Κων. Βαθιώτη – Το αίνιγμα της Σφίγγας – Μια αλληγορία για την παγκόσμια υγειονομική τυραννία του 21ου αιώνα

Του Κωνσταντίνου Βαθιώτη

Πριν από αρκετές δεκαετίες συγκεντρώθηκε η ελίτ των ισχυρών κρατών, προκειμένου να διασκεφθεί για το μέλλον της ανθρωπότητας και ειδικότερα για το ποιο θα ήταν το καλύτερο σχέδιο που θα οδηγούσε στην υποδούλωση της ανθρωπότητας και ταυτοχρόνως στην μείωση του πληθυσμού. Επειδή, όμως, η ελίτ ήθελε οπωσδήποτε να συμμετέχει στην διάσκεψη και ένας εκπρόσωπος από μια αδύναμη χώρα με ισχυρό παρελθόν, ζήτησε να παραστεί κάποιος σοφός απεσταλμένος από την Ελλάδα, όπερ και εγένετο.

Στην αρχή της διάσκεψης, τα μέλη της ελίτ τσακώνονταν πολύ έντονα για το ποιος θα πάρει πρώτος τον λόγο. Τελικά, αποφάσισαν να παραχωρήσουν την θέση τους στον αδύναμο προσκεκλημένο, ώστε να μη νιώθει αδικημένος κανένας από τους ισχυρούς.

Αφού ο Έλληνας τούς ευχαρίστησε για την τιμή που του έκαναν, τους αιφνιδίασε λέγοντάς τους ότι κουβαλά μαζί του το μυστικό της επιτυχίας. Θα τους το παρουσιάσει, όμως, μιμούμενος την Σφίγγα, δηλ. βάζοντάς τους να λύσουν ένα πολύ δύσκολο αίνιγμα.

Η ελίτ ενθουσιάστηκε σφόδρα και ζήτησε από τον Έλληνα να διατυπώσει χωρίς καμία άλλη χρονοτριβή το αίνιγμα της Σφίγγας.

Ο πονηρός όμως Έλληνας, εκτιμώντας ότι πολύ δύσκολα θα μπορούσαν τα μέλη της ελίτ να βρουν την λύση, σκέφτηκε να αποκομίσει κάποιο όφελος για την πατρίδα του. Γι’ αυτό τους έθεσε τον ακόλουθο όρο:

– «Αν δεν μπορέσει κανείς σας να λύσει τον γρίφο, θα δεσμευτείτε εγγράφως ότι, όταν θα τεθεί σε εφαρμογή το σατανικό σχέδιο της υποδούλωσης όλης της ανθρωπότητας, θα επιτρέψετε στην Ελλάδα να έχει στην θέση του κυβερνήτη τον πιο παρανοϊκό τύραννο που θα ξεπερνούσε σε ανικανότητα και επικινδυνότητα όλους τους ομόλογους ηγέτες-τυράννους κάθε άλλης χώρας εκείνης της μακρινής εποχής».

Μέσα σε κλίμα απόλυτης σύμπνοιας και ψυχικής ευφορίας, οι ισχυροί συμφώνησαν να ικανοποιήσουν την επιθυμία του Έλληνα και τέντωσαν τ’ αφτιά τους για να ακούσουν το αίνιγμα.   

Τότε, ο Έλληνας έβγαλε το τσίπουρο που είχε φέρει μαζί του και αφού ήπιε λίγες γουλιές, τους λέει με αργή και σταθερή φωνή:

– «Αν θέλετε να μάθετε με ποιον τρόπο θα υποδουλώσετε ολόκληρη την ανθρωπότητα, απαντήστε μου στο ακόλουθο ερώτημα:

