Ο τελευταίος πειρασμός των πολιτών από τους διαχειριστές της υγειονομικής κρίσης πριν από την κατάρρευση του κορωνοϊκού αφηγήματος;

Toυ Δημητρίου Νικ. Δασκαλάκη, Δικηγόρου Αθηνών

Η κυρία Ματίνα Παγώνη, τηλεοπτική μαϊντανός που ευδοκίμησε στην εποχή της πανδημίας, σε πρόσφατη συνέντευξη της αποφάσισε με τιμωρητική διάθεση να κουνήσει το δάκτυλο στους απείθαρχους πολίτες για τις συναθροίσεις τους κατά την διάρκεια της Αποκριάς και της Καθαράς Δευτέρας.

Στην τηλεοπτική της συνέντευξη στην ΕΡΤ 3, της 15ης Μαρτίου 2021, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, κα Ματίνα Παγώνη τόνισε μεταξύ άλλων ότι «αναμένουμε αύξηση των κρουσμάτων σε 15 μέρες» μετά τα φαινόμενα συνωστισμού για την Αποκριά για να συμπληρώσει ότι «ενώ πιστεύαμε ότι θα τελειώναμε με την πανδημία, τώρα δεν είμαστε καθόλου σίγουροι».

Επίσης δήλωσε «ότι μάλλον θα κάνουμε Πάσχα με μάσκες και αποστάσεις» ενώ έκρινε ότι θα είναι δύσκολο να κάνουμε Πάσχα στο χωριό, «καθώς δεν θα έχουν προχωρήσει πολύ οι εμβολιασμοί ώστε να υπάρξει η επιθυμητή ανοσία». (Βλέπετε σχετικώς: https://www.pentapostagma.gr/koinonia/6996481_koronoios-pagoni-dyskolo-na-kanoyme-pasha-sto-horio και https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwik_dqa27XvAhVR1xoKHaSmBxoQFjABegQIAhAD&url=https%3A%2F%2Fwww.in.gr%2F2021%2F03%2F15%2Fgreece%2Fkoronaios-dyskolo-na-kanoume-pasxa-sto-xorio-leei-pagoni%2F&usg=AOvVaw2Jqyr5ORPhRzgQwqafVnXW)

Η κα Παγώνη προετοιμάζοντας ψυχολογικά τους πολίτες για μια εκ νέου απάνθρωπη, ανυπόφορη, αντισυνταγματική και παράνομη παράταση του ψυχοσωματικού βασανιστικού εγκλεισμού μας, δεδομένου ότι σύμφωνα με τις τελευταίες επίσημες κυβερνητικές ανακοινώσεις έχει καθοριστεί η 29η Μαρτίου, ως η καταληκτική ημερομηνία της τρέχουσας χρονικής επιμήκυνσης του λοκντάουν, αναγγέλλει εντελώς αιφνιδιαστικά (;) ότι σε 15 ημέρες (δηλαδή στις 29-30 Μαρτίου) αναμένεται νέα αύξηση των κρουσμάτων (άραγε ποια μαγική σφαίρα της προλέγει το μέλλον;) κονιορτοποιώντας και τις τελευταίες ψευδαισθήσεις των πολιτών για την έστω μερική επανεκκίνηση της κοινωνικής και οικονομικής ζωής.

Ταυτόχρονα η κα Παγώνη ενοχοποιεί  με έμμεσο τρόπο τους πολίτες λέγοντας ότι ο εμβολιασμός δεν προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και επομένως οι ίδιοι πολίτες καθίστανται υπαίτιοι για την παράταση του ακούσιου εγκλεισμού τους.

Επομένως η πιο πάνω ιατρός-τηλεπερσόνα, με προφανή περιφρόνηση για την ψυχική ταλαιπωρία που υφίστανται εκατομμύρια άνθρωποι εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων λοκντάουν και αξιοποιώντας την διεισδυτικότητα και την δύναμη του τηλεοπτικού λόγου, επιχειρεί να ασκήσει ακόμη μεγαλύτερη πίεση στους ήδη απελπισμένους πολίτες, προκειμένου αυτοί να συμμορφώνονται απόλυτα προς τις υγειονομικές διαταγές και να σπεύσουν χωρίς καμία περαιτέρω αναβολή στην εμβολιαστική καρέκλα, ώστε να επανακτήσουν την πολυπόθητη ελευθερία τους, την οποία όμως παράνομα και αντισυνταγματικά στερήθηκαν από αυτούς που σήμερα «προφητικά» προλέγουν το μέλλον.

