Προκαλέσατε βάναυσα τα θρησκευτικά και ανθρωπιστικά αισθήματα του Κυπριακού λαού

Γράφει ο Καθηγητής Χρήστος Κ. Οικονόμου
τ. Κοσμήτορας και Πρόεδρος Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ
Πρόεδρος Τμήματος Θεολογίας Πανεπιστημίου Λευκωσίας


Παρακολουθούμε, όπως και κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος στον τόπο μας, με συγκρατημένη την ανάσα, το χονδροειδές ατόπημα, του διορισμένου Διοικητικού Συμβουλίου του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου (ΡΙΚ) από το Υπουργικό Συμβούλιο της Κυβέρνησης Νίκου Αναστασιάδη.

Το συγκεκριμένο Δ.Σ. αποτελείται από τους παρακάτω:

1. Ανδρέα Φράγκου, Πρόεδρο
2. Σταύρο Ιωακείμ, Αντιπρόεδρο
3. Μαρία Χριστοφίδου
4. Ελένη Λουκά
5. Ιορδάνη Παλληκαρά
6. Ιωάννη Τσαγγαρίδη
7. Χάρη Νεοφύτου
8. Νεόφυτο Λαμπερτίδη
9. Κυριάκο Γέρου
10. Γρηγόρη Μαλιώτη, Γενικό Διευθυντή ΡΙΚ

Αυτά τα 10 μέλη, άγνωστα σχεδόν στην κυπριακή κοινωνία, διορισμένοι από την Κυβέρνηση να ανεβάσουν το μορφωτικό, πολιτιστικό, κοινωνικό και εθνικό επίπεδο του Κυπριακού λαού της ημικατεχόμενης ιδιαίτερης πατρίδας μας Κύπρου, πέραν από τις ανύπαρκτες σοβαρές εκπομπές, που όφειλαν να υπάρχουν για να προάγουν την παιδεία και τον πολιτισμό του τόπου, δυστυχώς, τα μολύνουν με ανάξια λόγου προγράμματα. Πέραν αυτών, ανέλαβαν να ξευτελίσουν τον τόπο και να εκμαυλίσουν κάθε ίχνος πολιτισμού, που απέμεινε στο Νησί μας.

Δεν έχουμε αξίωση τα συγκεκριμένα δοτά πρόσωπα να γνωρίζουν τα της παιδείας και του πολιτισμού του τόπου, αλλά, τουλάχιστον, ας μην διασύρουν (El Diablο = διάβολε) και την πίστη, τις αρχές και την ηθική υπόσταση αυτού του ταλαιπωρημένου Κυπριακού λαού, ο οποίος προσδοκά από το ΡΙΚ να ακούσει ένα λόγο οικοδομής, ένα λόγο υγιούς πολιτισμού, που ανεβάζει την ψυχή του ανθρώπου στον ουρανό, για να συναντήσει τον Θεό και όχι τον διάβολο του ΡΙΚ.

Τελείως παιδαριώδης και αφελής η ανάλυση, που παρουσίασε με την ανακοίνωσή του το Δ.Σ. του ΡΙΚ. Φαίνεται, ότι ο αναλυτής των στίχων του τραγουδιού El Diablο = ο διάβολος, δεν διάβασε το περιεχόμενο των στίχων ή προσπαθεί αυθαιρέτως να συσκοτίσει το νόημα και το περιεχόμενό του. Αναφέρει το Δ.Σ. στην ανακοίνωσή του για το νόημα του κειμένου του τραγουδιού, ότι “πρόκειται για την αιώνια πάλη του κακού με το καλό”.

Μα, εδώ πρόκειται για την μονοδιάστατη υποταγή του ανθρώπου, που αιχμαλωτίζεται στα δεσμά του διαβόλου και μετατρέπεται σε ένα όργανό του, σε μια αιώνια μονοδιάστατη καταδίκη υποταγής στο κακό και μόνο, χωρίς δυνατότητα λύτρωσης: “Έδωσα την καρδιά μου στον διάβολο, στον διάβολο. Το ’δωσα, το ’δωσα. Γιατί μου λέει, ότι είμαι ο άγγελός του, ο άγγελός του – αγαπώ τον διάβολο”! Πρόκειται για μια μοιρολατρική και τραγική παράδοση του ανθρώπου στα χέρια της αιώνιας καταδίκης του προσώπου στην αιχμαλωσία του διαβόλου.

