Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΘΩΩΝ ΨΥΧΩΝ

Ἀνακοίνωση τῆς Ἑνωμένης Ρωμηοσύνης

Σὲ μιὰ ὕστατη προσπάθεια, καθὼς τὸ σχετικὸ νομοσχέδιο ὁδεύει πρὸς ψήφιση στὴν Ὁλομέλεια τῆς Βουλῆς μας μὲ φρικώδεις προτάσεις, ὅπως τὴν κατάργηση τοῦ ἀδικήματος τῆς παρὰ φύσιν ἀσέλγειας ἀκόμη καὶ γιὰ ἀνήλικους, σᾶς γνωστοποιοῦμε τὶς συγκλονιστικὲς καταθέσεις ἐνηλίκων παιδιῶν ὁμοφυλόφιλων οἰκογενειῶν ποὺ δόθηκαν κατὰ τὴ διάρκεια μιᾶς μεγάλης δίκης ποὺ στὴν ἀρχὴ τῆς χρονιᾶς ἀπασχόλησε τὶς Η.Π.Α. Οἱ μάρτυρες – θύματα κατέθεσαν γιὰ τὶς τραυματικὲς ἐμπειρίες τους καὶ τὴ συνωμοσία τῆς σιωπῆς ποὺ κυριολεκτικὰ ἐκφοβίζει ὅσα παιδιὰ σὰν αὐτὰ θελήσουν νὰ ποῦν τὴν ἀλήθεια γιὰ τὸ πῶς εἶναι πραγματικὰ μιὰ ὁμοφυλόφιλη “οἰκογένεια”. Σᾶς καλοῦμε νὰ προωθήσετε τὸ ἄρθρο ποὺ ἀκολουθεῖ σὲ ὅσους βουλευτὲς γνωρίζετε, ὥστε νὰ στερηθοῦν ἀπὸ κάθε ἄλλοθι ὅτι δῆθεν “δὲν γνώριζαν” τί ψήφιζαν. Ὅπως ἔχουμε ἀναφέρει καὶ σὲ παλαιότερες ἀνακοινώσεις μας, τὸ Εὐρωπαϊκὸ Δικαστήριο δὲν ἐπέτασσε πραγματικὰ στὴν Ἑλλάδα τὴν ἐπέκταση τοῦ συμφώνου συμβίωσης. Ἡ Ἑλλάδα εἶναι κυρίαρχη νὰ ἀποφασίσει γιὰ τὸν Συνταγματικὰ προστατευόμενο θεσμὸ τῆς οἰκογενείας ὅπως αὐτὴ κρίνει καὶ δὲν ὑπάρχει στὴν πραγματικότητα καμία Εὐρωπαϊκὴ ἀπαίτηση γιὰ γάμους ὁμοφυλοφίλων. Οἱ ἀπαιτήσεις αὐτὲς προέρχονται ἀπὸ ἄλλα κέντρα καὶ ὀφείλουν ἐπιτέλους οἱ πολιτικοί μας νὰ ποῦν ποιὰ εἶναι αὐτά. Καλοῦμε τοὺς βουλευτές μας νὰ φανοῦν ἀνώτεροι τῆς εἰκόνας ποὺ δυστυχῶς ἔχουν σχηματίσει οἱ πολῖτες γιὰ αὐτούς. Δὲν πρόκειται γιὰ μιὰ ψῆφο ποὺ θὰ ἐπηρεάσει τὴν περιουσιακὴ κατάσταση τῶν Ἑλλήνων.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΑΘΩΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

Καλύτερα νὰ μὴ δέσουν μιὰ τέτοια βαριὰ μυλόπετρα στὸ λαιμό τους ὅπως ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς μᾶς προειδοποιεῖ. (Λουκ. ιζ΄ 1-3)…

 

