ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ*

 Στα νέα βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου εμφανίζονται απαράδεκτα κείμενα που διδάσκονται. Κείμενα τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα εθνική κατάθλιψη. Δεσπόζει η απροκάλυπτη περιφρόνηση των εθνικών μας αξιών, της θρησκείας μας ως δείγμα ευρωπαϊκής προόδου. Με τέτοια κείμενα ο εθνομηδενισμός, η πολυπολιτισμικότητα και ο ψευδοπροοδευτισμός έχουν αλώσει τα σχολικά βιβλία και προσπαθούν να ξεριζώσουν από τη ψυχή των παιδιών μας τις διαχρονικές αξίες του Ελληνισμού. Η πολυδιαφημισμένη «διαθεματική» προσέγγιση, καλύπτει επιφανειακά και τσαπατσούλικα το κάθε ένα θέμα (λίγο Ιστορία, λίγο Γεωγραφία, λίγο Καλλιτεχνικά) και στο τέλος τίποτε, ενώ δεν εμβαθύνει ούτε διαπαιδαγωγεί. Στα νέα βιβλία υποβαθμίζεται το μάθημα της γλώσσας, λόγω πληθώρας διδακτικών αντικειμένων, το οποίο όμως είναι σημαντικό και σπουδαίο γι’ αυτήν την ηλικία. Η γλώσσα είναι ζωή. Το να μαθαίνεις να γράφεις, να διαβάζεις και να μιλάς σωστά, σημαίνει να σκέφτεσαι σωστά. Το τραγικό ζήτημα σήμερα είναι αν θα γράφουμε ελληνικά ή ένα ελληνόμορφο εσπεράντο. Δυστυχώς όλα γίνονται σαν να προτιμούμε το εσπεράντο, σαν να θέλουμε να ξεκάνουμε με όλα τα μέσα τη γλώσσα έχουμε προσπαθήσει πολύ, την έχουμε σακατέψει μέσω κυρίως των περιοδικών ποικίλης ύλης που το Υπουργείο τα ονομάζει βιβλία γλώσσας. Ως πότε θα ανεχόμαστε να πειραματίζονται με τα παιδιά μας με ανομολόγητο σκοπό την κατασκευή του χωρίς μνήμη, πίστη και πατρίδα καταναλωτή τηλεοπτικών και διαδικτυακών σκουπιδιών; Eρωτάστε: 1. Μήπως τα συγκεκριμένα βιβλία βάλλουν εμμέσως κατά της πατρίδας μας ενώ αποσκοπούν να απογυμνώσουν τους μαθητές από αρετή και ήθος να τους εθίσουν στον παρασιτικό καταναλωτισμό και την παραίτηση τους από αγώνες για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο; Μήπως έχουν σκοπό να αμαυρώσουν την εθνική μας ταυτότητα και την πολιτιστική μας κληρονομιά, να νοθεύσουν την πίστη, να κόψουν σύρριζα τους δεσμούς των ελλήνων με την ιστορική τους παράδοση, για να φτάσουμε στην επιδιωκόμενη από την Νέα Τάξη Γενοκτονία της Μνήμης; Γιατί για πρώτη φορά στην ιστορία στα νέα βιβλία γλώσσας έχουν υποχωρήσει κατά 70% τα λογοτεχνικά κείμενα και σε αντικατάστασή τους έχουμε την εισαγωγή νέων κειμενικών ειδών όπως: συνταγές μαγειρικής, μικρές αγγελίες, διαφημίσεις, αφίσες, οδηγίες χρήσης συσκευών, κόμικς; 2. Θεωρείτε ότι η γλώσσα είναι αξία; Αν ναι γιατί δεν αντιμετωπίζεται με τον τρόπο που της αρμόζει; Πως διαγράφεται η μελλοντική εξέλιξη της Ελληνικής γλώσσας; Πως σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε το συγκεκριμένο πρόβλημα απέναντι στις προκλήσεις της εποχής στο κατώφλι του 21ου αιώνα; Ποια πιστεύετε θα είναι η πορεία της; 3. Θεωρείτε ότι η επιλογή γλώσσας είναι κριτήριο προσδιορισμού του έθνους; Σήμερα στο πλαίσιο της Ενωμένης Ευρώπης οι αναφορές σε ισχυρές και ασθενείς γλώσσες κατ’ αναλογίαν προς τα ισχυρά και ασθενή έθνη ενισχύουν τη σύνδεση γλώσσας – έθνους μέσω της γλωσσικής έκφρασης καθώς και της υπεράσπισης της εθνικής ιδιαιτερότητας; Ποια η γνώμη σας και η θέση σας; *Βουλευτής στο Κοινοβούλιο, προς τον κ. Υπουργό http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/blog-post_5327.html

Ετικέτες - Σχετικά Θέματα