Μα, κύριοι του Δ.Σ. του ΡΙΚ, δεν ακούσατε εσείς, που είστε μάλιστα Χριστιανοί Ορθόδοξοι, ότι ο Ιησούς Χριστός κατήργησε με τον Σταυρό και την Ανάστασή του το κράτος του διαβόλου και ελευθέρωσε τον άνθρωπο από τη δουλεία της φθοράς και του θανάτου; Έχετε, κύριοι, παραποιήσει και τον στόχο του ποιήματος• ποια αλήθεια μπορεί να λάμπει στην παράνοια, που βιώνει ο άνθρωπος; Η βοήθεια, που αναζητά το κάθε πρόσωπο για, δήθεν, “έξοδο και αποτίναξη των δεσμών σε μια πορεία για ελευθερία” είναι μια αυθαίρετη ερμηνεία σας, που δεν περιλαμβάνεται στο θλιβερό στίχο, που υμνολογεί τον διάβολο σε μια σαφή δαιμονολατρεία.

Σ’ αυτόν, κύριοι του Δ.Σ. του ΡΙΚ, σ’ αυτόν που δίνει ο άνθρωπος την καρδιά του στο τραγούδι σας, οδηγεί το άτομο στην άβυσσο του θανάτου. Ο στιχουργός του τραγουδιού σας έδωσε την καρδιά του στον διάβολο, από την ψευδαίσθησή του ή την πραγματικότητα, ότι εντάχθηκε στο τάγμα των δαιμόνων, του σατανά και του διαβόλου.

Δικαίως λοιπόν το δαιμονολατρικό σας τραγούδι βάζει τους ανθρώπους να καίγονται σε ένα σατανικό πάρτι, της απόλυτης ανθρώπινης εξαθλίωσης. Όταν οι στίχοι του τραγουδιού, κύριοι του Δ.Σ. του ΡΙΚ, προτρέπουν τον άνθρωπο να βιώσει τον παράδεισο στην κόλαση και την ακολασία της φθοράς και του θανάτου, μπορεί να βοηθήσει τον σύγχρονο άνθρωπο να υπερβεί την εκμετάλλευση και κακοποίηση, κυρίως, γυναικών και παιδιών, στον χώρο της τέχνης και του αθλητισμού; Είναι αφελές να πιστεύετε, ότι ένας εραστής για χάρη μιας γυναίκας πόρνης ή  ενός παιδεραστή, “θα σπάσει τους κανόνες”, της φυσιολογικής συμπεριφοράς του ανθρώπου, αφού θα περάσει στην υμνολογία της διαβολικής δράσης του υποκόσμου με την δαιμονολατρική διαστροφή.

Εξόφθαλμα το κέντρο αναφοράς του τραγουδιού σας βρίσκεται στο ρεφρέν, όπου με σαφήνεια η δαιμονολατρεία εκθειάζεται και δεν επιδέχεται άλλη ερμηνεία: “έδωσα την καρδιά μου στον διάβολο, στον διάβολο. Το ’δωσα, το ’δωσα. Γιατί μου λέει ότι είμαι ο άγγελός του, ο άγγελός του”. Και κλείνει με το “αγαπώ τον διάβολο”. Το κέντρο της ανθρώπινης ύπαρξης είναι η καρδιά. Όπου δίδεται η καρδιά δημιουργείται απόλυτη εξάρτηση και υποταγή. Η όλη δαιμονολατρική σας τελετή συμπληρώνεται με τη «μεταμόρφωση» ή ορθότερα, με την παραμόρφωση του ανθρώπου σε άγγελο του διαβόλου, οπότε η εξάρτηση του προσώπου του ανθρώπου καθίσταται απόλυτη, χωρίς δυνατότητα επιστροφής στην αγάπη και την αλήθεια, τη λύτρωση και τη σωτηρία, με όλα τα τραγικά παρεπόμενα.

