανέφερε μὲ τὸν βαθμὸ τοῦ Ἀξιωματικοῦ τὸν ὁποῖο εἶχε, καθὼς καὶ ὅλους τούς ἀποτάκτους Ἀξιωματικούς. Ἐπίσης στὴν συγκρότηση τοῦ Ἱεροῦ Λόχου μετεῖχε καὶ ὁ Ἀξιωματικός τοῦ Ἑλληνικοῦ στρατοῦ Κυριάκος Παπαγεωργόπουλος καταδρομέας καὶ Διοικητής μου στὴν Στρατιωτικὴ Σχολὴ Εὐελπίδων 1956-1958.
Αὐτὸς ὁ Ἱερὸς Λόχος ἀποτελεῖτο ἀπὸ 43 Ἀξιωματικοὺς καὶ 113 στρατιῶτες καὶ φοιτητές, συμπεριεφέροντο δὲ ἅπαντες ὡς στρατιῶτες καὶ ἀνέλαβον δράση στὴν Μέση Ἀνατολή, ὅπου ὁ στρατηγὸς Μοντγκόμερυ, Διοικητὴς τῶν συμμαχικῶν δυνάμεων τοὺς ἀνέθετε τὶς πιὸ ἐπικίνδυνες ἀποστολὲς τὶς ὁποῖες ἔφεραν εἰς πέρας μὲ ἀπόλυτη ἐπιτυχία καὶ ὁ Ἱερὸς Λόχος εἶχε γίνει θρύλος.
Μετὰ τὴν ὑπογραφὴ ἀνακωχῆς τοῦ Δεύτερου Παγκοσμίου πολέμου τὸ 1945, ἀνετέθη εἰς τὸν Ἱερὸ Λόχον, ἡ κατάληψη τῶν νησιῶν τοῦ Αἰγαίου Πελάγους. Ὑπόψη ὅτι ὁ ἀρχηγὸς τοῦ Ἱεροῦ Λόχου Χριστόδουλος Τσιγάντες ἔπεσε στὴν Σάμο μὲ ἀλεξίπτωτο, χωρὶς νὰ ἔχει ὑποστεῖ τὴν ἐκπαίδευση τοῦ ἀλεξιπτωτιστή, πρωτοφανὲς σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο ἐκπαίδευσης, τόση ἦταν ἡ ἀγωνιστικότητα γιὰ τὴν ἀπελευθέρωση τῆς Πατρίδος.
Μετὰ τὴν κατάληψη τῶν νησιῶν τοῦ Αἰγαίου ἔρχονταν Ἀγγλικὰ στρατεύματα καὶ ἀπαιτοῦσαν τὴν παράδοση τοῦ ὁπλισμοῦ τῶν Γερμανῶν καὶ ἀπαγόρευαν τὴν κυκλοφορία. Τότε, ὁ Τσιγάντες ἐκάλεσε τὸν Ἄγγλο Διοικητὴ καὶ τοῦ εἶπε: Μέχρι τώρα εἴχαμε πόλεμο μὲ τοὺς Γερμανούς, ἀπὸ τώρα ἀρχίζουμε πόλεμο ἐναντίον σας. Ἐδημιουργήθηκε διπλωματικὸ ἐπεισόδιο μεταξύ τῆς ἐξόριστης Ἑλληνικῆς Κυβέρνησης ὑπὸ τὸν Γεώργιο Παπανδρέου καὶ τοῦ Τσώρτσιλ καὶ ἔτσι ἐσταμάτησαν οἱ Ἄγγλοι νὰ καταστήσουν τὰ νησιὰ τοῦ Αἰγαίου Ἀγγλικὴ ἀποικιοκρατία, ὅπως ἔκαναν μὲ τὴν κατάληψη τῆς Κύπρου. Ὁ Ἱερὸς Λόχος ἐπέτυχε, τὴν ἀπελευθέρωση καὶ ξένων ἐδαφῶν τους, ὅπως ἀγῶνες τους στὸ Ρίμινι, Ἒλ Ἀλαμέϊν, κ.λ.π.
Αὐτὴ εἶναι ἡ ἱστορία τοῦ θριάμβου τοῦ Ἱεροῦ Λόχου ποὺ μετὰ τὸ ἱστορικὸ ΟΧΙ τοῦ 1940 καὶ τὸν παγκόσμιο θρίαμβο ποὺ πέτυχε ἡ Ἑλλάδα κρατώντας 219 μέρες Ἰταλοὺς καὶ Γερμανούς, δίδοντας φῶς ἐλπίδος στὴν ἀνθρωπότητα, ὅταν οἱ χῶρες τῆς Εὐρώπης εἶχαν πέσει μετὰ ἀπὸ μία ἕως δύο ἡμέρες στὸν Ἰταλικὸ φασισμὸ καὶ Γερμανικὸ ναζισμό, καὶ οἱ Η.Π.Α διέκοψαν τὴν οὐδέτερη στάση τους καὶ βγῆκαν στὸν πόλεμο ὑπὲρ τῶν Συμμάχων.