Το μεταφρασμένο άρθρο που ακολουθεί είναι μια σύντομη και πραγματικά επιεικής παρουσίαση των φρικτών καταστάσεων που βίωσαν αυτά τα παιδιά, τις καταθέσεις των οποίων μπορεί κανείς να τις διαβάσει στο πρωτότυπο τους εδώ:

http://www.scribd.com/doc/240312276/B-N-Klein-Amicus-Brief

http://www.scribd.com/doc/251078014/Robert-Oscar-Lopez-Amicus-Brief#scribd

http://www.scribd.com/doc/240312274/Katy-Faust-Amicus-Briefs

http://www.scribd.com/doc/240313523/Dawn-Stefanowicz-Amicus-Brief

 

“Η Τετράδα της αλήθειας”:

Ενήλικες- τέκνα ομοφυλόφιλων γονέων καταθέτουν ενάντια στο “γάμο” ανάμεσα στο ίδιο φύλο στο 5ο Εφετείο των Η.Π.Α.

Καθώς το 5ο Εφετείο εξετάζει κατά πόσο θα ακυρώσει νόμους σε τρεις Πολιτείες που απαγορεύουν το “γάμο” ανάμεσα στο ίδιο φύλο, τέσσερις ενήλικες – τέκνα ομοφυλόφιλων γονέων έχουν υποβάλλει καταθέσεις  όπου ισχυρίζονται ότι οι ομοφυλοφιλικές ενώσεις που έχουν επικυρωθεί από την κυβέρνηση θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην καταστροφή χιλιάδων παιδιών.

Οι Katy Faust, Dawn Stefanowicz, B.N. Klein, και Robert Oscar Lopez, που ανατράφηκαν από ομοφυλόφιλους γονείς, κατέθεσαν στο 5ο Εφετείο αντιτιθέμενοι στη νομιμοποίηση του “γάμου” ανάμεσα στο ίδιο φύλο. Εξιστορώντας παιδικές αναμνήσεις των σπιτικών που δυσλειτουργούσαν εξ’ αιτίας των σεξουαλικών ορέξεων των γονιών τους και της ριζοσπαστικής υποκουλτούρας που συμφωνούσε με τις “ομοφυλόφιλες” ταυτότητες τους, και οι τέσσερις ισχυρίστηκαν ότι το να  επαναπροσδιοριστεί ο ορισμός του γάμου προκειμένου να συμπεριληφθούν ομόφυλα ζευγάρια, πιθανόν να οδηγήσει στην εκμετάλλευση  και την κακομεταχείριση αμέτρητων παιδιών για πολιτικό και προσωπικό όφελος.

Μεγάλωσα με ένα γονιό και τις συντρόφους της σε μια ατμόσφαιρα στην οποία η ομοφυλοφιλική ιδεολογία χρησιμοποιήθηκε σαν εργαλείο καταπίεσης, τιμωρίας και κακομεταχείρισης, έγραψε η B.N. Klein για τη λεσβία μητέρα της και το πλήθος των εραστριών με τις οποίες συζούσε. Έχω δει ότι τα παιδιά στα ομόφυλα σπιτικά επιδεικνύονται  δημόσια για να αποδείξουν ότι οι ομοφυλόφιλες οικογένειες είναι ακριβώς όπως οι ετερόφυλες.

Αν και δεν πιστεύω ότι όλοι οι ομοφυλόφιλοι θα ήταν εκ των πραγμάτων κακοί γονείς, γνωρίζω ότι ποτέ στη ζωή μου η κοινότητα των ομοφυλόφιλων δεν θεώρησε τα παιδιά κάτι άλλο πέρα από ένα κομμάτι της ιδιοκτησίας της, ένα λάθος του παρελθόντος ή ένα πολιτικό εργαλείο που το ντύνουν και το βγάζουν έξω σαν μέρος μιας παράστασης σκύλου και πόνυ για να εντυπωσιάσουν τους καλοπροαίρετους, έγραψε η Klein. Πρόσθεσε ότι ως παιδί μιας λεσβίας μητέρας, πιέστηκε να αποτίει συνεχή φόρο τιμής και προσοχής στην ομόφυλη ταυτότητα της μητέρας, διδάχθηκε ότι κάποιοι Εβραίοι και οι περισσότεροι Χριστιανοί είναι ανόητοι και  μισούν τους ομοφυλόφιλους και είναι βίαιοι και της έχουν πει ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι πολύ πιο δημιουργικοί και καλλιτεχνικοί  επειδή δεν καταπιέστηκαν και ήταν από φυσικού τους πιο  αισθαντικοί.