Τι είναι αυτό που με μία και μοναδική ριπή μπορεί να ακυρώσει τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου και να κουρελιάσει το Σύνταγμα, να αποδομήσει τον κοινωνικό ιστό, να ακυρώσει παραδόσεις, ήθη και έθιμα, να βάλει λουκέτο στις δημόσιες βιβλιοθήκες και τους ναούς, να εξαφανίσει τις Τέχνες, να αποξενώσει τους ανθρώπους που τελικώς θα φοβούνται να πλησιάσει ο ένας τον άλλον, να διαλύσει δοκιμασμένες φιλίες ετών αλλά να δημιουργήσει φρέσκες και πολύ πιο στέρεες, να αναποδογυρίσει τον νομικό πολιτισμό, να καταστρέψει την οικονομία, να γελοιοποιήσει τους πολιτικούς, να αποθεώσει τους επιστήμονες, να μετατρέψει τους πολίτες σε μασκοφορεμένους καρνάβαλους, σε ζώα με φίμωτρο και ταυτοχρόνως σε πειραματόζωα, να τους φυλακίσει μέσα στα ίδια τους τα σπίτια, να τους εξαναγκάσει να κυκλοφορούν έξω μόνο με ειδική άδεια και να μην τους επιτρέπει να κάθονται ούτε σε παγκάκια, να καθηλώσει τα παιδιά τους μπροστά σε μια οθόνη για να προσποιούνται ότι μαθαίνουν γράμματα, να οδηγήσει τους αντιφρονούντες σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως και να επαναφέρει τον διωγμό των ορθόδοξων χριστιανών, να αφήνει τους αρρώστους να πεθαίνουν ολομόναχοι χωρίς την φροντίδα των συγγενών τους, να απαγορεύει την κανονική ταφή των νεκρών και την επίσκεψη των νεκροταφείων, αλλά ταυτοχρόνως να κάνει τους περισσότερους ανθρώπους όλης της γης να μοιάζουν με γέρους που έχουν ακράτεια από τον τρόμο τους και να παρακαλάνε γονυπετείς να συμβούν όλα αυτά, προκειμένου να σώσουν πάση θυσία ένα και μόνο αγαθό τους;

Ο Αμερικανός ζήτησε πρώτος τον λόγο για να καταγγείλει τον Έλληνα για την αφέλειά του.

– «Το αίνιγμά σου», λέει ο Αμερικανός επιτιμητικά προς τον Έλληνα, «είναι παιδαριώδες. Φυσικά και γνωρίζω την λύση, γιατί μόνο ένα όπλο μπορεί να έχει μια τόσο ισοπεδωτική δράση: η πυρηνική βόμβα. Στην ουσία όλα όσα μας είπες ότι θα προκληθούν με μία ριπή μπορούν να υπαχθούν στην έννοια της μεταμόρφωσης του κόσμου από έναν πυρηνικό πόλεμο. Αυτά μας είναι γνωστά από την Χιροσίμα και το Ναγκασάκι. Πώς τολμάς να έρχεσαι τώρα εσύ, ένας ανιστόρητος Έλληνας, να μας πουλήσεις φούμαρα;».

Τότε τον λόγο πήρε ο Ρώσος, ο οποίος, χλευάζοντας ομοίως τον Έλληνα, συντάχθηκε με τον Αμερικανό. Επιβεβαίωσε την δύναμη της ολικής μεταμόρφωσης του κόσμου που έχει η χρήση πυρηνικής ενέργειας, επικαλούμενος τα αποτελέσματα από την δοκιμή της βόμβας υδρογόνου η οποία πυροδοτήθηκε τον Οκτώβριο του 1961 στη Σιβηρία κοντά στον Αρκτικό Ωκεανό. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι  η έκρηξη αυτή ήταν 3.333 φορές πιο καταστρεπτική από την βόμβα που έριξαν οι Αμερικανοί στη Χιροσίμα!

Στην συνέχεια πήρε τον λόγο ο Γερμανός ηγέτης και, παρότι λοιδόρησε κι αυτός τον Έλληνα, διαφώνησε με τους προλαλήσαντες στο εξής σημείο:

– «Συνάδελφοι», τους φώναξε, «το κλειδί για την λύση του αινίγματος δεν βρίσκεσαι στην μετα-μόρφωση της κοινωνίας αλλά στην παρα-μόρφωση του ανθρώπου. Δεν ακούσατε τι είπε ο Έλληνας; Μίλησε για φίμωτρα, φυλακίσεις και εξορίες σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως. Άρα η λύση στο αίνιγμα της Σφίγγας είναι προφανής: Ένας νέος Χίτλερ!».