Αυτά τα μηνύματα θα μπορούσαν τα μέλη του Δ.Σ. του ΡΙΚ να τα επικαλεστούν ως προσωπικές τους επιλογές, αν αφορούσαν τους εαυτούς τους ή σε ανθρώπους δαιμονολατρικής τελετής  και πίστης.

Ακόμη άνετα θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε ένα πάρτι διαστροφής και τρέλας, όπως αναφέρει το τραγούδι, από τους οποίους “θα σπάσουν τους κανόνες” , της κοινωνικής, ηθικής και πολιτιστικής αξιοπρέπειας. Στην προκειμένη όμως περίπτωση, τα μέλη του Δ. Σ. του ΡΙΚ εκπροσωπούν ένα μαρτυρικό νησί, την Κύπρο, η οποία έχει ελληνική χριστιανική ταυτότητα και πολιτισμό. Η Εκκλησία της από την ίδρυση και οργάνωσή της από τους κορυφαίους Αποστόλους Βαρνάβα και Παύλο 45/46 μ.Χ. μέχρι τις μέρες μας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλες τις εκφάνσεις του νησιού. Γι’ αυτό και αναμένουμε την παρέμβαση των Ιεραρχών και της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου.

Δεν μπορούν αυτά τα απαράδεκτα να εκπροσωπούν τον κυπριακό λαό, ο οποίος διαχρονικά λατρεύει τον Τριαδικό Θεό και σε καμιά περίπτωση τον El Diablο = τον διάβολο. Αυτές είναι οι αρχές και αξίες των προσφύγων, των αγνοουμένων, των εγκλωβισμένων και των ανθρώπων του νησιού, που η άδικη εισβολή των Τούρκων προκάλεσε τόσο πόνο και σκόρπισε τον θάνατο στο νησί; Κύριοι του Δ. Σ. του ΡΙΚ, το να δώσετε εσείς και οι ομόφρονές σας την καρδιά και το μυαλό σας στον διάβολο, όπως αναφέρει ο στίχος του τραγουδιού σας, είναι αυτοπαράδοτη επιλογή σας στο διάβολο. Αλλά το να θέλετε να στείλετε ένα παγκόσμιο μήνυμα δαιμονολατρείας από την Κύπρο, ετσιθελικά, αυταρχικά και με θρασύτητα δεν είναι δική σας αρμοδιότητα, αλλά του Κυπριακού λαού, ο οποίος, όπως γνωρίζετε, στη συντριπτική πλειοψηφία του είναι Έλληνες και μάλιστα Χριστιανοί Ορθόδοξοι.

Δυστυχώς, στην προκειμένη περίπτωση, ως χριστιανοί, γίνεστε οι υβριστικότεροι του Θεού, από ό,τι οι Μουσουλμάνοι της Κύπρου, οι οποίοι, και αυτοί ακόμη, σε καμιά περίπτωση δεν καθυβρίζουν τον Θεό και δεν θεοποιούν το Διάβολο.  Συνεπώς, δεν είναι δική σας αρμοδιότητα ούτε και δική σας μόνο επιλογή, αλλά  πρωτίστως και κυρίως του Κυπριακού λαού, ο οποίος όπως αντιλαμβάνεστε δεν συμφωνεί μαζί σας. Δυστυχώς, με τη θλιβερή στάση σας και την προκλητική συμπεριφορά σας τον οδηγήσατε στο άκρο όριο της ιερής αγανάκτησης και του ξεσηκωμού εναντίον της αξιοθρήνητης επιλογής σας. Η Κύπρος δεν μπορεί να εκπροσωπηθεί στον 65ο διαγωνισμό της Eurovision, στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας με ένα δαιμονοτράγουδο, σατανολατρείας, που ξεδιάντροπα από την αρχή κυκλοφορείται El Diablο = ο διάβολος.