Ενώ η Klein κατέταξε την ανατροφή της ως βάναυση, ο Robert Oscar Lopez είπε στο δικαστήριο ότι η δική του ανατροφή από τη μητέρα του και τη μακροχρόνια σύντροφό της αντιπροσώπευε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για ένα παιδί που μεγαλώνει από ομόφυλο ζευγάρι. Ακόμη κι έτσι, ο Lopez κατέθεσε ότι η έλλειψη μιας πατρικής μορφής στη ζωή του, σε συνδυασμό με την επιρροή της ριζοσπαστικής ομοφυλόφιλης κοινότητας στην οποία ανατράφηκε, αύξησε μια ολέθρια σύγχυση για τη δική του σεξουαλικότητα και τελικά τον οδήγησε στο να γίνει ομοφυλόφιλος ιερόδουλος στην εφηβεία του με σκοπό να ικανοποιήσει τη λαχτάρα του για αποδοχή και αγάπη από μεγαλύτερους άνδρες.

Ο Lopez έγραψε « Εάν με είχαν εξετάσει επίσημα οι «ειδικοί»  της ομόφυλης ανατροφής το 1985, θα είχα επιβεβαιώσει  τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις της οικογενειακής ζωής της κοινότητας των ομοφυλοφίλων». Αλλά πίσω από αυτό τα προσωπείο της ευτυχούς ανατροφής βρίσκονται πολλά προβλήματα.

«Έζησα την εμπειρία μεγάλης σεξουαλικής σύγχυσης» έγραψε ο Lopez. «Είχα μια ανεξήγητη παρόρμηση να συνευρεθώ με πρεσβύτερους άνδρες που είχαν την ηλικία του πατέρα μου, αν και εκείνη την περίοδο μετά δυσκολίας καταλάβαινα τι έκανα».

“Τα χρήματα που έπαιρνα από την πορνεία με βοήθησαν οικονομικά επειδή μου επέτρεπαν να ξοδεύω περισσότερο από όσα κέρδιζα από τις δουλειές μου ως έφηβος σε πιτσαρία και στην ψυχιατρική κλινική της μητέρας μου. Αλλά τα χρήματα δεν με ένοιαζαν τόσο πολύ όσο το γεγονός ότι είχα ανάγκη να αισθάνομαι ότι με αγαπά και με θέλει μια μεγαλύτερη αρσενική μορφή, ακόμη κι αν ήταν μόνο για μισή ώρα.”

Ο Lopez είπε ότι έχει μιλήσει σε δεκάδες ενήλικες-τέκνα ομοφυλοφίλων και ότι πολλοί από αυτούς έχουν παρόμοιες ιστορίες πόνου και καταστροφής που προκλήθηκαν από την απουσία ενός βιολογικού γονιού και την ανεπιθύμητη σχέση θετού γονιού που απαιτήθηκε από τους εραστές των ομοφυλόφιλων γονιών τους. Ο Lopez  περιέλαβε τις καταθέσεις εννέα από αυτών στη συνοπτική ενημέρωσή του, αλλά είπε ότι υπήρχαν πολλοί περισσότεροι που φοβούνταν να μιλήσουν από φόβο μήπως η ομοφυλοφιλική ομάδα θα τους στοχοποιούσε για παρενόχληση όπως έχουν κάνει και στον ίδιο το Lopez.

