Τὸ τέλος τῆς Εὐρώπης ποὺ ξέραμε

to-telos-ths-eyrvphs

Τὴν 1/6/16 ἔλαβαν χώρα στὴν Ἐλβετία, τὰ ἐγκαίνια τοῦ μεγαλύτερου σιδηροδρομικοῦ τοῦνελ στὸν κόσμο ποὺ θὰ συνδέει τὴν Ἐλβετία μὲ τὴν Βόρειο Ἰταλία. Παρόντες στὴν τελετὴ οἱ  ἰσχυροὶ ἡγέτες τῆς Εὺρώπης, μεταξὺ τῶν ὁποίων οἱ, κ. Μέρκελ, κ. Ὀλάντ, κ. Ρέντσι,  ἐνῶ γενικὰ  παρεβρέθηκε  ὡς καλεσμένη, ἡ Εὐρωπαϊκὴ ἐλίτ.

Τὴν τελετὴ διαρκείας 6 καὶ πλέον ὡρῶν, ἀναμετέδωσε -μεταξὺ ἄλλων καναλιῶν- στὸ σύνολό της, ἀσχολίαστη, τὸ Δορυφορικὸ Κανάλι Russia Today, καὶ μπορεῖτε νὰ τὴν παρακολουθήσετε μέσῳ τοῦ διαδικτύου ἐδῶ:

Ἡ τελετὴ ξεκίνησε μὲ – τί ἄλλο;; – μὲ συμπροσευχὴ (στὸ 7΄.10΄΄) Καθολικοῦ ἱερέα, Ραβίνου, Μουφτῆ καὶ Προτεστάντισσας κληρικοῦ καὶ συνεχίστηκε μὲ διάφορα συμβολικὰ δρώμενα,ὥστε νὰ καταλήξει στὴν πιὸ ἀπροκάλυπτη Σατανιστικὴ τελετὴ ποὺ ἔχει ποτὲ λάβει χώρα δημοσίως. Οἱ Ἐλβετοὶ ὀργανωτές,μὲ κάθε ὡμότητα, ἔδειξαν τὸ ὄραμα τῶν ὁπαδῶν τοῦ Ἐωσφόρου γιὰ τὸν κόσμο καὶ, οὔτε λίγο οὔτε πολύ, δικαίωσαν ( ἔως τοῦ σημείου ποὺ τοὺς συνέφερε φυσικὰ ) τὶς προρρήσεις τῶν Ἁγίων καὶ Γερόντων τῆς Πίστεώς μας. Ἡ κορύφωση τῆς τελετῆς – λατρείας, ξεκίνησε (ὅλως τυχαίως) τὴν 6η ὥρα τῆς τελετῆς (θυμίζουμε τὴν ἡμερομηνία 1/6/16) παρουσιάζοντας τοὺς ἐργάτες νὰ εἰσέρχονται στὸν χῶρο μὲ στρατιωτικὴ πειθαρχία, ὡς ἄψυχα κινούμενα σώματα (ζόμπι) ( στὸ 5:58΄.25΄΄). Μετὰ ἀπὸ ἀπέλπιδες κινήσεις ἀντίδρασής τους ποὺ καταλήγουν στὴν κατάρρευση τῶν προσπαθειῶν τους νὰ σκαρφαλώσουν σὲ ἕναν ἀπότομο γκρεμὸ (μήπως ἀπεικονίζεται ἡ σισύφεια προσπάθειά τους νὰ ἐπιβιώσουν οἰκονομικὰ στὴν σύγχρονη Εὐρώπη;) ὑποχωροῦν τελικά, καὶ τὴν θέση τους παίρνουν ( στὸ 6:04΄.00΄΄) οἱ ἀστοὶ Εὐρωπαῖοι πολίτες ἡμίγυμνοι, ἀλλοπρόσαλλοι, σκοτισμένοι καὶ παραδομένοι στὴν σάρκα καὶ τὶς διεκδικήσεις. Ὅλοι σταματοῦν (στὸ  6:04΄.30΄΄) καὶ ταυτιζόμενοι μὲ τὸν κτύπο τοῦ τυμπάνου, συμμετέχουν στὴν ἀνθρωποθυσία τριῶν ἐργατῶν ποὺ κρεμασμένοι ψυχορραγοῦν  (στὸ 6:06΄.06΄΄) μέχρι νὰ πεθάνουν, ὁπότε καὶ εἰκονίζονται νὰ γκρεμίζονται στὴν ἄβυσσο (στὸ 6:06΄.45΄΄).  Οἱ ψυχὲς τῶν θυσιασμένων ἀνεβαίνουν πρὸς τὰ πάνω (6:07΄.08΄΄) ἐνῶ τὴν ἴδια στιγμή, ἐπὶ τῆς γῆς, συνοδευόμενος ἀπὸ ἀνδρόγυνες νύμφες, κάνει τὴν ἐμφάνισή του θριαμβευτικὰ ὁ ἴδιος ὁ Ἐωσφόρος, ἰκανοποιημένος ἀπὸ τὴν ἀνθρωποθυσία !!! ( στὸ 6:09΄.08΄΄).  Ἀπὸ ‘δῶ καὶ πέρα, τὸ θέαμα εἶναι ἀποτρόπαιο. Ὁ Ἐωσφόρος οὐρλιάζει ὑπὸ τὴν συνοδεία Ἐλβετικῶν κόρνων καὶ ἡ συνοδεία του μεριάζει,προσκυνῶντας τον. Μία μαύρου χρώματος πόρνη νύμφη τὸν πλησιάζει καὶ, ἐν μέσῳ χορῶν τῆς συνοδείας του, ζευγαρώνει βέβηλα μαζί του. Ἡ πόρνη νύμφη τὸν τυλίγει μὲ τὸ πέπλο της ( στο 6:12΄.00΄΄) ὡς βασιλέα καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀποσύρεται στὸ βάθος τῆς σκηνῆς ἐνῶ ὁ Ἐωσφόρος ξαπλώνει στὸ μπροστινὸ μέρος της, ὡς νὰ τίκτει… ( στο 6:14΄.15΄΄).  Ἡ πόρνη τελικὰ κατεβαίνει ἀπὸ τὴν σκηνὴ γιὰ νὰ ἀφήσει μόνο του ἐπάνω, τὸν νεαρὸ Ἀντίχριστο… (στο  6:14΄.54΄΄). Ὑπὸ τοὺς ἤχους ἑνός παγανιστικοῦ τραγουδιοῦ,γυναῖκες κρατῶντας καὶ φορῶντας παγανιστικὰ σύμβολα καὶ ἄνδρες ντυμένοι, ὡς νὰ θυμίζουν μασόνους,κρατῶντας ἐπίσης παγανιστικὰ σύμβολα περνοῦν μέσα ἀπὸ τοὺς θεατὲς ( ἀρκετοὶ ἀπὸ αὐτοὺς φοβισμένοι ἀπὸ ὅτι εἶδαν ἔως τώρα) καὶ ἔρχονται νὰ ἀποτίσουν φόρο τιμῆς στὸν Ἀντίχριστο. ( στὸ 6:15΄.55΄΄). Ἀκολούθως, τὴν θέση τῶν παγανιστῶν παίρνει ἕνα πολύχρωμο πλῆθος,ἐνῶ ἡ μουσικὴ γίνεται ἠλεκτρονικὴ καὶ στὴν γιγαντοοθόνη προβάλλονται βιομηχανικὲς καὶ τεχνολογικὲς εἰκόνες.  Ὁ Ἀντίχριστος παραλαμβάνει τὰ κέρατα ἀπὸ τὸν Ἐωσφόρο (στὸ 6:20΄.00΄)΄ ὁ ὁποῖος κατόπιν ἀναμιγνύεται μὲ τὸ πολύχρωμο πλῆθος καὶ ἐπιδίδεται σὲ βδελυρὲς περιπτύξεις ἐνῶ ἀνάμεσα στοὺς συμμετέχοντες διακρίνονται, μιὰ γυναῖκα μὲ πορφυρὰ καθολικὰ ἄμφια καὶ τσάντα μὲ σταυρό, γυναῖκες ντυμένες ἄνδρες καὶ ἄνδρες ντυμένοι γυναῖκες. Ὁ Ἀντίχριστος κρατῶντας τὰ κέρατα τοῦ πατέρα του, ἀναπαύεται στὸ ἄκρο τῆς σκηνῆς, στὴν γιγαντοθόνη προβάλλονται …πιγκουϊνοι μὲ γραβάτες, καὶ τὸ παρδαλό πλῆθος συνεχίζει ἄνευ νοήματος τοὺς χοροὺς καὶ τὶς περιπτύξεις. Κάποια στιγμὴ ἡ γυναῖκα μὲ τὰ καθολικὰ ἄμφια ἐν μέσῳ γελώτων, γεννᾶ μιὰ κοπέλα (;) (στὸ 6:24΄.00΄΄) καὶ μετὰ ἀπὸ νεῦμα τοῦ Ἐωσφόρου (στὸ 6:27΄.10΄΄) ὅλοι μαζὶ προχωροῦν πρὸς τὴν γιγαντοοθόνη ὅπου ἀπεικονίζεται ἕνα ρολόϊ  τὸ ὁποῖο καὶ προσκυνοῦν. Κάπου ἐκεῖ,στὸ τέλος τῆς τελετῆς, οἱ ὑπεύθυνοι θυμήθηκαν ὅτι ἐπρόκειτο γιὰ ἐγκαίνια σιδηροδρομικοῦ τοῦνελ καὶ προέβαλαν ἕνα τραῖνο νὰ βγαίνει ἀπὸ τὸ τοῦνελ, ὁπότε τὸ παρδαλὸ πλῆθος μαζί μὲ τὸν Ἐωσφόρο ἄρχισε νὰ πανηγυρίζει μὲ ὑστερία καὶ μανία ἐνῶ ὁ Ἀντίχριστος διακριτικὰ ἀποχώρησε μὲ σκυφτὸ τὸ κεφάλι συνεχίζοντας νὰ κρατᾶ τὰ κέρατα τοῦ πατέρα του.