Νομίζετε ότι ο θυμόσοφος λαός μας, όταν θέλει να απορρίψει, να αρνηθεί, να υποτιμήσει και να ξευτελίσει ένα πρόσωπο ή ένα συμβούλιο τυχαία αναφέρει χαρακτηριστικά: “να πάτε στο διάβολο”; Δηλαδή, πρόκειται για την πιο μεγάλη ύβρη, που εκστομίζει ο σοφός λαός μας, όταν θέλει να απορρίψει μια απρέπεια και μια εξευτελιστική προσβολή ανθρώπων, οι οποίοι, όπως λέει και το τραγούδι σας, “σπάει τους κανόνες” του ήθους, της ευπρέπειας και αξιοπρέπειας του κάθε ανθρώπου. Παρά τη συμπάθεια, που μπορεί να έχει κανείς στη νεαρή τραγουδίστρια Έλενα Τσαγκρινού, 26 ετών, της κυπριακής εκπροσώπησης, η όλη «ιεροτελεστία» με τη συνοδεία των διαβολικών αγγέλων δείχνει διαδικασία και τελετή σατανολατρείας και είναι πολύ θλιβερό να συνδεθεί το όνομά της με μια άθλια χορογραφία και ένα τρισάθλιο εξευτελιστικό στίχο.

Συγχαίρουμε τον Σύνδεσμο Θεολόγων ΟΕΛΜΕΚ για την εύστοχη παρέμβασή του με ουσιαστικά και καταλυτικά ερωτήματα, που ανατρέπουν πλήρως την επιλογή ενός τραγουδιού, που προκαλεί τόσο βάναυσα τα θρησκευτικά αισθήματα του πιστού λαού της Κύπρου. Επίσης, ενθέρμως συγχαίρουμε και την Παγκύπρια Ένωση Ελλήνων Θεολόγων (ΠΕΘ), η οποία εύστοχα επισημαίνει, ότι το συγκεκριμένο τραγούδι όχι μόνο δεν εκφράζει αλλά διαστρέφει την κουλτούρα του Κυπριακού λαού, αφού αναδεικνύει ως πρωταγωνιστή της ζωής του ανθρώπου τον διάβολο.

Άξιος συγχαρητηρίων είναι, επίσης, ο Ιεροδιάκονος Ραφαήλ Μισιαούλης, ο οποίος πολύ εύστοχα θεωρεί το συγκεκριμένο τραγούδι εκπροσώπησης της Κύπρου, ως προώθηση της σατανολατρείας.

Εξάλλου η παράλληλη παράθεση των στίχων του εν λόγω τραγουδιού στα αγγλικά και μετάφραση στα ελληνικά, διαφωτίζει αντικειμενικά και τεκμηριωμένα το περιεχόμενο, το οποίο εξυμνεί την “αγάπη στον διάβολο”.

Κύριοι του Δ.Σ. του ΡΙΚ, προκαλέσατε βάναυσα τα θρησκευτικά και ανθρωπιστικά αισθήματα του Κυπριακού λαού. Συγχρόνως προτίθεστε να εξευτελίσετε την πίστη και την λατρεία του αληθινού Θεού, που λατρεύει στο σύνολό του ο λαός μας και να παραχαράξετε τον πολιτισμό του ματωμένου νησιού μας στον ευρωπαϊκό χώρο και διεθνώς. Κατόπιν όλων αυτών, οφείλετε να παραιτηθείτε μετά από αυτό το άθλιο ατόπημά σας. Εάν αυτό δεν πράξετε αυτοβούλως, οφείλει να σας παύσει αυτός που σας διόρισε, δηλαδή ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκος Αναστασιάδης, τόσο για τον εξευτελισμό, που προκαλέσατε στο Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου, όσο και για το κακό που προξενείτε, και μάλιστα διεθνώς στον πολιτισμό, το ήθος και την πίστη του Κυπριακού λαού.

Πηγή

Ετικέτες - Σχετικά Θέματα