Ελληνικό Τεθωρακισμένο ΟΠΛΙΤΗΣ: Πρόταση για Ελλάδα – Κύπρο ΦΩΤΟ

Ελληνικό Τεθωρακισμένο ΟΠΛΙΤΗΣ: Πρόταση για Ελλάδα – Κύπρο

Την αντιπροσωπευτική και διεθνώς εμβληματική ονομασία ΟΠΛΙΤΗΣ (HOPLITE), έδωσε η ελληνική EODΗ στο τεθωρακισμένο όχημα (4×4) που σχεδίασε και το οποίο μέχρι σήμερα έχει παρουσιάσει επισήμως στο ΓΕΣ και το ΓΕΕΦ.

Το τεθωρακισμένο όχημα ΟΠΛΙΤΗΣ (4×4) αναπτύχθηκε με πόρους της EODH για την κάλυψη εθνικών και διεθνών αναγκών σε τεθωρακισμένα οχήματα μεγάλης ευκινησίας πολλαπλού ρόλου.

Πρόκειται για νέας γενιάς όχημα, σπονδυλωτής σχεδίασης και υψηλών επιδόσεων, κατάλληλο να καλύψει μια ευρεία γκάμα αποστολών Στρατιωτικής και Αστυνομικής φύσεως.

Η σχεδιαστική ομάδα της EODH, βασίσθηκε σε δοκιμασμένα απάρτια από εξειδικευμένες εταιρείες εγνωσμένου κύρους, για να σχεδιάσει ένα όχημα υψηλής επιχειρησιακής αξίας, που ξεχωρίζει για μια πληθώρα καινοτομιών και ταυτόχρονα ενσωματώνει κορυφαίο επίπεδο προστασίας για την κατηγορία του.

Κύρια επιδίωξη της νέας σχεδίασης είναι η δημιουργία μιας βασικής πλατφόρμας μέγιστου μικτού βάρους 12 τόννων με ωφέλιμο φορτίο 2 τόννων, ευκολοπροσάρμοστης σε διαφορετικούς ρόλους, με κύρια χαρακτηριστικά την Στρατηγική και Τακτική ευκινησία,

την μεγάλη αξιοπιστία και επιχειρησιακή ετοιμότητα με τις μικρότερες δυνατές απαιτήσεις σε Διοικητική Μέριμνα, την υψηλή επιβιωσημότητα και την δυνατότητα διεξαγωγής επιχειρήσεων κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Η EODH υποστηρίζει ότι το τελικό προϊόν προσφέρεται με απολύτως λογικό κόστος και χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση, την ασφάλεια και την εργονομία για το πλήρωμα και την μεταφερόμενη ομάδα.

Ελληνικό Τεθωρακισμένο ΟΠΛΙΤΗΣ: Γενικά Χαρακτηριστικά

Aπό πλευράς γενικών χαρακτηριστικών:

  • Το όχημα βασίζεται σε ένα βαρέως τύπου, αυτοφερόμενο σκάφος ειδικά σχεδιασμένο για αντοχή σε εκρήξεις, προετοιμασμένο εκτενώς για σκληρή στρατιωτική χρήση.
  • Στο άνω μέρος αυτού του άκαμπτου σκάφους εδράζεται μια πλήρως προστατευμένη καμπίνα (κάψουλα αποστολής), βελτιστοποιημένη για μέγιστο εσωτερικό χώρο και ευελιξία στην αποστολή.
  • Η καμπίνα είναι προσθαφαιρούμενη, συνδέεται με το βασικό σκάφος με ταχυσυνδέσμους και μπορεί να αντικαθίσταται σε ελάχιστο χρόνο ακόμη και σε συνθήκες πεδίου.
  •  Χρησιμοποιώντας το ίδιο σκάφος με διαφορετική κάψουλα αποστολής, μπορεί το όχημα να αλλάζει ρόλο σε ελάχιστο χρόνο ανάλογα με τις υφιστάμενες ανάγκες.
  • Επιπλέον, η καμπίνα μπορεί να ανασηκώνεται υδραυλικά σε πλευρική θέση για να παρέχει εύκολη πρόσβαση στο συγκρότημα ισχύος και μετάδοσης κίνησης.
  • Το όχημα έχει σχεδιαστεί για απρόσκοπτη λειτουργία σε ακραίες συνθήκες περιβάλλοντος (-23°C έως +49 °C).
  • Προσφέρει πολλές δυνατότητες διαφορετικής διαμόρφωσης βασισμένες σε παραλλαγές του βασικού σχεδίου καμπίνας, διατηρώντας όμως ένα κοινό πλαίσιο.
  • Η στάνταρ καμπίνα διαθέτει 5 πόρτες και επίπεδη οροφή.
  • Διατίθενται παραλλαγές με 2, 3 και 4 θύρες σε επίπεδες ή ψηλές οροφές.
  • Στο οπίσθιο μέρος η καμπίνα μπορεί να δεχθεί φορτία ή διαφόρους τύπους οπλικών συστημάτων, αισθητήρων και τυποποιημένων κλωβών.
  • Η βασική έκδοση έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να μεταφέρει πλήρωμα 8 ατόμων.

Στον κρίσιμο τομέα της προστασίας – επιβιωσημότητας, που αντιπροσωπεύει και πεδίο εξειδικεύσεως της EODH, η ελληνική εταιρεία έχει αποδώσει ιδιαίτερη σημασία, με τις παρακάτω προβλέψεις.

 

ARMYVOICE

Ετικέτες - Σχετικά Θέματα