«Τα παιδιά που μεγάλωσαν από ομόφυλα ζευγάρια αντιμετωπίζουν μια επίθεση αν σπάσουν τη σιωπή τους που τους επιβάλει η συνωμοσία ότι δήθεν δεν υπάρχουν μειονεκτήματα  στα παιδία αυτά ,έγραψε ο Lopez, αφού εξιστόρησε πώς οι ομοφυλόφιλοι ακτιβιστές ταλαιπώρησαν τους εργοδότες του και διέδωσαν ψέματα για αυτόν στο διαδίκτυο από την πρώτη φορά που μίλησε ανοιχτά για τις εμπειρίες της παιδικής του ηλικίας ως γιος μιας λεσβίας. «Κάτω από αυτές τις συνθήκες, θα πρέπει να συμπεράνω ότι το να βάλεις παιδιά σε σπίτια ομόφυλων ζευγαριών είναι επικίνδυνο, επειδή δεν έχουν χώρο ή ελευθερία να εκφράσουν αρνητικά συναισθήματα στην απώλεια μιας μαμάς ή μπαμπά, και στην πραγματικότητα θα πρέπει να φοβούνται περισσότερο αν το κάνουν.»

Η Katy Faust επίσης κατέθεσε ότι τα παιδιά των ομοφυλόφιλων εκφοβίζονται να σιωπήσουν από ομοφυλόφιλους ακτιβιστές που τα απειλούν με δημόσιο εξευτελισμό, παρέμβαση στη δουλειά και ακόμα χειρότερα, αν τολμήσουν να μιλήσουν ενάντια στον ομόφυλο γάμο.

«Κάποιοι ενήλικες-τέκνα με ομοφυλόφιλους γονείς αποφεύγουν να δημοσιοποιούν τις σκέψεις τους για το γάμο επειδή δε θέλουν να διακινδυνεύσουν τη σχέση τους με αυτούς με τους οποίους έχουν συνδεθεί οι καρδιές τους», έγραψε η Faust. «Δυστυχώς πολλοί σκληροπυρηνικοί του ομοφυλόφιλου γάμου, έχουν κάνει τον ομόφυλο γάμο το μοναδικό διακριτικό της πίστης μας στην οικογένεια και τους φίλους των ομοφυλοφίλων»

«Η ταμπέλα του μισαλλόδοξου ή του εχθρού έχει γίνει πολύ ισχυρό και αποτελεσματικό όπλο για να φιμώσουν όσους από μας διαλέγουν να μην υποστηρίζουν τη θέση του γάμου πολλών σκληροπυρηνικών,» συνεχίζει η Faust. «Για το μεγαλύτερο μέρος της ενήλικης ζωής μου, μου αρκούσε να κρατώ για τον εαυτό μου τις απόψεις μου για το θέμα του γάμου. Αρρώσταινα (και συνεχίζω να αρρωσταίνω) από την κατηγορία ότι ήμουν μισαλλόδοξη και ομοφοβική επειδή πίστευα στον φυσικό – παραδοσιακό γάμο».

«Για πολλά χρόνια αυτοί οι μηχανισμοί με κρατούσαν στη σιωπή» παραδέχτηκε ηFaust. «Δεν έψαχνα ένα μέρος όπου θα μοιραζόμουν τις απόψεις μου. Αλλά συνειδητοποίησα ότι η σιωπή μου, και η σιωπή των άλλων, έχει επιτρέψει να κυριαρχήσουν στη συζήτηση όλοι αυτοί που ισχυρίζονται ότι μόνο η έχθρα, η άγνοια ή η πλύση εγκεφάλου θα μπορούσε να οδηγήσει κάποιον στο να αντιταχθεί στην ‘ισότητα του γάμου’.

Η Faust είπε ότι το θάρρος της να μιλήσει ενάντια στον ομόφυλο γάμο απορρέει από την πίστη της ότι κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να κρίνει τη σχέση με την μητέρα του/της ή πατέρα του/της.