Ἧταν πραγματικὰ ἀποκρουστικὸ νὰ δοῦμε καὶ νὰ περιγράψουμε τὰ παραπάνω ποὺ ξεπερνοῦν κάθε ἀνθρώπινη φαντασία. Ἔπρεπε ὅμως νὰ τὸ κάνουμε, καθὼς ἐπρόκειτο  γιὰ μιὰ ἐπίσημη διακυβερνητικὴ γιορτὴ στὴν καρδιὰ τῆς Εὐρώπης, ποὺ μεταδόθηκε τηλεοπτικὰ καὶ ποὺ παρὰ τὸ σκανδαλῶδες καὶ πολυδάπανο θέαμά της ἀλλὰ καὶ τὶς ἀντιδράσεις ποὺ προκάλεσε στοὺς Εὐρωπαίους πολίτες, δὲν ἀκούστηκε γιὰ αὐτήν,οὔτε  λέξη, ἀπὸ τὰ  ἡμεδαπὰ μέσα «ἐνημέρωσης».

Μὲ αυτὴν τὴν Ευρώπη, δὲν θέλουμε νὰ ἔχουμε καμμία σχέση. Τὴν ἀποστρεφόμαστε καὶ δὲν τὴν φοβόμαστε.

Ὅσοι θέλουν ἄς  διαλέξουν αὐτὴν τὴν κατ’ ὄνομα  Εὐρώπη. Ἐμεῖς τὸν Χριστὸ ἀγαπᾶμε καὶ κρατᾶμε τὴν Ῥωμαίϊκη Ἑλλάδα.

 

                                                            ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ 8/6/2016

Ετικέτες - Σχετικά Θέματα