Αυτό προκύπτει από τη νέα πολιτική απορρήτου του μέσου κοινωνικής δικτύωσης με τα εκατομμύρια χρηστών σε όλον τον κόσμο, σύμφωνα με την οποία «Βάσει της συγκατάθεσής σας, ενδέχεται να συλλέξουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις βιομετρικές σας πληροφορίες για λόγους ασφάλειας και ταυτοποίησης».
Και, μπορεί το X να μη διευκρινίζει τι βάζει κάτω από τον όρο βιομετρικό, άλλες εταιρείες, όμως, έχουν χρησιμοποιήσει τον όρο για να περιγράψουν δεδομένα που αφορούν το πρόσωπο, τα μάτια και τα δακτυλικά αποτυπώματα ενός ατόμου.
Ένας εκπρόσωπος της X με έδρα το Σαν Φρανσίσκο επιβεβαίωσε τη νέα αλλαγή πολιτικής στο Bloomberg, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επικρίνονται εδώ και καιρό από χρήστες και ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο για τις πληροφορίες που συγκεντρώνουν και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα, όπως είναι η προώθηση διαφημίσεων στους λογαριασμούς των χρηστών, προσαρμοσμένων στα ενδιαφέροντα και το ιστορικό αναζήτησης ενός ατόμου.
Δεν είναι σαφές πώς η Χ θα συλλέξει τα βιομετρικά δεδομένα ή πώς μπορεί να χρησιμοποιηθούν. Ο Ίλον Μασκ, αγοράζοντας το Twitter πέρυσι, είχε δηλώσει ότι μία από τις προτεραιότητές του είναι να απαλλάξει τον ιστότοπο από μη αυθεντικούς λογαριασμούς.
Το βιογραφικό
Η X σκοπεύει επίσης να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τις θέσεις εργασίας και το ιστορικό εκπαίδευσης των χρηστών. «Μπορεί να συλλέξουμε και να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία (όπως το ιστορικό απασχόλησής σας, το εκπαιδευτικό σας ιστορικό, τις προτιμήσεις απασχόλησης, τις δεξιότητες και τις ικανότητές σας, τη δραστηριότητα αναζήτησης εργασίας και δέσμευση κ.λπ.) για να σας προτείνουμε πιθανές θέσεις εργασίας, για να τις μοιραστούμε με πιθανούς εργοδότες όταν υποβάλετε αίτηση για εργασία, για να μπορέσουν οι εργοδότες να βρουν πιθανούς υποψηφίους και να σας δείξουν πιο σχετικές διαφημίσεις», σύμφωνα με την ενημερωμένη πολιτική απορρήτου.