σχόλιο Γ.Θ : Έλληνας γίνεσαι, δεν γεννιέσαι… η Simone είναι η ζωντανή απόδειξη για αυτό…
Γράφει η Simone Le Baron
Ο Μοντεσκιέ (1689-1755) έλεγε: «Αν ήξερα κάτι χρήσιμο για την Ευρώπη αλλά επιζήμιο για το ανθρώπινο γένος, θα το θεωρούσα έγκλημα» («Σκέψεις»). Με το ίδιο πνεύμα αποφάσισα να μιλήσω για να μην διαπράξω έγκλημα. Η συνείδησή μου δεν θα μου αφήσει ησυχία αν δεν σας πω αυτά που γνωρίζω και που φαίνεται να αγνοεί η πλειοψηφία των Ελλήνων.
Αν η εξέλιξη του Homo sapiens είναι μοιραία και φυσική, η εξέλιξη των εννοιών είναι προϊόν της ημιμάθειας, μεταμορφώνονται οι φυσικές έννοιες των λέξεων ούτως ώστε να καταλήξουμε σ’ ένα μέγα λάθος το οποίο η πλειοψηφία περνάει για αλήθεια. Και τελικά ο κόσμος όλος βυθίζεται στα σκοτάδια… Οι «σκοτεινοί αιώνες» είναι μία περίοδος της ελληνικής ιστορίας που διαρκεί περίπου από το 1100 π.Χ. έως το 700 π.Χ. Δεν ξέρουμε ακριβώς τι είναι αυτό που προκάλεσε την πτώση του Μυκηναϊκού Πολιτισμού (η «Καταστροφή»), ξέρουμε όμως ότι πριν να βυθίσουν στο σκοτάδι, οι Έλληνες είχαν εφεύρει την πολύ ανεπτυγμένη γραμμική Β, μεταγενέστερη μορφή της Γραμμικής Α και πρόγονο του ελληνικού αλφάβητου.
Στον 8ο αιώνα π.Χ., η ελληνική γλώσσα γνωρίζει πραγματική αναγέννηση με την Ιλιάδα και την Οδύσσεια και από τότε ταξιδεύει, χωρίς διακοπή. Λογική, καθαρή, τέλεια, μητέρα των δυτικών γλωσσών.
Ξαφνικά, τον εικοστό αιώνα, αρχίζει να δανείζεται από γλώσσες, σαν τα γαλλικά, όρους (κομμουνισμός, σοσιαλισμός, καπιταλισμός, φεμινισμός κλπ.) κι έννοιες σαν «αριστερά» και «δεξιά» οι οποίες δεν σημαίνουν απολύτως τίποτε άλλο παρά κατευθύνσεις σε οριζόντιο επίπεδο. Για να επιβιώσει μια γλώσσα, όχημα της σκέψεως, χρειάζονται ομιλούντες. Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι από την Γραμμική Β μέχρι τον εικοστό αιώνα, πάνω κάτω, οι ομιλούντες αυτήν την υπέροχη ελληνική γλώσσα προσπάθησαν να διατηρήσουν τη «φυσική» λογική της, με μια λογική σκέψη, ύστερα την μεταμόρφωσαν, την βασάνισαν και σήμερα, αυτός ο λαός που λέγεται ακόμα Ελληνικός (μέχρι πότε;) χάνει σιγά σιγά κάθε στοιχείο που τον ξεχώριζε, χιλιάδες χρόνια τώρα, από τους άλλους λαούς της ανθρωπότητας.
Είναι δυνατό οι απόγονοι των Ελλήνων που έχουν εφεύρει τις απαραίτητες έννοιες και λέξεις για την συμβίωση της ανθρώπινης κοινωνίας, που έχουν θέσει τους θεσμούς της πολιτείας για να μπορούν οι άνθρωποι να προσανατολίζονται και να συζούν με καθολική ελευθερία, να κυβερνώνται από δολοφόνους του ελληνικού πολιτισμού; Αριστερά και δεξιά: αυτό είναι το όραμα των απογόνων του Αριστοτέλη; Ντροπή σας! Με ποιο δικαίωμα; Μήπως νομίζετε ότι έχετε το μονοπώλιο του ελληνισμού, ότι μπορείτε να κάνετε ό, τι θέλετε με την ελληνική γλώσσα/σκέψη; Εγώ σας λέω ΟΧΙ, δεν έχετε το δικαίωμα.
Ο ελληνισμός είναι πυξίδα για να μπορούν οι άνθρωποι του πολιτισμού να προσανατολίζονται σε αυτόν τον αναρχικό κόσμο 7 δισεκατομμυρίων ψυχών. Οι Έλληνες είναι οι καπεταναίοι, αν ναυαγήσει το πλοίο Ελλάς, θα παρασύρει όλη την ανθρωπότητα.