2. Σημερινή κατάσταση:
Ἕλληνες ἐργάτες
Μὲ τὸν ὅρο ἐργάτες ἐννοοῦμε κάθε τίμιο Ἕλληνα ἐργαζόμενο στὸ χωριὸ καὶ τὴν πόλη ποὺ συμβάλλει στὴν ἀνάπτυξη τῆς Πατρίδος καὶ ποὺ ἀποτέλεσε παγκόσμιο ρεκὸρ ἀνάπτυξης μετὰ τὸν Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, ὥστε ἡ Πατρίδα μας νὰ ἔρχεται πρώτη σὲ ἀνάπτυξη ἀπ᾿ ὅλες τὶς χῶρες τοῦ κόσμου καὶ ἀπὸ τὴν Γερμανία καὶ τὴν Ἰαπωνία ποὺ εἶχαν λάβει τεράστια χρηματικὰ ποσὰ ἀπὸ τὶς ἀμερικάνικες πολυεθνικές, σύμφωνα μὲ μία μελέτη τοῦ Διεθνοῦς Νομισματικοῦ Ταμείου ποὺ ἐδημοσιεύθη πρὸ 12ετίας, καὶ ἐπιπλέον ἀπὸ τὸ ἔτος 1999 οἱ Ἕλληνες εἶχαν διπλάσια ἀπόδοση ἀπὸ τοὺς Γερμανούς.
Ἕλληνες φοιτητές:
Ἡ γενιὰ τῶν πατέρων σας καὶ τῶν παππούδων σας, ἡ παλαιότερη γενιὰ ἔδωσε τὸ μάθημα ἤθους καὶ δικαίου, βγαλμένο ἀπὸ τὶς ἱερὲς παραδόσεις καὶ ἀγῶνες τῶν προγόνων μας. Σήμερα καλεῖστε ἀπὸ τὴν ἔνδοξη ἱστορία μας νὰ σταματήσετε τὴν στρατηγική τῆς Παγκοσμιοποίησης, ποὺ ἔχει προκαλέσει αὐτὴν τὴν οἰκονομικὴ κρίση, ποὺ εἶναι στάχτη στὰ μάτια τοῦ λαοῦ διότι ἡ κρίση εἶναι Ἐθνικὴ ὅσο ποτὲ ἄλλοτε, καὶ τὰ θύματα θὰ εἶναι ἡ γενιὰ ἡ δικιά σας. Ἡ γενιὰ σας εἶναι ἐκείνη ποὺ θὰ ἀντιμετωπίσει τὶς συνέπειες τῆς μεθόδου τοῦ ΔΝΤ ποὺ εἶναι ὄργανο τῆς Παγκοσμιοποίησης.
Ἕλληνες πρυτάνεις:
Εἶναι ἱστορικὴ ἀνάγκη μαζὶ μὲ τοὺς Ἕλληνες φοιτητὲς νὰ ἀποκαταστήσετε τὴν ἀξιοπιστία τῶν Ἑλληνικῶν Πανεπιστημίων, ὅπως ἁρμόζει στὴν ἱερή μας παράδοση, σὰν αὐτὴ ποὺ ἐδημιούργησε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς χτίζοντας 200 Σχολεῖα καὶ κατέστη ὁ δάσκαλος τοῦ σκλαβομένου Γένους καὶ ὁ ἥρωας Κολοκοτρώνης ὅταν ἔγινε τὸ Καπποδιστριακὸ Πανεπιστήμιο εἶπε “Τὸ Ἐθνικὸ σπίτι τῆς Ἑλλάδος εἶναι τὸ Πανεπιστήμιο”. Αὐτὲς τὶς ἱερὲς παραδόσεις δὲν τὶς βρίσκουμε σὲ κανένα μέρος τοῦ κόσμου καὶ ἔχουμε ἱερὸ χρέος νὰ τὶς κρατήσουμε μέσα στὴν πατριωτική μας συνείδηση.