Ο Έλληνας τούς διαβεβαίωσε ότι κάνουν λάθος, λέγοντάς τους, όμως, ότι θα τοποθετηθεί στο τέλος, αφού ακούσει την απάντηση όλων των ισχυρών εκπροσώπων. Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι ο Γερμανός εκπρόσωπος ανέδειξε μια σημαντική διάσταση της προβληματικής, αλλά περιέπεσε στο σφάλμα της λήψεως του ζητουμένου. Διότι πράγματι την εποχή της παγκόσμιας δικτατορίας θα συμβούν γεγονότα που μόνο ένας νέος Χίτλερ θα μπορούσε να επιβάλει. Αλλά το κρίσιμο ζήτημα είναι ποια στολή θα πρέπει να φορά ο νέος Χίτλερ!

Αμέσως μετά, τον λόγο πήραν οι υπόλοιποι ισχυροί, μα κανένας δεν μπόρεσε να λύσει ορθά το αίνιγμα. Οι περισσότεροι συντάσσονταν με τον Αμερικανό, τον Ρώσο και τον Γερμανό σαν τους φοιτητές που εξετάζονται προφορικά και, μη γνωρίζοντας την σωστή απάντηση στην ερώτηση του καθηγητή, προτιμούν να συνταχθούν με κάποιον που θεωρούν πολύ διαβασμένο.

Αφού ο Έλληνας τους άκουσε όλους προσεκτικά αλλά σιωπηλά, τους ανακοίνωσε την μεγαλοπρεπή ήττα τους και αμέσως προχώρησε στην επίσημη ανακοίνωση της λύσης:

– «Κυρίες και κύριοι, η απάντηση στο αίνιγμα της Σφίγγας μου είναι η εξής: Η π-α-ν-δ-η-μ-ί-α».

Στο άκουσμα της λέξης αυτής, τα μέλη της ελίτ άρχισαν να διαμαρτύρονται εντόνως για την εξαπάτησή τους. Πρώτος αντέδρασε ο Γερμανός, ο οποίος κουνώντας το δάχτυλο στον Έλληνα του λέει:

– «Προφανώς μας περνάς για ηλιθίους, αφού, αν η σωστή απάντηση ήταν η πανδημία, τότε θα αφανιζόταν ολόκληρη η ανθρωπότητα. Διότι, όπως θα έπρεπε να γνωρίζεις ως απόγονος των Αρχαίων Ελλήνων, η λέξη πανδημία σημαίνει ότι εξαπλώνεται θανατικό παντού. Άρα, μια πανδημία θα εξυπηρετούσε τον έναν από τους δύο στόχους μας: Θα οδηγούσε μεν σε μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά θα έθετε σε κίνδυνο και εμάς τους ίδιους, οπότε δεν θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε τον πολυπόθητο έλεγχο της ανθρωπότητας που θα επιβίωνε της πανδημίας».

Πριν προλάβει να αντιδράσει ο Έλληνας, πετάγεται ο Κινέζος εκπρόσωπος και με το γνωστό μειλίχιο ύφος του, τους κατακεραυνώνει:

– «Ο Έλληνας έχει δίκιο. Όπως κάθε δύσκολο αίνιγμα της Σφίγγας, έτσι κι αυτό που έπρεπε να λύσουμε σήμερα, δεν έχει ποτέ μονοσήμαντη απάντηση, παρότι η διατύπωσή της είναι μονολεκτική: Πίσω από την μία λέξη μπορεί να κρύβονται περισσότερες. Η ένσταση, λοιπόν, του Γερμανού συναδέλφου εξουδετερώνεται από τον υπονοούμενο επιθετικό προσδιορισμό της μονολεκτικής απάντησης που έδωσε η Σφίγγα. Εξηγούμαι: η πλήρης και ολοκληρωμένη απάντηση του αινίγματος είναι η π-λ-α-σ-μ-α-τ-ι-κ-ή πανδημία».