Όμως η ελευθερία δεν νοείται ως αποτέλεσμα ενός ωμού ψυχικού εξαναγκασμού και πίεσης αλλά κατακτάται με την ώριμη και υπεύθυνη στάση των κριτικά και ελεύθερα σκεπτόμενων και συνειδητοποιημένων πολιτών.

Ασφαλώς η κα Παγώνη δεν διαθέτει κανένα προορατικό χάρισμα, αλλά ως διακεκριμένο μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων, από την έναρξη της πανδημίας εκτελεί πιστά και πειθήνια τον αρχικό κυβερνητικό σχεδιασμό που συνίσταται στον μαζικό εμβολιασμό της συντριπτικής πλειονότητας του ελληνικού πληθυσμού και έχει προβλεφθεί να υλοποιηθεί με τα συνεχή και διαρκώς επαναλαμβανόμενα λοκντάουν, με απώτερη επιδίωξη και σκοπό να καμφθούν και εν τέλει να εξουδετερωθούν οι πνευματικές, ψυχικές και σωματικές δυνάμεις των πολιτών, ώστε να αποδεχθούν άβουλα και παθητικά ότι το «διαβατήριο της ελευθερίας» είναι το εμβόλιο.

Σε ανύποπτο χρόνο, τον Δεκέμβριο του 2020, ένας εκ των «κορυφαίων» λοιμωξιολόγων της παρούσας υγειονομικής κρίσης, κ. Νίκος Σύψας δήλωνε : «Το μόνο μέσο που έχουμε για να αντιμετωπίσουμε τον ιό μέχρι την άνοιξη είναι το lockdown, το οποίο είναι αποτελεσματικό όταν είναι πολύ ισχυρό. Τέλος της άνοιξης αρχές καλοκαιριού θα χαλαρώσουμε λόγω  εμβολιασμών». (Βλέπετε σχετικώς: https://www.pronews.gr/ygeia/940617_nsypsas-den-mporoyme-na-apofygoyme-lockdown-akornteon-vinteo)

Συνεπώς η συνάθροιση των πολιτών κατά την διάρκεια της Αποκριάς, ουδεμία σχέση έχει με την ενδεχόμενη νέα χρονική επιμήκυνση του λοκντάουν, όπως ψευδώς και υποκριτικώς αφήνει να εννοηθεί η κα Παγώνη, αξιοποιείται όμως ως πρόφαση και άλλοθι για να δικαιολογείται η διαρκής επίθεση κατά των ατομικών ελευθεριών του ελληνικού λαού.

Από τους διαχειριστές της πανδημίας τίθεται ενώπιον του δύσμοιρου και ανυποψίαστου λαού μας το ψευτοδίλημμα το οποίο συνοψίζεται στην εξής πρόταση: ή τηρείτε με στρατιωτική πειθαρχεία τα υγειονομικά μέτρα που εμείς αποφασίζουμε και σπεύδετε να εμβολιαστείτε, ώστε να προβούμε στην άρση του λοκντάουν ή θα συνεχίζουμε να σας κρατάμε φυλακισμένους μέχρι την πλήρη υποταγή σας στα μέτρα και τον εμβολιασμό της συντριπτικής πλειονότητας του  ελληνικού πληθυσμού.

Με αυτές τις συγκεκαλυμμένες απειλές, αντιφάσεις, παλινωδίες και αοριστολογίες των διαχειριστών της υγειονομικής κρίσης καθίσταται φανερό ότι η ιατρική επιστήμη πόρρω απέχει από την υλοποίηση της υψηλής αποστολής της, η οποία συνίσταται στην θεραπεία, παρηγοριά και ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου και μεταβάλλεται στα χέρια της διεφθαρμένης πολιτικής ελίτ σε τυφλό όργανο άσκησης κρατικής βιοεξουσίας με σκοπό την υποταγή, τον έλεγχο και την επιτήρηση των πολιτών.

Όσο οι πολίτες αδυνατούν να κατανοήσουν αυτό που έχει καταστεί διά της εμπειρικής παρατηρήσεως πλέον εκ των πραγμάτων αυτονόητο, κατά τον τελευταίο χρόνο, ότι δηλ. η πανδημία του κορωνοϊού δεν συνιστά κρίση της δημόσιας υγείας, όπως με πείσμονα διάθεση προπαγανδίζεται, αλλά εργαλειοποιείται με σκοπό τον ραγδαίο, βίαιο και ριζικό μετασχηματισμό της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής ζωής, μοιραία, άβουλα και φοβικά θα υποκύπτουν συνεχώς στους συγκεκαλυμμένους ή και προφανείς εκβιασμούς των διαχειριστών της παρούσας υγειονομικής κρίσης.