Ως Γαλλίδα, λοιπόν, γνωρίζω ακριβώς την έννοια της αριστεράς και της δεξιάς και την εξέλιξη της μέχρι σήμερα και θεωρώ χρέος μου να διαφωτίσω τους Έλληνες, προτού ναυαγήσουν. Προσθέτω ότι η πλειοψηφία των Γάλλων δεν έχει ιδέα τι σημαίνει «αριστεροδεξιά». Θα αποδείξω ότι από το 1974 οι Έλληνες κυβερνώνται από εισαγόμενο αέρα κοπανιστό!
Το ξεκίνημα της Επανάστασης έλαβε χώρα με την σύγκληση των Γενικών Τάξεων Βερσαλλιών, στις 28 Αυγούστου 1789: εκείνη την ημέρα η Συντακτική Συνέλευση συζήτησε το δικαίωμα αρνησικυρίας του βασιλιά. Οι βουλευτές αντίθετοι με αυτό το μέτρο μαζεύτηκαν στα αριστερά του Προέδρου, οι άλλοι στα δεξιά του. Η μοναρχία καταργήθηκε το 1792, ιδρύθηκε στη θέση της η πρώτη Ρεπούμπλικα, κράτησε μέχρι το 1804 και ακολούθησαν αυτοκρατορία, μοναρχίες, άλλες ρεπούμπλικες μέχρι το 1958 όπου ξεκίνησε η πέμπτη Ρεπούμπλικα που κρατάει μέχρι σήμερα.
Αυτή είναι όλη η ιστορία.
Ο καπιταλισμός, ο σοσιαλισμός, είναι κάτι άλλο που δεν μπορεί να έχει σχέση με ένα ασήμαντο γεγονός που έλαβε χώρα υπό μοναρχικό καθεστώς, που αφορούσε στον βασιλιά της Γαλλίας τον δέκατο όγδοο αιώνα. Άλλωστε, από τη στιγμή που ο νεοφιλελευθερισμός κυριαρχεί παντού με την παγκοσμιοποίηση, σβήστηκε η διαφορά μεταξύ καπιταλισμού και σοσιαλισμού. Οι πολιτικοί όλου του δυτικού συστήματος, οπαδοί του φιλελευθερισμού, αποτελούν μια συμμορία όπου η αρχική διαφορά φαίνεται πως υπάρχει ακόμα για να μείνουν στα ίδια χέρια τα ηνία των κυβερνήσεων. Οι ψευδοδημοκρατίες απατούν τους πολίτες με την καθολική ψηφοφορία που τους δίνει την εντύπωση ότι η φωνή του λαού μετράει. Δεν αλλάζει τίποτα διότι το σύστημα παραμένει το ίδιο, δεν είναι οι άνθρωποι που πρέπει να αλλάξουν αλλά το καθεστώς. Οι ξένες χώρες που έχουν υιοθετήσει αυτό το σύστημα δεν έχουν το ίδιο παρελθόν με την Ελλάδα, αλλά για την Ελλάδα, είναι απαράδεκτο. Δεν μπορούν οι Έλληνες να δεχτούν άλλο αυτή την απάτη. Ο Έλληνας Γιώργος Κοντογιώργης, καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης, πρώην Πρύτανης του Πάντειου Πανεπιστήμιου, γράφει:
Στη δημοκρατία ο δήμος -η κοινωνία των πολιτών που συγκροτείται σε θεσμό της πολιτείας- κατέχει το πολιτικό σύστημα, αντί για το κράτος που το κατέχει σήμερα, δηλαδή οι πολιτικοί. Σήμερα η κοινωνία των πολιτών δεν είναι δήμος διότι δεν είναι θεσμός της πολιτείας, είναι ιδιώτης. Το κράτος γενικά είναι πολλά πράγματα: είναι η επικράτεια όπου στεγάζεται η κοινωνία (λχ το ελληνικό κράτος). Είναι όμως και ο τρόπος οργάνωσης της κοινωνίας (το πολιτικό σύστημα). Είναι επίσης η διοίκηση, η δικαιοσύνη, η αστυνομία, ο στρατός και όλα όσα ανάγονται στο θεσμό “κράτος”. Σήμερα το κράτος τα έχει όλα δικά του, όταν λέμε κράτος, εννοούμε σήμερα τις πολιτικές του πολιτικού συστήματος, τη δημόσια διοίκηση, την αυτοδιοίκηση, τη δικαιοσύνη, το στρατό, την αστυνομία, όλα. Στη δημοκρατία το πολιτικό σύστημα περιέρχεται στην κοινωνία που γίνεται δήμος, και αυτή παίρνει επίσης πολλές από τις άλλες αρμοδιότητες. Π.