Αφού ο Έλληνας συνεχάρη τον Κινέζο εκπρόσωπο εγκωμιάζοντας την οξυδερκή σκέψη του, την σκυτάλη παίρνει ο Εβραίος και γεμάτος ζήλια ρωτάει τον Έλληνα:

– «Μα καλά, πώς το σκέφτηκες, βρε αθεόφοβε, αυτό το φοβερό αίνιγμα;».

Ο Έλληνας του απαντά:

– «Στις λέξεις “αθεόφοβος” και “φοβερός”, τις οποίες χρησιμοποίησες μόλις, ζηλιάρη Εβραίε, βρίσκεται κρυμμένο ένα μεγάλο μέρος του μυστικού μου, δηλ.  ο “φόβος”. Τώρα μπορώ να σας αποκαλύψω ότι, μόλις μου είπατε για ποιον λόγο θέλατε να παραστώ στην σημερινή διάσκεψη, κάθισα και παρατήρησα τι είναι αυτό που θα προκαλούσε έναν τόσο μεγάλο φόβο σε κάποιο αγαθό των Ελλήνων, ώστε να δεχθούν να προσλάβουν τυράννους για φρουρούς τους, δηλ. λύκους να φυλάνε τα πρόβατα. Αναζητούσα τυράννους, διότι στην ουσία αυτό συζητάμε σήμερα: Τι πρέπει να συμβεί, ώστε κάθε χώρα να κυβερνάται στο μακρινό μέλλον από έναν τύραννο και όλοι μαζί οι τύραννοι να συναποτελούν την μελλοντική παγκόσμια τυραννία της ανθρωπότητας».    

– «Ήξερα, λοιπόν, από τους προγόνους μου ότι η παρατηρητικότητα είναι το πρώτο σκαλί για την απόκτηση της σοφίας. Ιδού πώς έφτασα στην λύση του αινίγματος:

Άκουγα τους συμπατριώτες μου από το πρωί μέχρι το βράδυ να λατρεύουν την υγεία τους σαν μια σπάνια θεότητα. Είχαν αντικαταστήσει το “χαίρετε” με το “γεια”, εντάσσοντας έτσι καμουφλαρισμένα στον καθημερινό τους λόγο την υγεία, την οποία πρόφεραν έχοντας αφαιρέσει το πρώτο της φωνήεν. Με αυτόν τον τρόπο, η θεότητα της υγείας εμπότιζε το υποσυνείδητο του Έλληνα, μετατρέποντάς το σε χωράφι που αποτελείται από μια δηλητηριώδη μονοκαλλιέργεια. Έχοντας, λοιπόν, η υγεία κατακυριεύσει το υποσυνείδητό του μέσω ενός γλωσσικού καμουφλάζ, ήρθε στην συνέχεια να επιβληθεί ολοκληρωτικά και στο πεδίο της συνείδησης. Έτσι οι Έλληνες έφθασαν να εύχονται σε γιορτές και επετείους “χρόνια πολλά με υγεία” ή ακόμη χειρότερα να ανταλλάσσουν στις λαϊκές αγορές την φράση “υγεία πάνω απ’ όλα!”. Είναι μάλιστα πρωτοφανής η πλεοναστική χρήση της λέξης “υγεία”, όταν δύο Έλληνες ολοκληρώνουν μια τηλεφωνική συνομιλία που έγινε για να διατυπωθούν οι συνήθεις ευχές στον εορτάζοντα: Μετά τα “χρόνια πολλά με υγεία” οι συνομιλητές αποχαιρετιούνται χρησιμοποιώντας την καμουφλαρισμένη εκδοχή της, δηλ. το περίφημο “γεια”. Αυτό δηλαδή που όλοι σας ξέρετε να λέτε όταν έρχεστε στην Ελλάδα και πίνετε το κρασί μας. “Γεια μας”, δεν λέτε σε σπαστά ελληνικά; Επομένως, σε μια συνομιλία σαν κι αυτήν που σας προανέφερα ακούγεται μια φορά η υγεία και μια δεύτερη φορά, κολλητά, το καμουφλαρισμένο “γεια”!».