Οι μεταβολές που συντελούνται σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο με επίφαση την αντιμετώπιση της πανδημίας, θα παραμείνουν και θα αλλάξουν μια για πάντα την μορφή του κόσμου καθιερώνοντας νέους τρόπους διδασκαλίας, εργασίας, επικοινωνίας, διαπροσωπικών σχέσεων, πολιτικών και κοινωνικών δικαιωμάτων.

 

Κατά την διάρκεια της πανδημίας βάλλονται με τρόπο καταιγιστικό οι δημοκρατικές ελευθερίες των πολιτών. Συρρικνώνονται τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα μέχρι του σημείου της καταργήσεώς τους. Ελαχιστοποιείται το ελεύθερο πεδίο άσκησης και απόλαυσης των ατομικών δικαιωμάτων, γεγονός πρωτόγνωρο για τις κοινωνίες του δυτικού κόσμου με μακρά δημοκρατική παράδοση και κοινωνικούς αγώνες.

 

Η παρατεταμένη χρονική διάρκεια της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων έχουν προκαλέσει μια άνευ προηγουμένου κατάσταση «συνταγματικής ερήμωσης» κατά την οποία η «σκόνη» του υγειονομικού ολοκληρωτισμού έχει «τυφλώσει τους πολίτες» μολύνοντας την άσκηση των ατομικών τους δικαιωμάτων.

 

Οι πολίτες παρεμποδίζονται στην ελεύθερη μετακίνησή τους, αφού τίθεται ως διττή προϋπόθεση για την στοιχειοθέτηση νομίμου λόγου κυκλοφορίας, η υποχρεωτική μασκοφορία καθώς και η προηγούμενη αποστολή μηνυμάτων sms προκειμένου να αποδεχθούν προϊόντος του χρόνου, ως επιτρεπτή και φυσιολογική κατάσταση την προηγούμενη ενημέρωση των κρατικών αρχών για τον χρόνο, την αιτία και τον τόπο της μετακίνησης τους.

Η πανδημία έχει αφήσει το αντιδημοκρατικό αποτύπωμά της και κατά την άσκηση της θρησκευτικής λατρείας, αφοί οι εκκλησίες παραμένουν κλειστές για κοινή λατρευτική ζωή και προσευχή ενώ οι Θείες Λειτουργίες δεν τελούνται με την παρουσία πιστών, αλλά «διεκπεραιώνονται» από τον ιερέα και τους ψάλτες. Άραγε πώς θα μας φαινόταν αν οι αγορές των τροφίμων παρέμεναν ανοιχτές χωρίς όμως να επιτρέπεται η παρουσία του κόσμου που επιθυμεί να εφοδιαστεί με τρόφιμα; Αν τα φαρμακεία παρέμεναν ανοιχτά χωρίς όμως να δέχονται το κοινό προς εξυπηρέτηση; Όπως λοιπόν οι αγορές και τα φαρμακεία που θα ήταν άδεια από κόσμο, θα σήμαιναν ότι στην ουσία δεν λειτουργούν, αφού η απαγόρευση προσέλευσης πελατών τα αποξενώνει από τον σκοπό τους, που είναι ακριβώς η εξυπηρέτηση του κοινού, έτσι και η εκκλησία στην οποία δεν επιτρέπεται η ελεύθερη προσέλευση πιστών καταλήγει εκ των πραγμάτων να αποτελεί ένα απρόσωπο χώρο και όχι κιβωτό σωτηρίας και ως εκ τούτου συντρίβεται απολύτως, έστω και προσωρινά, το δικαίωμα της συνταγματικώς κατοχυρωμένης ανεμπόδιστης άσκησης της θρησκευτικής λατρείας.

 

Επίσης συρρικνώνεται ανεπίτρεπτα το δικαίωμα της ελεύθερης δημόσιας υπαίθριας συνάθροισης, με την θέσπιση αντισυνταγματικών προϋποθέσεων για την άσκησή του, ενώ μεταβάλλονται ραγδαία τα εργασιακά δικαιώματα, αλλάζει ο τρόπος της σχολικής διδασκαλίας με την προώθηση της τηλεκεπαίδευσης, ο τρόπος των οικονομικών δοσοληψιών με την καθιέρωση των αχρήματων ψηφιακών πληρωμών κ.λ.π.  και επομένως η πανδημία του κορωνοϊού έρχεται «ως καυτός λίβας» και σαρώνει την μέχρι πρότινος δημοκρατική μας κοινωνία με την επιβολή μίας σιωπηρής ομοιομορφίας και αφανίζοντας τα δικαιώματα, τις ελευθερίες, τις παραδόσεις και τα έθιμά μας.