3. Σήμερα στὸ κατώφλι τοῦ 21ου αἰῶνα, ἡ στρατηγική τῆς Παγκοσμιοποίησης ἐπιβάλλεται στὰ ἀνεπτυγμένα κράτη μὲ οἰκονομικὲς κρίσεις, ἐνῶ στὰ ὑπανάπτυκτα μὲ πολεμικὰ μέσα, ὅπως ἔγινε στὸ Ἰρὰκ καὶ Ἀφγανιστάν καὶ στὴν Πατρίδα μας μὲ τὴν ἐπιβολὴ τῆς δικτατορίας τὸ 1967 γιὰ νὰ καταλάβουν οἱ Τοῦρκοι τὸ 38% τῆς Κύπρου καὶ σήμερα νὰ μᾶς ζητᾶνε νὰ τοὺς ὑποστηρίξουμε γιὰ τὴν εἴσοδό τους στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση καὶ συνεκμετάλλευση τοῦ Αἰγαίου…
Ἀποτελεῖ γεγονός, ἐκτὸς πάσης ἀμφιβολίας, ὅτι σχέδιο τῆς στρατηγικῆς τῆς Παγκοσμιοποίησης εἶναι νὰ περάσει ἀπὸ Ἑλλάδα, Βαλκάνια, Ρωσία, Οὐκρανία, Ἀζερμπαϊτζάν, γι᾿ αὐτὸ εἴχαμε τὴν ἐπιχείρηση στὰ Ἴμια ποὺ σήμερα δὲν πλησιάζει Ἕλληνας καὶ Τοῦρκος ἀλλὰ Ἀμερικανοὶ ποὺ ἐρευνοῦν γιὰ πετρέλαιο καὶ φυσικὸ ἀέριο…, ἐν συνεχείᾳ τοῦ παράνομου πολέμου τοῦ ΝΑΤΟ ἐναντίον τῆς Σερβίας γιὰ τὴν ἀλβανοποίηση τοῦ Κοσσόβου, ὅταν ὁ πρόεδρος τῶν Η.Π.Α Μποὺς ἐδήλωνε τὸ ἔτος 2000 ὅτι τὸ Κόσσοβο εἶναι τμῆμα τῆς Σερβίας καὶ τὸ 2008 ὅτι εἶναι ἀνεξάρτητο καὶ ἡ μεγαλύτερη στρατιωτικὴ βάση τῶν Η.Π.Α εἶναι στὰ Σκόπια καὶ γι᾿ αὐτὸ ἀσκεῖται ἡ ἀνεπίτρεπτη καὶ ἀνιστόρητη πολιτικὴ νὰ ὀνομασθοῦν τὰ Σκόπια Μακεδονία, ποὺ μόνο δοσίλογοι καὶ προδότες μποροῦν νὰ δεχθοῦν τέτοια λύση.
4. Συμπέρασμα:
Ἦλθε ἡ ὥρα γιὰ τὴν συγκρότηση τοῦ Ἱεροῦ Λόχου τῆς Πατρίδας μας, στὸ κατώφλι τοῦ 21ου αἰῶνα, γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῆς οἰκονομικῆς καὶ κυρίως τῆς Ἐθνικῆς κρίσης.
Πρὸς τοῦτο προτείνονται τὰ ἀκόλουθα μέτρα:
-Ὀργάνωση ὅλων τῶν βαθμίδων ἐκπαίδευσης Ἀνωτέρων καὶ Ἀνωτάτων Ἐκπαιδευτικῶν Ἱδρυμάτων τῆς Πατρίδας διότι κανένα Ἑλληνικὸ Πανεπιστήμιο στὰ 200 πρῶτα Πανεπιστήμια δὲν περιλαμβάνεται ἀπὸ τὴν ἀξιολόγηση ποὺ ἔγινε τὸ ἔτος 2010.
-Ἀξιολόγηση διδασκόντων στὰ Ἀνώτατα Ἐκπαιδευτικὰ Ἱδρύματα ἀπὸ φοιτητικοὺς συλλόγους, χωρὶς κομματικὴ τοποθέτηση.
-Ἀξιολόγηση μαθημάτων ὥστε νὰ βρίσκουν ἐφαρμογὴ στὴν ἀγορά.
-Ὄχι καταλήψεις καὶ ἐπιγραφές, διότι δίνουν στόχο στὴν Παγκοσμιοποίηση.
-Καλλιέργεια χωραφιῶν ποὺ παράγουν ἀγροτικὰ προϊόντα καὶ ὄχι κατασκευὴ οἰκιῶν στὰ χωράφια ἀλλὰ στὰ βουνά.
-Ὄχι φωτοβολταϊκὰ στὰ χωράφια ποὺ παράγουν ἀγροτικὰ προϊόντα.
-Ὀργάνωση ὅλων τῶν βαθμίδων Παιδείας σύμφωνα μὲ τὴν Ἱστορία, τὴν Παράδοση καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Χριστιανικὴ πίστη.
-Κυρίως, ἀπαιτεῖται ὀργάνωση τοῦ Κράτους ὥστε ὁ Ἕλληνας νὰ ἀποκτήσει ἐκεῖνο τὸ δυναμικὸ βγαλμένο ἀπ᾿ τὰ κόκκαλά του τὰ ἱερά, ὅπως λέγει ὁ Ἐθνικός μας ποιητὴς Διονύσιος Σολωμός, γιὰ νὰ δώσει φῶς καὶ ἐλπίδα στὴν ἀνθρωπότητα ὅπως ἔδωσε στὸν παγκόσμιο θρίαμβο τοῦ ἔτους 1940.