Τα αποτελέσματα των εξετάσεων μαθητών στις ΗΠΑ δείχνουν τα καταστροφικά αποτελέσματα των πανδημικών περιορισμών στη μάθηση

Μετάφραση: Ιωάννης Λάμπρου

 

Του Rami Ayyub

Οι μαθητές των ΗΠΑ υπέστησαν ιστορικές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς οι βαθμολογίες στα μαθηματικά και στην ανάγνωση πέφτουν στα χαμηλότερα επίπεδά τους σε σύγκριση με εκείνες πριν την πανδημία του COVID-19, έδειξαν τα αποτελέσματα των εθνικών εξετάσεων που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα, το τελευταίο σημάδι της ζημιάς που προκάλεσε το κλείσιμο των σχολείων στα παιδιά.

Οι βαθμολογίες στα Μαθηματικά σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση που έχει καταγραφεί, μια τάση που είναι συνεπής στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ και σχεδόν σε όλες τις δημογραφικές ομάδες, σύμφωνα με την Εθνική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Προόδου (ΕΑΕΠ), γνωστή και ως «Κάρτα Αναφοράς του Έθνους».

Τα τεστ χορηγήθηκαν σε εθνικά αντιπροσωπευτικά δείγματα μαθητών τέταρτης και όγδοης τάξης μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2022.

Οι βαθμολογίες ανάγνωσης μειώθηκαν για τις περισσότερες δικαιοδοσίες, αν και όχι τόσο δραματικά όσο στα μαθηματικά. Οι βαθμολογίες επάρκειας στα μαθηματικά των μαθητών της όγδοης τάξης μειώθηκαν κατά επτά ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019, έδειξαν τα αποτελέσματα. Η ικανότητα ανάγνωσης μειώθηκε κατά δύο μονάδες.

Το τεστ θεωρείται ότι είναι ο πρώτος ολοκληρωμένος, πανεθνικός απολογισμός των επιδόσεων των μαθητών από την έναρξη της πανδημίας. Προηγούμενες μελέτες τεκμηρίωσαν παρόμοιες πτώσεις στις επιδόσεις των μαθητών στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, αφού πολιτικοί ηγέτες και σχολικές περιφέρειες έκλεισαν τις τάξεις για «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» στο διαδίκτυο.

Μεταξύ των μαθητών που παρέμειναν στο σπίτι κατά τη σχολική χρονιά 2020-2021, οι μαθητές με υψηλές επιδόσεις είχαν πιο συχνή πρόσβαση σε υπολογιστή, έναν ήσυχο χώρο εργασίας και επιπλέον βοήθεια από τους δασκάλους τους, ανέφερε η ΕΑΕΠ.

Οι μαθητές της όγδοης τάξης με υψηλότερες επιδόσεις ανέφεραν μεγαλύτερη συμμετοχή σε μαθήματα βίντεο σε πραγματικό χρόνο με τους δασκάλους τους, συγκριτικά με τους συνομηλίκους τους με χαμηλότερες επιδόσεις, πρόσθεσε η ΕΑΕΠ.

Οι βαθμολογίες των τεστ μειώθηκαν πιο απότομα μεταξύ των παιδιών της μειονότητας και τα κενά απόδοσης μεταξύ των λευκών μαθητών και των μαύρων και ισπανόφωνων συμμαθητών τους έχουν διευρυνθεί από την τελευταία φορά που η εξέταση πραγματοποιήθηκε το 2019.

Η Καλιφόρνια εξέδωσε ξεχωριστή έκθεση το απόγευμα της Κυριακής, δείχνοντας ότι οι μαθητές στην πολυπληθέστερη πολιτεία της χώρας παρουσίασαν επίσης πτώση στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, αν και σε μικρότερο βαθμό. Αλλά οι μαθητές της Καλιφόρνια υστερούσαν σε εθνικό επίπεδο πριν από την πανδημία.

Ο υπουργός Παιδείας των ΗΠΑ, Μιγκέλ Καρντόνα, σε γραπτή δήλωση περιέγραψε τα αποτελέσματα των εξετάσεων ως «φρικτά», αλλά είπε ότι αποτελούν έκκληση για δράση.

 «Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το καθήκον, καλύπτοντας το χάσμα στις επιδόσεις των παιδιών μας στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, με την επείγουσα ανάγκη που απαιτεί αυτή η στιγμή», είπε η Καρντόνα.

Οι εγκλεισμοί για την πανδημία επιβλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από κυβερνήτες των πολιτειών και τοπικούς αξιωματούχους. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν ζήτησε το κλείσιμο των σχολείων σε εθνικό επίπεδο ούτε υπό την κυβέρνηση Τραμπ ούτε υπό την κυβέρνηση Μπάιντεν.