 

Η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών αδυνατεί να συνειδητοποιήσει ακόμα και σήμερα ότι ο περιορισμός των ατομικών ελευθεριών δεν υπηρετεί την προστασία της δημόσιας υγείας αλλά επιβάλλεται από τους φορείς της εξουσίας ενός ιδιότυπου κοινοβουλευτικού ολοκληρωτισμού με σκοπό να επιτευχθούν δύο κύριοι και πρωταρχικοί σκοποί: α) Οι πολίτες οφείλουν να εξοικειωθούν με την ιδέα της περιορισμένης άσκησης των ατομικών δικαιωμάτων, ώστε ευκολότερα και αδιαμαρτύρητα να αποδεχθούν στο μέλλον την πλήρη κατάργησή τους και β) Οι πολίτες οφείλουν να αποδεχθούν, ως νόμιμο και αναγκαίο όρο της δημόσιας ζωής, τον κυρίαρχο, παρεμβατικό και ελεγκτικό ρόλο της κρατικής εξουσίας, ώστε να εκχωρήσουν μελλοντικά χωρίς επιφυλάξεις και δισταγμούς το αναπαλλοτρίωτο ανθρώπινο δικαίωμα της αυτονομίας και αυτοκαθορισμού του ιδίου του ανθρωπίνου σώματος, αναγνωρίζοντας στους αδυσώπητους μηχανισμούς του ολοκληρωτικού υγειονομικού κράτους, το δικαίωμα  να ασκούν στο όνομα της μονοσήμαντης και μονοδιάστατης ιατρικής επιστήμης, πλήρη και απόλυτη βιοεξουσία επί των ψυχών και των σωμάτων των ανθρώπων.

 

Οι πιο πάνω διαπιστώσεις μπορούν να κατανοηθούν υπό το πρίσμα της διερεύνησης της εξής αναφερομένης παραδοχής: Σήμερα παρασκευάζεται ένα mRNA εμβόλιο που παρέχει περιορισμένη και αμφιλεγόμενη προστασία, ώστε οι άνθρωποι (εννοείται αυτοί που θα αποφασίσουν να εμβολιαστούν, για την προβληματική του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, Βλ. άρθρο του γράφοντος «Δήλωση Άρνησης Εμβολιασμού» στην Ενωμένη Ρωμηοσύνη) να εξακολουθούν να τηρούν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης, την υποχρεωτική μασκοφορία και να αποδέχονται εσαεί τον εγκλεισμό τους, ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του χειμώνα και της άνοιξης.

 

Αν το εμβόλιο ήταν πλήρως αποτελεσματικό και ασφαλές (ως όφειλε να ήταν), είχαν αναλυθεί σε βάθος χρόνου οι παρενέργειες που προκαλεί στην ανθρώπινη υγεία και απέτρεπε συνδυαστικά και την διασπορά της νόσου και την επαναμόλυνση, τότε θα επιστρέφαμε στην κανονικότητα και στην προηγούμενη φυσιολογική ζωή, γεγονός που θα σηματοδοτούσε το οριστικό τέλος της πανδημίας και μια ακόμη περήφανη νίκη της ιατρικής επιστήμης.

Τώρα οι υγειονομικοί διαχειριστές ισχυρίζονται μέσα από μία ομίχλη αντιφατικών δηλώσεων και παλινωδιών ότι το εμβόλιο ίσως να αποτρέπει μεν την βαριά νόσηση αλλά δεν προστατεύει από την διασπορά και την επαναμόλυνση, και ως εκ τούτου απαιτείται να τηρούνται σχολαστικά όλα τα υγειονομικά μέτρα και κυρίως η κοινωνική αποστασιοποίηση και η υποχρεωτική μασκοφορία, ενώ κατά τους χειμερινούς και ανοιξιάτικους μήνες όπου ο ιός θα βρίσκεται σε έξαρση θα επιβάλλονται τοπικά ή εθνικά lockdowns.  

 

Επομένως τα πράγματα βοούν από μόνα τους: Οι πολιτικοϋγειονομικοί διαχειριστές της κρίσης της δημόσιας υγείας δεν στοχεύουν στην νικηφόρα λήξη της πανδημίας αλλά στην διαχρονική διατήρησή της, με την συνεχιζόμενη επιβολή μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, υποχρεωτικής μασκοφορίας και επαναλαμβανόμενων λοκντάουν.

 

Συγχρόνως επειδή η προστασία της ανοσίας που παρέχει το εμβόλιο θα έχει εξάμηνη διάρκεια, θα καθίσταται επιβεβλημένος ο εμβολιασμός δύο φορές ετησίως, ώστε οι άνθρωποι να παραμείνουν αλυσοδεμένοι για πάντοτε με τα δεσμά του φόβου και ως εκ τούτου απόλυτα ελεγχόμενοι από τους πολιτικοϋγειονομικούς διαχειριστές της πανδημίας.