Διαπιστώνοντας καθημερινά με τα ίδια μου τα αφτιά την λατρευτική σχέση που έχει ο Έλληνας απέναντι στην υγεία, δεν δυσκολεύτηκα να μαντέψω τι θα συνέβαινε, αν εμφανιζόταν ένας “αόρατος εχθρός” και απειλούσε σαν ένα φονικό φάντασμα το αντικείμενο της λατρείας του. Σκεφτείτε το εκρηκτικό μείγμα: Όποιος κυνηγά φαντάσματα βρίσκεται σε κατάσταση παραληρήματος – πόσω μάλλον όταν τα φαντάσματα απειλούν το πιο αγαπημένο γι’ αυτόν πράγμα στον κόσμο: την υγεία του. Για να μη μπουν άλλα φαντάσματα, δηλ. πολλοί “αόρατοι εχθροί” στο σπίτι σου, είσαι διατεθειμένος να κλειδωθείς μέσα και να κατεβάσεις όλα τα ρολά, μέχρι να σου πουν ότι τα φαντάσματα έφυγαν! Τότε λοιπόν, αν σου δώσουν μια οθόνη να κάνεις μάθημα εξ αποστάσεως για να είσαι προφυλαγμένος από τους “αόρατους εχθρούς”, θα το κάνεις. Αν σου πουν ότι δεν θα ξαναπάς σε κουρέα, τότε θα δεχθείς να μείνεις ακούρευτος ή θα βάλεις τους δικούς σου να σε κουρεύουν. Αν σου πουν ότι για να βγεις έξω, θα στέλνεις SMS και θα φοράς μάσκα παντού, θα το κάνεις. Αν σου πουν ότι ο “αόρατος εχθρός” μένει στο σώμα του νεκρού επί 3 ημέρες, θα τους πιστέψεις. Κι αν σου πουν ότι ο “αόρατος εχθρός” είναι πανταχού παρών και τα πάντα νικών, θα λες το Πάτερ Ημών μόνο στο σπίτι σου. Φυσικά, όλα αυτά θα συμβούν, διότι από την ψυχή του ανθρώπου θα έχει εκθρονιστεί ο μόνος ικανός να είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών».

Έκθαμβη η ελίτ από το μάθημα που τους παρέδωσε ο θεωρητικά αδύναμος Έλληνας, τον συνεχάρη και τον συμβούλευσε να μην πει σε κανέναν συμπατριώτη του τίποτε απολύτως απ’ όσα συζητήθηκαν σε αυτήν την διάσκεψη. Αν το μυστικό διαρρεύσει, τότε οι συγγενείς του θα πληροφορηθούν ότι το ευφυές μέλος της οικογένειάς τους “αυτοκτόνησε”. Ως γνωστόν, τα μεγάλα σχέδια εναντίον της ανθρωπότητας υλοποιούνται μόνο με όρκους σιωπής. Αυτή είναι άλλωστε και η απάντηση σε όσους θα αναρωτηθούν –όταν θα έρθει εκείνη η εφιαλτική ώρα της παγκόσμιας υγειονομικής τυραννίας– πώς είναι δυνατόν να συντονίστηκαν όλοι ανεξαιρέτως οι αρχηγοί των κρατών, αντιδρώντας με τον ίδιο τρόπο σε μια πανδημία!

Τώρα ο Έλληνας είχε αρχίσει να ξαναπίνει το τσίπουρό του απολαμβάνοντας το διπλά, αφού έσφυζε από χαρά για την εκκωφαντική νίκη του σε βάρος των ισχυρών της παγκόσμιας ελίτ. Ένιωθε σαν άλλος Δαβίδ που είχε κατατροπώσει τον σύγχρονο Γολιάθ – μιλώντας στην γλώσσα της παγκόσμιας ελίτ, αποτελούσε για τους ισχυρούς μια “ασύμμετρη απειλή”.

Την ησυχία του, όμως, τάραξε ο Ιταλός, ο οποίος γεμάτος περιέργεια πήγε και τον ρώτησε για ποιον λόγο ζήτησε από την ελίτ να φροντίσει ώστε στα χρόνια της παγκόσμιας υγειονομικής τυραννίας να έχει τοποθετήσει στην θέση του κυβερνήτη της Ελλάδας τον πιο παρανοϊκό τύραννο που θα ξεπερνούσε σε ανικανότητα και επικινδυνότητα όλους τους ομόλογους ηγέτες-τυράννους κάθε άλλης χώρας.