χ ένα μεγάλο μέρος της δικαιοσύνης κλπ. Η αντιπροσώπευση ως πολιτικό σύστημα είναι στα μισά του δρόμου. Σ’ αυτήν το πολιτικό σύστημα μοιράζεται ανάμεσα στην κοινωνία -που συγκροτείται σε θεσμό/δήμο- και στην πολιτική εξουσία/κράτος. Η κοινωνία αναλαμβάνει τις αρμοδιότητες του εντολέα (καθορίζει τις πολιτικές που θα ασκηθούν, ελέγχει, ανακαλεί κλπ τους πολιτικούς από την εξουσία), ενώ το πολιτικό προσωπικό αναλαμβάνει τις αρμοδιότητες του εντολοδόχου. Εκτελεί αυτά που του ορίζει η κοινωνία δήμος και αποδίδει λογαριασμό για τις πράξεις του. Το κοινό της αντιπροσώπευσης με τη δημοκρατία είναι ότι και στα δυο συστήματα η κοινωνία των πολιτών είναι θεσμός της πολιτείας/δήμος. Όμως διαφέρουν διότι στη δημοκρατία καταργείται η διάκριση εντολέα εντολοδόχου διότι ο δήμος αναλαμβάνει το σύνολο της πολιτικής αρμοδιότητας, κυβερνάει δηλαδή, δεν ορίζει μόνο τις γενικές κατευθύνσεις. Τα δυο αυτά συστήματα -η αντιπροσώπευση και η δημοκρατία- διαφέρουν μεταξύ τους, δεν είναι ίδια, αλλά είναι εντελώς διαφορετικά σε σχέση με το σημερινό πολιτικό σύστημα που δεν είναι ούτε δημοκρατικό ούτε αντιπροσωπευτικό. Η κοινωνία σήμερα δεν είναι θεσμός της πολιτείας/δήμος ούτε έχει καμιά από τις αρμοδιότητες του εντολέα (για να είναι αντιπροσωπευτικό) ούτε κυβερνάει και νομοθετεί (για να είναι δημοκρατία).
Επομένως οι Έλληνες πρέπει να αντιδράσουν τώρα, αύριο θα είναι αργά. Έχουν όλο το δικαίωμα να απαιτήσουν την παραίτηση αυτής της παράνομης κυβέρνησης για τους εξής λόγους:
– Κατάχρηση της λέξης δημοκρατίας στον όρο “Ελληνική Δημοκρατία”.- Σφετερισμός εξουσίας.
– Παράνομη χρίση του δημοτικού αγαθού.
Εκτός βέβαια αν προτιμάτε να σβήσει η Ελλάς, τον εικοστό πρώτο αιώνα, οριστικά, μετά από χιλιάδες χρόνια. Αυτή τη φορά, αν σας ενδιαφέρει ακόμα, Έλληνες, δεν θα αναγεννηθεί διότι το όχημα του ελληνισμού, του ελληνικού πολιτισμού, η χιλιετή ελληνική γλώσσα που περιγράφει τη ζωή των Ελλήνων και του ανθρώπου γενικότερα προ αμνημόνευτων χρόνων, που διαφωτίζει και αφυπνίζει του ομιλούντες της, θα αποβιώσει ΕΣ ΑΕΙ.
Πηγή: http://greekamericannewsagency.com/
Simone le Baron
Γεννημένη στην BREST της Γαλλίας,, σπούδασε γλωσσολογία στην Faculté de Lettres της Rouen, First Certificate of Cambridge, Πληροφορική, και είναι εξειδικευμένη καθηγήτρια της γαλλικής γλώσσας για τους αλλοδαπούς. Τον Απρίλιο του 2011απευθύνει τις ευχές της για το Πάσχα στον ελληνικό λαό, σε μια επιστολή στα ελληνικά, η οποία αναπαράγεται από πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες στο διαδίκτυο. Εκεί γεννιέται, εκ μέρους της, η ιδέα του «Νεοφιλελληνισμού». Στο πλευρό μιας ομάδας Ελλήνων, φορέων του Ελληνισμού, δίνει τη μάχη της για τη διάσωση της ιδέας που βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο. Το καλοκαίρι του 2012, απευθύνεται στην Ουνέσκο με αίτημα την εγγραφή του Ελληνισμού στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, ενώ μεταξύ πολλαπλών δράσεων ετοιμάζεται και υπόμνημα προς τον ΟΗΕ προς ανάδειξη του ήδη διαμορφωθέντος εκρηκτικού μείγματος φτώχειας, αυτοκτονιών και του μισελληνισμού σε διεθνές επίπεδο. Η όλη δράση της Simone le Baron σχετικά με τον «Νεοφιλελληνικό Ανθρωποκεντρισμό», αποτυπώνεται σε βιβλίο με τον ομώνυμο τίτλο και στο οποίο συμμετέχουν περίοπτοι Έλληνες διανοούμενοι, επιστήμονες και καλλιτέχνες. Είναι, επίσης, μέλος της οργάνωσης AgoraInternational, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, για την ανάδειξη και επικαιροποίηση του έργου του Κορνήλιου Καστοριάδη, οργάνωση που φιλοξενείται σε Πανεπιστήμιο του Michigan.
http://yiorgosthalassis.blogspot.com/