Το παιδί δεν είναι «σεξουαλικό ον», λένε Αυστριακοί γονείς σε αναφορά τους! Γενικευμένες αντιδράσεις για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση!

Μετάφραση για την ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ

Στην Αυστρία, εκπαιδευτικοί, γονείς και ειδικοί ζητούν την άμεση διακοπή επιβλαβούς περιεχομένου στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Πολύ συχνά, το παιδί αντιμετωπίζεται ως «σεξουαλικό ον», λένε οι διαμαρτυρόμενοι.

Με μία αναφορά, παιδαγωγοί, γιατροί, ψυχολόγοι, άλλοι ειδικοί και γονείς καλούν τους πολιτικούς ηγέτες στην Αυστρία να ρίξουν μια προσεκτική ματιά στο περιεχόμενο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που είναι επικίνδυνη για τα παιδιά και να αποστασιοποιηθούν ξεκάθαρα από μία ιδεολογία σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που «σε αντίθεση με όλα τα αναπτυξιακά ψυχολογικά ευρήματα, παιδιά και έφηβοι έχουν εργαλειοποιηθεί για αυτό». Το γερμανικό καθολικό περιοδικό Die Tagespost αναφέρει σχετικά.

Ο τωρινός λόγος για την αναφορά είναι τα νέα προγράμματα σπουδών, τα οποία πρόκειται να εφαρμοστούν το φθινόπωρο του 2023, στα οποία το περιεχόμενο σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δεν αντιμετωπίζεται με τρόπο κατάλληλο για την ηλικία και την ανάπτυξη. Αυτό ανακοινώθηκε από την ένωση «Παιδική Πρόνοια – Ένωση Αυστριακών Παιδαγωγών» (“Children’s Welfare – Association of Austrian Pedagogues” (Kinderwohl – Verein Österreichischer Pädagogen)) ως εμπνευστή της αναφοράς. Επίσης, το Ινστιτούτο Γάμου και Οικογένειας (IEF) στην Αυστρία συμπάσχει με την πρωτοβουλία.

Μικροί Ενήλικες

Η αναφορά επίσης εστιάζει σε θεμελιώδη υπουργικά διατάγματα για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και τα πρότυπα του ΠΟΥ για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην Ευρώπη. Το τελευταίο, πάει πίσω στις θεωρίες του παιδόφιλου ακτιβιστή Helmut Kentler που επικρίθηκαν πρόσφατα στη Μεγάλη Βρετανία. Οι αρχικοί υπογράφοντες περιλαμβάνουν άτομα, επαγγελματικούς ιατρικούς συλλόγους και ομάδες γονέων.

«Η πιο προβληματική πρόταση σε αυτό το πλαίσιο είναι ότι το παιδί ως «σεξουαλικό ον» εκφράζει τα συναισθήματά του, τη λαγνεία του και τη σεξουαλικώς παιχνιδιάρικη συμπεριφορά του, που σημαίνει μία λεπτή ασάφεια των ορίων μεταξύ της σεξουαλικότητας ενηλίκου και παιδιού», οι υπογράφοντες επισημαίνουν σε ένα κεντρικό δόγμα «Σεξουαλική Αγωγή της Διαφορετικότητας», το οποίο μπορεί επίσης να βρεθεί στα βασικά κείμενα για τη σεξουαλική εκπαίδευση στην Αυστρία. Αυτό δείχνει ότι η τρέχουσα σεξουαλική εκπαίδευση είναι αβασάνιστα κοντά σε μια πρακτική που αντιμετωπίζει τα παιδιά σε ορισμένα σεξουαλικά ζητήματα σαν μικροσκοπικούς ενήλικες.

Ανησυχητικές μελέτες

Χρησιμοποιώντας περιπτωσιολογικές μελέτες (case studies) από την πράξη, οι εμπνευστές της αναφοράς επεξηγούν πώς παραβιάζονται τα όρια της ντροπής τακτικά σε εργαστήρια για τη σεξουαλική εκπαίδευση στο σχολείο και παρουσιάζεται περιεχόμενο που δεν είναι κατάλληλο για την ηλικία. Για παράδειγμα, οι γονείς μιας 10χρονης αναφέρονται ως εξής: «η κόρη μας είπε με αηδία πως είχε μάθει ότι κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής, η γυναίκα βάζει το πέος του άνδρα βαθιά στο στόμα της. Λέγεται ότι τι «στοματικό σεξ» είναι μέρος του. Οι υπεύθυνοι του εργαστηρίου εξήγησαν με εικόνες πώς λειτουργεί αυτό».

Το σχόλιο των υπογραφόντων σχετικά με αυτό:  «Στον ευαίσθητο τομέα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, εκτός από τη συμμετοχή των γονέων ως βασικών παιδαγωγών, πρέπει να διατηρηθεί και ένας προστατευτικός χώρος στη σεξουαλική σφαίρα και να γίνουν σεβαστά τα φυσικά όρια ντροπής των παιδιών και των νέων για να προχωρήσουμε με τρόπο κατάλληλο στην ανάπτυξη και την ηλικία τους».

Τον προηγούμενο χρόνο, ο ίδιος οργανισμός Kinderwohl έγραψε ανοιχτή επιστολή στην κυβέρνηση ενάντια σε όλα τα μέτρα για τον κορωνοϊό, όπως υποχρεωτικά τεστ και μάσκες προσώπου.

Ελβετία

Σε απάντηση στην πρωτοβουλία στην Αυστρία, ο οργανισμός Zukunft.ch στην Ελβετία γράφει ότι η κατάσταση στην χώρα τους είναι συγκρίσιμη. Πρόσφατα, ένας βουλευτής έθεσε κοινοβουλευτικές ερωτήσεις σχετικά με «η τρανσεξουαλικότητα και η σεξουαλική διαφορετικότητα έχουν δυσανάλογη προτεραιότητα» στο εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά 12 ετών.

CNE