Τότε ο Έλληνας τού απάντησε:

– «Ιταλέ, σε είχα για έξυπνο. Το ζήτησα αυτό, διότι μια παγκόσμια υγειονομική τυραννία δεν θα μπορεί να καταπέσει με κανέναν παραδοσιακό νομικό τρόπο, π.χ. με υποβολή μηνύσεων, αγωγών ή ακόμη και προσφυγών στα διεθνή δικαστήρια. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η παγκόσμια ελίτ. Αλλά ταυτοχρόνως γνωρίζει ότι η αχίλλειος πτέρνα του σχεδίου της βρίσκεται στην ψυχή του κάθε υποδουλωμένου λαού. Αν ο φόβος για την υγεία μετατραπεί σε οργή για την τυραννία, τότε το σχέδιο θα βουλιάξει και αργά ή γρήγορα οι τύραννοι θα έχουν το τέλος που τους αξίζει, όπως άλλωστε διδάσκει η Παγκόσμια Ιστορία. Θα ήθελα, λοιπόν, η Ελλάδα να είναι η πρώτη χώρα που θα ξεσηκωθεί ενάντια στην τυραννία και να γίνει το παράδειγμα προς μίμηση για τις υπόλοιπες χώρες. Και επειδή εκείνα τα χρόνια η υγειολατρεία θα έχει πάρει στην χώρα μου διαστάσεις ειδωλολατρίας, το αντίδοτο της οργής θα πρέπει να είναι το ισχυρότερο που θα διατίθεται στην παγκόσμια αγορά. Γι’ αυτό ακριβώς η Ελλάδα θα χρειαστεί να έχει πρωθυπουργό τον χείριστο εκ των χειρίστων: ο δαιμονικός τρόπος με τον οποίο θα κυβερνά θα βάλει μπουρλότο στις ψυχές των σταδιακά αφυπνιζόμενων Ελλήνων και τότε ο λαός θα γίνει λάβα. Αλλά, με την ευκαιρία, καλέ μου φίλε, θέλω να σου πω και κάτι άλλο. Την εποχή της παγκόσμιας υγειονομικής τυραννίας, αυτό που λέμε σήμερα για μας τους δύο, δηλ. una faccia una razza, θα ισχύει για ολόκληρο τον πλανήτη. Διότι όλοι οι άνθρωποι θα κυκλοφορούν σαν ζόμπι, φορώντας μάσκα. Αυτό, βεβαίως, θα έχει ως συνέπεια ότι ο περίφημος στίχος “Greco mascara” θα αλλάξει σε uomo mascara».

Γοητευμένος ο Ιταλός, δίνει το χέρι του στον Έλληνα για να τον συγχαρεί, αλλά εκείνος αρνείται την χειραψία και του λέει:

– «Δώσε την εντολή σε έναν καλό γλύπτη να κατασκευάσει δύο αγάλματα σε στάση αγκωναψίας!».

Ο Ιταλός έμεινε εμβρόντητος, ζητώντας από τον Έλληνα να του εξηγήσει τι εννοεί με αυτόν τον πρωτάκουστο όρο. Τότε ο Έλληνας του απαντά σαν να ήταν προφήτης:

– «Αναλύοντας στο μυαλό μου τις συνέπειες της μελλοντικής πανδημίας, οδηγήθηκα στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι θα καταργήσουν μέχρι και την παραδοσιακή χειραψία, την οποία θα αντικαταστήσουν με αγκωνιές. Γι’ αυτό χρησιμοποίησα την λέξη “αγκωναψία”, που τώρα ακούγεται στ’ αφτιά σου σαν όρος προερχόμενος από κάποιο εξωγήινο πλάσμα. Όποιος, λοιπόν, συγκρατήσει στο μυαλό του την εικόνα των δύο αγαλμάτων σε θέση αγκωναψίας, δεν αποκλείεται να την συνδυάσει με την μελλοντική κατάργηση της χειραψίας και να αρχίσει να σκέφτεται ποιο σχέδιο μπορεί να κρύβεται πίσω από την πανδημία.