«Όταν θεσμοθετούμε τον ομόφυλο γάμο… μετακινούμαστε από το να επιτρέπουμε στους πολίτες την ελευθερία να ζήσουν όπως επιλέγουν, στο να προωθούμε τα ομόφυλα νοικοκυριά»,  έγραψε η Faust. «Τώρα ομαλοποιούμε μια οικογενειακή δομή όπου ένα παιδί για πάντα θα στερείται καθημερινά την επίδραση ενός φύλου και τη σχέση με τουλάχιστον ένα φυσικό γονιό. Η πολιτισμική μας διήγηση γίνεται στην ουσία τέτοια που λέει στα παιδιά ότι δεν έχουν δικαίωμα στη φυσιολογική οικογενειακή δομή ή στους βιολογικούς τους γονείς, αλλά ότι τα παιδιά υπάρχουν απλώς για την ικανοποίηση των επιθυμιών των ενηλίκων».

Η Dawn Stefanowicz επανέλαβε τα συναισθήματα των υπόλοιπων τριών, σε μια ειλικρινή και περιγραφική κατάθεση της παιδικής της ηλικίας με έναν ασύδοτο ομοφυλόφιλο πατέρα που πρόσφατα πέθανε από AIDS.

«Είναι αρκετά δύσκολο να συζητήσει  ένα παιδί τις επιπτώσεις που έχει η ανατροφή του σε ένα ομόφυλο νοικοκυριό μέχρι την ενηλικίωση  όπου πια έχει αναπτύξει μια κάποια προσωπική ταυτότητα και ανεξαρτησία μακριά από τον ομοφυλόφιλο γονιό, συντρόφους  του και υποκουλτούρες»  έγραψε η Stefanowicz. « Συχνά πιεζόμαστε να εγκρίνουμε και να ανεχτούμε όλα τα είδη της εκπεφρασμένης σεξουαλικότητας, συμπεριλαμβανομένων ποικίλων σεξουαλικών και φυλετικών ταυτοτήτων προτιμήσεων»

«Ως παιδιά, δε μας επιτρέπουν να εκφράσουμε τη διαφωνία μας, τον πόνο και τη σύγχυσή μας», έγραψε η Stefanowicz. «Οι περισσότεροι ενήλικες που ως παιδιά ήταν σε ομόφυλα σπίτια δεν αισθάνονται ελεύθερα ή ασφαλή να εκφράσουν δημόσια τις ιστορίες τους και της προκλήσεις μιας ζωής. Φοβούνται πως θα χάσουν επαγγελματικές άδειες, ότι δε θα βρουν δουλειά στο πεδίο που επέλεξαν, θα αποκοπούν από κάποια μέλη της οικογένειάς τους ή θα χάσουν την οποιαδήποτε σχέση που έχουν με τους ομόφυλους γονείς. Κάποιοι ομόφυλοι γονείς τα έχουν απειλήσει να μην τους αφήσουν καθόλου κληρονομιά, αν τα παιδιά δεν αποδεχτούν τους εκάστοτε συντρόφους των γονιών τους».

«Οι ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος Gay Lesbian Bisexual Transexual και οι επονομαζόμενες ομάδες στήριξης για παιδιά μερικές φορές λειτουργούν σαν πρόσοψη για μια πιο σκοτεινή πλευρά που αποσιωπά, φοβερίζει και απειλεί τα παιδιά που θέλουν να μοιραστούν την αλήθεια, επιτρέποντας να ακουστεί  μόνο μια πολιτικά ορθή εκδοχή της παιδικής μας ηλικίας», συνεχίζει η Stefanowicz. « Αυτές οι ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος υποστηρίζουν πολιτικούς και νομικούς στόχους φιλικά διακείμενους προς τους ομόφυλους γάμους, αγνοώντας τη φρικαλέα ανισότητα, τις μόνιμες απώλειες και την προκατάληψη απέναντι στα παιδιά στο όνομα των σεξουαλικών δικαιωμάτων των ενηλίκων.  Τα παιδιά χάνουν για πάντα το δικαίωμά τους να γνωρίζουν και να ανατρέφονται από τους συζευγμένους βιολογικούς τους γονείς»….

Τομέας Παρατηρητήριο