 

Τα μέτρα επιβάλλονται με το πρόσχημα της προστασίας της δημόσιας υγείας αλλά αποβλέπουν πρωταρχικά στην πειθαρχία και στον έλεγχο των πολιτών.

Οι Κυβερνήσεις θέλουν τους πολίτες φοβισμένους, σε κατάσταση πνευματικής παραζάλης από τις αντιφατικές και αλληλοαναιρούμενες δηλώσεις «των ειδικών» και πρόθυμους να υπακούσουν σε οποιαδήποτε εντολή της εξουσίας. Γιατί η εξουσία στην σκοτεινή και νοσηρή της μορφή, «αντλεί ηδονή» και επιβεβαίωση από τον φόβο και τον έλεγχο που ασκεί στους πολίτες.

 

Και επειδή είναι αναγκαίο (παρά την υγειονομική κρίση) η ανθρώπινη ζωή και ο κόσμος να προχωρήσουν, θα προπαγανδιστεί από τα αργυρώνητα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Επιρροής και Εξαπάτησης) ως αδήριτη ανάγκη για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, ο μετασχηματισμός των  κοινωνικών και οικονομικών δομών, ώστε οι πολίτες να συναινέσουν στην καθιέρωση και διάδοση της ψηφιακής διδασκαλίας, της τηλεργασίας, των αχρήματων συναλλαγών, της ψηφιακής ψηφοφορίας, των διαδικτυακών forum, της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ασφαλώς και των ψηφιακών «διαπροσωπικών σχέσεων».

 

Το αποτέλεσμα θα είναι η ανθρωπότητα να καταστεί σταδιακά όμηρος των πολιτικών και υγειονομικών διαχειριστών της πανδημίας του κορωνοϊού και σε συνδυασμό με την ραγδαία εξάπλωση των εφαρμογών της υψηλής ψηφιακής τεχνολογίας, οι ποικιλώνυμοι φορείς της κρατικής εξουσίας θα κατορθώσουν να ελέγχουν και να παρακολουθούν ρυθμίζοντας αποφασιστικά κάθε πτυχή της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής ζωής των πολιτών, με θλιβερή συνέπεια να μετασχηματιστεί αθόρυβα ο κόσμος και η κοινωνική πραγματικότητα με την μορφή που γνωρίζαμε σε ένα ψηφιακό εικονικό κόσμο μασκοφορεμένων, αγέλαστων, ψυχικά κακοποιημένων και καταθλιπτικών ανθρώπων.

 

Το μέλλον του κόσμου, που άλλοι έχουν σχεδιάσει για εμάς, φαντάζει ζοφερό, δυσοίωνο, πνιγηρό. Η αντίσταση των ελεύθερα και κριτικά σκεπτόμενων Ελλήνων πολιτών στην επέλαση της υγειονομικής τυραννίας πρέπει να συνεχισθεί με σθένος και αποφασιστικότητα σε όλους τους χώρους και τις εκφάνσεις της δημόσιας κοινωνικής ζωής, ως ελάχιστη απόδοση φόρου τιμής και ως «ευλαβικό θυμίαμα» σε όλους εκείνους που θυσιάστηκαν υπηρετώντας ανιδιοτελώς τα υψηλά ιδανικά της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Οι μικρές εστίες αντίστασης συνιστούν μια διαρκή υπόμνηση στους εμπνευστές του παγκόσμιου εμβολιασμού της ανθρωπότητας, ότι η προσωπική αντίσταση δεν έχει καμφθεί και ο αγώνας συνεχίζεται. Η επιβολή της υγειονομικής τυραννίας που ξεκίνησε με την υποχρεωτική εφαρμογή και χρήση της μάσκας επί του ανθρωπίνου προσώπου, φρονώ ότι με τον ίδιο τρόπο πρέπει να τελειώσει.

 

Ας μιμηθούμε όλοι το παράδειγμα των Τσέχων πολιτών της πόλεως Uherské Hradiště που κάρφωσαν τις μάσκες της υποταγής στο κιγκλίδωμα του κτιρίου της αστυνομίας διεκδικώντας μια ζωή με ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ζεστασιά και χαμόγελο, απαλλαγμένη από τον δηλητηριώδη φόβο της μόλυνσης. Γιατί η χαρά της ζωής είναι τελικά αυτή που νοηματοδοτεί το περιεχόμενο της ανθρώπινης ύπαρξης.