Ο Ιταλός έφυγε σκυθρωπός και ιδιαιτέρως ανήσυχος για το ζοφερό μέλλον που περίμενε την ανθρωπότητα. Εκείνος δεν θα προλάβαινε να το ζήσει, αλλά ένιωθε βαθιά θλίψη, καθώς αναλογιζόταν το μέγεθος του εφιάλτη που καραδοκούσε για τα εγγόνια του. 

Τελευταίος έμεινε ο Ιάπωνας, ο οποίος πλησίασε τον Έλληνα για να του θέσει τις εξής δύο απορίες:

– «Έλληνα, για πες μου, σε παρακαλώ! Για ποιον λόγο επέλεξες να φτιάξεις ένα αίνιγμα μιμούμενος την Σφίγγα; Και γιατί έφερες μαζί σου και πίνεις τώρα αυτό το τσίπουρο;».

Ο Έλληνας χαμογελώντας του απαντά:

– «Ήξερα, Ιάπωνα, ότι εσύ θα έδινες σημασία σε δύο φαινομενικά ασήμαντες λεπτομέρειες. Αξίζει λοιπόν να σου προσφέρω την απάντηση που κέρδισες με το σπαθί σου:

Επέλεξα την Σφίγγα, για να παραλλάξω το τελευταίο της αίνιγμα που έλυσε ο Οιδίποδας και να το χαρίσω σε όποιον θα είχε την δική σου απορία.

Θυμάσαι εκείνο το αίνιγμα που οδήγησε στον θάνατο την Σφίγγα, δηλ. τι είναι αυτό που το πρωί περπατάει με τέσσερα πόδια, το μεσημέρι με δύο και το βράδυ με τρία;

Για τα χρόνια, λοιπόν, της παγκόσμιας υγειονομικής τυραννίας φτιάξε από τώρα και προσπάθησε να μεταλαμπαδεύσεις στις επόμενες γενιές το εξής ανάστροφο αίνιγμα: Τι είναι αυτό που στην αρχή της ζωής του στέκεται στα δύο πόδια, προς το τέλος της ζωής του στα τρία, αλλά πριν πεθάνει θα εξαναγκαστεί να περπατάει στα τέσσερα με φίμωτρο και θα τον βγάζει βόλτα ο σκύλος του χωρίς φίμωτρο;

Η απάντηση σε αυτό το εφιαλτικό αίνιγμα είναι ίδια με εκείνη που είχε δώσει ο Οιδίποδας στην αυθεντική μορφή του αινίγματος: Ο άνθρωπος

Σε ό,τι αφορά το τσίπουρο, το πίνω για δύο λόγους: Πρώτον για να κοροϊδέψω τον Άγγλο, που είχα προβλέψει ότι θα εμφανισθεί στην διάσκεψή μας καπνίζοντας πούρο. Εκείνος λοιπόν πούρο, εγώ τσίπουρο. Δεύτερον, γιατί ήθελα να κρατώ στα χέρια μου ένα φυσικό όπλο κατά της πανδημίας. Έλα λοιπόν Ιάπωνα, βγάλε μου μια φωτογραφία και κορνίζαρέ την σε περίοπτη θέση κάποιου κυβερνητικού γραφείου. Μπορεί μερικοί ενορατικοί συμπατριώτες σου που θα την δουν στα χρόνια της παγκόσμιας υγειονομικής τυραννίας να θελήσουν να καθιερώσουν το τσίπουρο ως πανάκεια για την πανδημία. Έτσι δεν αποκλείεται να αρχίσουν μεγάλες παραγγελίες προς την Ελλάδα απ’ όλα τα κράτη και με αυτόν τον τρόπο η χώρα μου να κερδίσει χρήματα σε μια εποχή οικονομικού ολέθρου.

Δυστυχώς, ο τύραννος που θα κυβερνά τότε την Ελλάδα ως μέγιστος απατεώνας εκείνου του αιώνα θα προσπαθήσει να παρουσιάσει ταχυδακτυλουργικά αυτόν τον όλεθρο ως “χρυσό αιώνα”».   

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ 30/3/21